چگونه عكس پانوراما بگيريم؟

گاهي همه آنچه مي‌خواهيد در يك عكس ثبت كنيد، در اندازه‌هاي يك قاب معمولي نمي‌گنجد. به همين دليل براي ثبت تصاوير عريض، از تكنيكي به نام پانوراما استفاده مي‌شود. جالب آن‌كه كلمه Panorama نيز مانند تكنيكش كه از كنار هم چيدن چند عكس ساخته مي‌شود، از تركيب چند كلمه درست شده است.

 

كلمه يوناني Pan (به معني all يا همه) و rama (به معني sight يا ديد) كلمات سازنده پانوراما هستند كه در فارسي شايد كلمه سراسرنما جايگزين مناسبي براي آن باشد. اين سبك عكاسي از قرن نوزدهم ميلادي رايج شده است؛ يعني زماني كه مارتين بهرمانكس در سال ۱۸۵۱ با به هم چسباندن عكس‌هايي از تپه ريكون در سانفرانسيسكو به يكديگر، عكس‌‌هاي عريضي خلق كرد، اما با آمدن دوربين‌هاي ديجيتال، روش‌هاي زيادي براي به وجود آمدن يك عكس سراسرنما ايجاد شد.

 

اكنون بيشتر تلفن‌هاي هوشمند، اين قابليت را روي دوربين‌‌هاي خود فعال كرده‌‌اند و فقط كافي است خود را بچرخانيد تا يك عكس از سراسر محيط مورد نظر بگيريد. در آيفون 5 حتي ديگر نيازي به شما هم نيست و خود تلفن مي‌چرخد و يك عكس پانوراما ثبت مي‌كند. عكاساني كه قصد ثبت يك عكس پانوراما با دوربين‌هاي ديجيتال حرفه‌اي دارند، به يك لنز سوپروايد، معروف به فيش‌آي يا همان چشم ماهي احتياج دارند؛ اما اگر نه از گوشي هوشمند خبري است و نه دوربين ديجيتال، نگران نباشيد، چون باز هم راه‌هاي زيادي براي ثبت تصوير دلخواهتان وجود دارد. در ادامه با نرم‌افزار فتوشاپ يك عكس پانوراما مي‌سازيم. اين تكنيك در فتوشاپ به Photomerge معروف است.

 

چند عكس پشت سر هم با زاويه و نور مشابه از صحنه‌اي كه قرار است از آن يك عكس پانوراما بسازيد، بگيريد. سعي كنيد عكس‌ها، كادرهايي مشابه داشته باشد و فاصله شما از صحنه اصلي كم و زياد نشود. هر قدر دقت كنيد، باز هم عكس‌ها تفاوت‌هايي با يكديگر خواهند داشت؛ بنابراين پيش از اين‌كه سراغ تكنيك Photomerge برويد، بايد دستي به سر و روي عكس‌ها بكشيد. البته بدون ويرايش هم مي‌توانيد از Photomerge استفاده كنيد، اما نتيجه كار ممكن است خيلي دلخواه نباشد.

 

دوربين‌هاي معمولي به دليل مشكلات سخت‌افزاري، گوشه‌هاي عكس را تاريك‌تر از قسمت مياني آن ذخيره مي‌كنند كه در اصطلاح به آن Dark Corners مي‌گويند. اين مشكل در دوربين‌ تلفن‌هاي همراه نيز بسيار رايج است. اين مساله شايد به تنهايي در هر عكس ديده نشود، اما اگر عكس‌ها را كنار هم قرار دهيد، بسيار مشهود است.

 

در پنجره لايه‌ها روي تصوير كوچك شده عكس، راست كليك كنيد و با انتخاب گزينه Duplicate Layer يك لايه ديگر از همان تصوير روي تصوير قبلي ايجاد كرده سپس از منوي بالاي لايه‌ها مد Screen را انتخاب كنيد. اين مد سبب روشن شدن نقاط تيره‌ مي‌شود. به اين ترتيب، كل تصوير روشن مي‌شود.

 

حالا دكمه M سپس دكمه m+shift را فشار دهيد تا شكل دايره در نوار ابزارها براي marquee ظاهر شود. سپس محدوده اصلي را غير از گوشه‌ها انتخاب كنيد. روي تصوير، كليك راست كرده و گزينه feather را روي 20 تنظيم كنيد تا گوشه‌ها محو و روشني تصوير يكنواخت شود. حالا دكمه delete را بزنيد تا محدوده انتخابي از لايه بالايي كم شود. سپس با فشار دادن دكمه‌هاي ctrl+shift+E به صورت همزمان، لايه‌ها را با هم يكپارچه كنيد. اين كار را براي تمام تصاوير تكرار كنيد. البته مي‌توانيد از كليدهاي ميانبر Ctrl+M نيز براي تنظيم نور تصاوير استفاده كنيد.

 

حالا نور تصاوير آماده‌است و مي‌توانيد عمليات ساخت پانوراما را آغاز كنيد. از فرمان File»Automate»Photomerge پالت ساخت تصاوير پانوراما را باز كنيد.

 

ساخت عكس پانوراما, نرم‌افزار فتوشاپ, ترفندهاي فتوشاپ

 

در اين پالت با كليك روي گزينه Browse مي‌توانيد فايل‌هاي مورد نظرتان را براي ساخت عكس باز كنيد. هرچند محدوديتي براي انتخاب تصوير نداريد، اما اگر تصاويرتان چندان دقيق گرفته نشده يا اگر رايانه‌تان چندان پر‌قدرت نيست، پيشنهاد مي‌كنم بيش از سه يا چهار عكس را كنار هم قرار ندهيد. پس از انتخاب تصاوير OK را بزنيد.

 

اگر عكس‌هاي شما لبه‌هاي نزديك به هم (از لحاظ رنگ و روشنايي) دارد، فتوشاپ بلافاصله محل دقيق آنها را تشخيص داده و آنها را كنار هم مي‌چيند، در غير اين صورت عكس‌ها در كادر بالايي به صورت تصاويري كوچك نشان داده مي‌شوند تا خودتان به طور دستي آنها را كنار هم قرار دهيد. ابزارهاي كنار پنجره Photomerge به شما امكان مي‌دهد هر تصوير را به طور جداگانه جابه‌جا كرده يا بچرخانيد تا در محل مورد نظر قرار بگيرد.

 

اگر بدون حركت، عكسبرداري كرده باشيد، احتمالا تصاوير شما داراي بعد است، يعني هنگامي كه آنها را كنار هم قرار مي‌دهيد، معمولا تصوير مركزي به عنوان نقطه‌ پرسپكتيو اصلي است. براي اين‌كه تصوير شما محدب نشود مي‌توانيد از گزينه Perspective در كادر Setting استفاده كنيد. اين گزينه، پرسپكتيو در نوار ابزار اين پنجره را فعال مي‌كند. با اين ابزار مي‌توانيد تعيين كنيد جهت همگرايي پرسپكتيو به كدام سمت باشد.

 

پس از پايان كار OK را بزنيد تا تصوير در فتوشاپ آماده شود. ممكن است اين عمل كمي طول بكشد يا به دليل بزرگ بودن فايل‌هاي مورد استفاده، پيغام خطاي كمبود حافظه ظاهر شود. در اين صورت بهتر است تعداد فايل‌هاي در حال كار را كم كنيد. همچنين اگر مي‌خواهيد عكس‌هاي تركيب شده به صورت لايه‌هاي جدا از هم در تصوير قرار بگيرند، گزينه Keep As Layers positioning را انتخاب كنيد.

 

تصوير باز شده در فتوشاپ يك تصوير كاملا قابل ويرايش است. در آخر، عكس را به وسيله ابزار cut كه با دكمه c فعال مي‌شود، برش بزنيد و آنها را يكپارچه كنيد. البته پيش از اين كه ctrl+shift+E را براي يكپارچه شدن بزنيد، بد نيست يك بار ديگر لايه‌ها را در صورت ناهمخواني با Ctrl+M به هم نزديك كنيد. كار تمام است حالا يك عكس پانوراما داريد.
منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/take-panoramic1-photos.html

بازاريابي تلفني چيست و چه كاربردي دارد؟

اگر چه بازاريابي تلفني يا تله ماركتينگ (Telemarketing) تاريخچه‌اي نزديك يك سده دارد، اما حدود چهار دهه است كه اصطلاح بازاريابي تلفني را به صورت مفصل در كتابهاي بازاريابي و فروش مشاهده مي‌كنيم.
بازاريابي تلفني را احد از طريق هاي بازاريابي سر راست مي‌دانند و تعريف‌هاي مختلفي هم از آن ارائه شده است.
آنچه در تعريف بازاريابي تلفني به طريق كلاسيك هستي دارد و در اكثر منابع نگريستن مي‌شود، بيشتر به فروش از طريق تلفن كم و بيش است و شايد واژه‌ي فروش تلفني براي آن مناسب‌تر باشد.
در سال‌هاي ۱۹۷۰ و ۸۰ ميلادي، هنوز در بسياري از كتاب‌هاي عمومي و گاه تخصصي، واژه‌هاي بازاريابي و فروش و گاه تبليغات به جاي يكديگر به پيشه مي‌رفتند.
هنوز هم مديران زيادي را مي‌بينيد كه وقتي مي‌گويند محصول ما به بازاريابي نياز دارد، منظورشان اين نيست كه نيازهاي بازار را بيابند و بكوشند خويش را با آن تطبيق دهند. فروش تلفني چيست؟ بلكه بيشتر به دنبال اين هستند كه كسي بيايد و بازاري را پيدا كند و با تبليغ يا هر شيوه‌ي ديگر، محصولشان را عرضه كند.
تعريف فروش تلفنيفروش تلفني به معنايي كه امروز رواج دارد، يا بازاريابي تلفني به شيوه‌اي كه در چند دهه پيش رواج داشت، به شكل ذيل تعريف مي‌شود:
يكي از طريق هاي بازاريابي مستقيم كه در آن با مشتري خفته يا كساني كه شدني است مشتري خفته باشند تماس گرفته مي‌شود و از راه تلفن سعي مي‌شود كه آن‌ها را به خريد يا استفاده از محصولات يك كمپاني ترغيب كنند.
مشتري مي‌تواند يك مصرف كننده‌ي پاياني يا يك كسب و كار باشد.
بنابراين بازاريابي تلفني به دو شكل پايين قابل تصور است:
B2B يا Business-to-BusinessB2C يا Business-to-Consumerالبته طي سالهاي تازه با امكان تماس تلفني خودكار و پخش پيام‌هاي صوتي ضبط شده، بازاريابي تلفني را به شكل ديگري هم تقسيم بندي مي‌كنند:
روبوكال (Robocall) كه منظور متعلق به تماس‌هاي تلفني اتوماتيك است.تماس اپراتور يا Operator Call كه بازاريابي تلفني از راه اپراتور انساني است.ما در درس چيرگي فروش متمم بعد از مطرح كردن بحث مشتري يابي، در قالب دو آموزه به بحث مشتري يابي از طريق تماس تلفني پرداخته‌ايم (درس اول، درس دوم).
با توجه به اينكه امروزه بازاريابي مفهومي زياد ارشد و ما فوق فروش مستقيم است در بسياري از موارد، علمي‌تر و دقيق‌تر است كه به جاي بازاريابي تلفني يا تله ماركتينگ، از فروش تلفني بهره‌گيري كنيم.
چون كساني هم كه به عنوان بازارياب تلفني تكاپو مي‌كنند تا كران زيادي فرايند مانند فروشندگان يا بازارياب‌هاي ساير را طي مي‌كنند، با اين تفاوت كه بستر اصلي ارتباطي آنها خطوط مخابراتي است.

آموزش تبديل تصاوير به حالت قديمي در فتوشاپ

در اين عكس از يك ساختمان قديمي استفاده شده است شما ميتونيد عكس هاي جنگل و يا عكس هاي خودتون رو كه به مسافرت رفتيد …. رو هم انجام بديد فرقي نداره ...

 

آموزش فتوشاپ, تبديل تصاوير به حالت قديمي

 

حالا عكس رو با فتوشاپ باز كنيد و به قسمت  Image > Adjustments > Hue/Saturation  بريد . حالا همانند شكل زير

 

آموزش فتوشاپ, تبديل تصاوير به حالت قديمي

 

حالا متوجه فرقش با اولي شديد ؟
از لايه مورد نظرمون كپي بگيريد با چي؟ ctrl + j  و فيلتر زير رو اعمال كنيد

 

 Filter> Blur >Gaussian Blur

و اون رو بر روي ۲٫۳  قرار بديد و اوكي رو بزنيد .

 

آموزش فتوشاپ, تبديل تصاوير به حالت قديمي

حالا از بالاي لايه ها { اونجايي كه نوشته normal كه بهش ميگن layer mode  ، پس از اين به بعد  هر وقت گفتيم layer mode  منظورمون اونجاست }  layer mode  رو از حالت normal به multiply  تغيير بديد و در قسمت پايين ترش كه نوشته fill اون رو به ۶۰ % تغيير بديد .

 

آموزش فتوشاپ, تبديل تصاوير به حالت قديمي

 

حالا وقتشه عكسو يخورده جلوه تاريك بديم بريد به قسمت  Image > Adjustments > Levels و مثل شكل زير اونهارو تغيير بديد .

 

آموزش فتوشاپ, تبديل تصاوير به حالت قديمي

 

حالا براي اينكه طبيعي جلوه كنه وقتشه به عكس يخورده جلوه تاريكي بديم تا زيبا شه . براي انجام اينكار يه لايه جديد بسازيد و اونو با سياه پر كنيد .! چطوري ؟ اينطوري > اول ctrl+shift+n رو بزنيد و اوكي كنيد حالا shift+ f5 رو بزنيد و از قسمت use  بريد به color  و از اونجا سياه رو انتخاب كنيد ؛ حالا كه لايه سياه شد بريد

 

آموزش فتوشاپ, تبديل تصاوير به حالت قديمي

 

از قسمت toolbox { همون نوار هاي ابزار سمت چپتون } eraser tool رو فعال كنيد و تنظيماتش رو طبق اون چيزي كه ميگم تنظيم كنيد > Opacity: 50%   و سايز ۳۰۰ px  حالا بر روي شكل بكشيد !!!!!! نتيجه رو ديديد چه قشنگ ميشه ؟! فقط اطرافشو نزنيد بذاريد حاشيه دار شه.{ دقت كنيد opacity بالاي لايه ها رو نميگم كه سياهي رو كم كنه  opacity ابزار eraser  رو ميگم كه تو نوار بالايي مياد.}

 

حالا opacity  لايه رو روي ۷۰ درصد بزاريد.

 

آموزش فتوشاپ, تبديل تصاوير به حالت قديمي

 

خب كار ما اينجا تموم ميشه و زيبايي كار رو ديد به چه صورت بود

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/education-images1-photoshop.html

10 عادت بد در فتوشاپ كه بايد آن ها را ترك كنيد

فتوشاپ برنامه اي كاربردي است كه به شدت فراگير شده و براي انجام هر كار، روش هاي زيادي به كاربر پيشنهاد مي دهد. با وجود روش هاي متعدد براي ايجاد يك افكت، درك اين كه بهترين روش كدام است، براي كاربران مشكل خواهد شد. در اين آموزش، 10 عادت بد را كه معمولاً كاربران در كار با فتوشاپ دارند، تشريح نموده ايم. با ترك اين عادت ها مي توانيد به صورت مؤثرتري با فتوشاپ كار كنيد.

 

آموزش فتوشاپ, روتوش عكس, Adobe Bridge

 

1. كار بر روي يك لايه
مهم نيست كه چه كاري در فتوشاپ انجام مي دهيد؛ هميشه بهتر است تغييرات را بر روي لايه هاي جداگانه إعمال نماييد. بزرگترين مشكل كار بر روي يك لايه اين است كه نمي توانيد مجدداً برگرديد و تغييراتي انجام دهيد. در واقع، پايه و اساس فرايند غيرمخرّب اين است كه هميشه لايه هاي جديدي براي هريك از افكت ها بسازيد و نام آن لايه ها را نيز برحسب آن افكت تغيير دهيد تا رجوع به آن ها آسان تر باشد.

 

آموزش فتوشاپ, روتوش عكس, Adobe Bridge

 

2. حذف و پاك كردن
اين عادت بد هم در ميان كاربران فتوشاپ بسيار رايج است. حذف و پاك كردن قسمت هايي از محتويات لايه، روش بسيار مخرّبي در ويرايش است. براي اين كه محتويات تصوير را از دست ندهيد، هميشه بايد يكي از ويژگي هاي زير را مورد استفاده قرار دهيد:
- ماسك پيكسلي
- ماسك وكتور
- Clipping ماسك
آسان ترين روش براي مخفي كردن قسمت هايي از لايه، اضافه كردن ماسك به آن لايه است. ماسك گذاري، قسمت انتخاب شده را موقتاً حذف مي كند و با غيرفعال كردن ماسك مي توانيد آن قسمت را دوباره برگردانيد.

 

آموزش فتوشاپ, روتوش عكس, Adobe Bridge

 

3. هدر دادن زمان با كليك هاي بيجا
استفاده از فتوشاپ بدون كليدهاي ميانبر مانند خوردن سوپ با چنگال است! ممكن است ولي زمان بيشتري مي گيرد. يك كاربر واقعي فتوشاپ بايد يك دست خود را بر روي موس گذاشته (يا قلم در تبلت) و دست ديگرش بر روي كيبورد باشد. در اين جا نمونه هايي از مفيدترين كليدهاي ميانبر را براي شما ارائه كرده ايم تا به ذهن بسپاريد:
- Cmd/Ctrl + T : فعال كردن Free Transform
- Cmd/Ctrl + Enter : تأييد عمليات تايپ
- Cmd/Ctrl + S : ذخيره سند
- Cmd/Ctrl + A : انتخاب همه چيز
- Cmd/Ctrl + D : خارج كردن ناحيه از حالت انتخاب
- Cmd/Ctrl + I : معكوس كردن رنگ ها
- Cmd/Ctrl + Shift + I : معكوس كردن ناحيه انتخاب
- Cmd/Ctrl و كليك بر روي لايه : ايجاد ناحيه انتخاب از لايه مورد نظر
- Cmd/Ctrl + Option/Alt + A : انتخاب تمام لايه ها
- Option/Alt و كليك در ميان دو لايه : Clipping Mask
- Cmd/Ctrl + G : گروه بندي لايه ها
- Cmd/Ctrl + Shift + G : خارج كردن لايه ها از حالت گروه بندي

 

آموزش فتوشاپ, روتوش عكس, Adobe Bridge

 

4. تغيير لايه هاي پيكسلي
اكثر كاربران فتوشاپ در مورد Smart Object و فوايد آن شنيده اند؛ ولي بسياري از افراد از آن ها استفاده نمي كنند. اساساً زماني كه شما يك لايه نرمال را به يك لايه Smart Object تبديل مي كنيد، فتوشاپ تصوير داخل فايل را در يك فايل جداگانه PSD قرار داده و از آن تصوير براي ارائه تغييرات Smart Object استفاده مي كند.

 

با اين تكنولوژي كه در فتوشاپ CS2 معرفي شد، مي توانيد لايه هاي Smart Object را هر چند بار كه بخواهيد تغيير دهيد؛ بدون اين كه كيفيت تصوير كم شود. شايد بدانيد كه با نمونه برداري و تغييرات دوباره در يك تصوير پيكسلي، كيفيت آن كم مي شود. به همين دليل تصاوير پيكسلي به رزولوشن وابسته اند.


يك Smart Object باعث از بين رفتن اين وابستگي نمي شود، ولي مي تواند حالت تصوير را در حين تبديل، ذخيره كند. زماني كه لايه ها در بالاترين سطح كيفيت خود هستند، بهتر است آن ها را به Smart Object تبديل كنيد. از دست دادن كيفيت فقط به دليل تغيير دادن اندازه تصوير است ولي اگر به Smart Object تبديل نشده باشند، حتي چرخاندن تصوير هم باعث كاهش كيفيت آن ها مي شود.

 

آموزش فتوشاپ, روتوش عكس, Adobe Bridge

 

5. عدم استفاده از Adjustment Layer
كار در فتوشاپ بدون استفاده از Adjustment Layer بسيار شبيه به كار كردن بر روي  يك لايه است و اشتباه بزرگي به حساب مي آيد. اگر از  تنظيمات منوي Image استفاده مي كنيد، تغييرات را به صورت مخرّبي بر روي تصوير أعمال مي نماييد و امكان بازگشت و تغيير وجود نخواهد داشت.

 

برعكس، اگر تغييرات را در قالب Adjustment Layer إعمال نماييد (كه كاملاً مستقل از تصوير هستند)، كنترل زيادي بر روي Opacity، Blend Mode و تنظيمات خواهيد داشت. بهتر است به ياد داشته باشيد كه يك Adjustment layer بر روي تمام لايه هاي زيرين خودش اثر مي گذارد.

 

آموزش فتوشاپ, روتوش عكس, Adobe Bridge

 

6. نامرتب بودن
براي يك كاربر فتوشاپ بسيار مهم است كه مرتب و منظم باشيد. اگر از لايه هاي جداگانه استفاده مي كنيد، بايد آن ها را بر اساس محتوياتشان نام گذاري نماييد. اين كار ممكن است هدر دادن زمان تلقّي شود، ولي برعكس، زمان زيادي براي شما ذخيره خواهد كرد. به ويژه اگر در يك تيم كار مي كنيد و فايل ها را با هم به اشتراك مي گذاريد.

 

آموزش فتوشاپ, روتوش عكس, Adobe Bridge

 

7. استفاده از فيلترها به صورت مخرّب
فيلترهاي فتوشاپ اگر به صورت Smart Filter باشند، مي توانند به صورت غيرمخرّبي بر روي لايه هاي تصوير إعمال شوند. زماني كه يك Smart Filter را بر روي لايه اي إعمال مي كنيد، قادر خواهيد بود آن ها را غيرفعال نموده و دوباره فعال كنيد. هم چنين مي توانيد تنظيمات، Opacity و حتي Blend Mode را تغيير دهيد. شما مي توانيد چندين فيلتر را بر روي يك Smart Object إعمال نماييد. هم چنين قادر خواهيد بود از ماسك Smart Filter براي مخفي كردن يا آشكار نمودن افكت فيلترها بر روي لايه استفاده نماييد.

 

آموزش فتوشاپ, روتوش عكس, Adobe Bridge

 

8. عدم مهارت در هدايت تصوير
بسياري از كاربران فتوشاپ، به جاي استفاده از دكمه Spacebar براي دستيابي به ابزار Hand و حركت دادن تصوير، از كليك و درگ هاي بيجا استفاده مي كنند. در اين مورد بايد چند موضوع را بدانيد:
- Space : فعال كردن ابزار Hand
- نگه داشتن كليد Z و درگ به چپ و راست : بزرگ يا كوچك كردن تصوير
- نگه داشتن كليد H و كليك : نماي Bird’s eye
- Cmd/Control + 0 : تطبيق اندازه تصوير با صفحه (Fit to Screen)
- Cmd/Control + 1 : نمايش تصوير در اندازه واقعي (Actual Size)

 

آموزش فتوشاپ, روتوش عكس, Adobe Bridge

 

9. عدم استفاده از Bridge
يكي ديگر از كارهايي كه باعث هدر دادن زمان مي شود، عدم استفاده از برنامه مديريت فايل ها در فتوشاپ يعني Adobe Bridge است. اين ابزار از ورژن CS2 به همراه فتوشاپ ارائه مي شود و مي تواند در مرتب نمودن و جستجوي فايل هاي شما زمان زيادي ذخيره نمايد. بسياري از عكاسان از اين برنامه براي مديريت عكسهايشان استفاده مي كنند. اگرچه به عكاسان حرفه اي پيشنهاد مي شود از Lightroom استفاده كنند.

 

آموزش فتوشاپ, روتوش عكس, Adobe Bridge

 

10. ذخيره نكردن فايل هاي PSD
فراموش نكنيد فايل هاي PSD خود را ذخيره نماييد. هم چنين بايد به خاطر داشته باشيد كه اين كار را مكرراً در حين كار انجام دهيد؛ زيرا از دست دادن يك پروژه قطعاً براي شما خوشايند نخواهد بود! فايل هاي PSD فايل هايي هستند كه مي توانيد آن ها را نگهداري نموده و در آينده بر روي آن ها تغييراتي انجام دهيد. با اين كار، قسمتي از دوباره كاري ها را حذف خواهيد كرد

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/habits-leave2-photoshop.html

امكانات سايت شركتي

شايد فرض كنيد كه كمپاني و كسب و كارتان نيازي به سايت ندارد و يا محصولات و خدماتتان را نمي توانيد از طريق اينترنت بفروش برسانيد ! اگر چنين است ،مطمئن باشيد در اشتباه هستيد. امروزه كل چيز را در اينترنت مي نا يافت . پس چرا شما يكتا از منابع جستجوي مشتريان نهفته محصولات و خدماتتان نباشيد؟

امكانات سايت شركتي


با طراحي سايت شركتي براي كسب  و شغل خود به شركت و كسب و كارتان اعتبار و ارزش مي بخشيد و به مشتريان و مراجعه كنندگان خود تغيير ناپذير مي كنيد كه همگام با جهاني شدن ، شما نيز بروز هستيد و براي مشتريانتان ارزش قائليد و بفكر رفاه آنان هستيد و تا چه بي گمان در كسب و كارتان جدي هستيد.با وب سايت خويش به شمار همگي كساني كه به اينترنت دسترسي دارند شعبه اي بدون ديوار هاي آجري و در همه جاي اين كره خاكي تاسيس مي كنيد و به مشتري اين اطمينان را مي دهيد كه بدون دربايستن به كوچكترين هماهنگي و در هر ساعت از شبانه روز، مي تواند نظرات و خواسته هاي خود را با مديران كمپاني در مياني بگذارد.حال شما مي دانيد براي رسيدن به كاميابي روزافزون طراحي سايت لغايت چه حد مي تواند حياتي و لازم باشد . آيا مي خواهيد اين فرصت استثنايي را براي رقباي خويش بگذاريد ؟ بي گمان خير.
پس همين امروز براي طراحي وب سايت شركتي خوب اقدام كنيد . چه بسا فردا دير باشد! هر معاش كه صبر كنيد يك امتياز به رقباي خود داده ايد و احتمالاً حتي نام پهنه باره نظرتان را گرد از رقباي شما اشغال كند.
طراحي سايت شركتي / اداري پسنديده براي شركت ها ، ادارات و تيم هاي كاري و تمام كساني كه مي خواهند خدمات يا محصولات خويش را به سايرين شناسايي كنند. اين گونه از سايت ها براي انجمن ها ، احزاب نيز مناسب مي باشد. سايت شما مركزي براي يكتا هم آمدن علاقه مندان و مخاطبان شما خواهد بود. طراحي وب سايت مايه ايجاد ارتباطي دو طرفه ميان شما ، همكاران ، مخاطبان و يا مشتريانتان خواهد شد. 
براي آشنايي با پنل مديريت سايت هاي شركتي فيلم زير را مشاهده نماييد .
پخش فيلم

در ذيل به شناسايي برخي امكانات سايت ساز يوتاب براي طراحي سايت آنلاين شركتي چيره دست مي پردازيم :

زبان برنامه نويسي طراحي سايت >طراحي سايت با asp.net از ويژگي هاي طراحي سايت شركتي يوتاب است 
بدون بيچارگي به فرهنگ برنامه نويسي سايت خويش را طراحي كنيد .
طراحي سايت با Asp.net   پنل مديريت سايت ساز پنل مديريت حرفه اي طراحي سايت شركتي >يك سايت حرفه اي و تخصصي به محيطي چيره دست با جزئي ترين دسترسي هاي لازم براي گردانيدن وب سايت دربايستن دارد. با سايت ساز يوتاب يك پنل مديريت چيره دست در اختيار شما پيمان خواهد گرفت كه اين امكان را براي شما فراهم مي كند كه در محيطي حرفه اي و بدون احتياج به دانش كدنويسي ، تارنما خويش را اداره كنيد. پنل مديريت يوتاب كاملا فارسي است و به طور اخص براي كاربران ايراني طراحي شده است. براي آساني بيشتر كار شما كاربران محترم ، تعليم پيشه با تمامي قسمت هاي پنل مديريت به صورت ويدئو ، تصوير و توضيحات گام به گام وجود دارد و وانگهي با حمايت تيكتينگ 24 ساعته در پنل مديريت ، چت آنلاين و تماس تلفني در روزهاي كاري با شما همراه هستيم
 فرم ساز پيشرفته سايت ساز > فرم ساز يوتاب با فيلدهاي مترقي به شما اين امكان را مي دهد كه هر نوع فرم دلخواهتان را برپايي كنيد و فيلد هايي كه ايجاد كرديد را با درگ كردن جا به جا و مرتب سازي نماييد. درج فهرست ، درج گزينه براي تيك زدن ، آپلود فايل ، متن تك سطري و پاراگرافي ، درج توضيحات (با اديتور) از امكانات فرم ساز يوتاب هستند. نكته مهم اين است كه شما حتي مي توانيد فرم هايي بسازيد كه صرفا اعضاي سايتتان آن ها را مشاهده كنند. 
فرم ساز چيره دست در سايت ساز   ايجاد فرم مالي در طراحي سايت شركتي ايجاد فرم مالي در طراحي سايت شركتي >در فرم ساز يوتاب اين امكان براي شما فراهم شده كه فرم مالي هم بسازيد و مبلغ يا مبالغي را براي پرداخت مشخص كنيد. سپس فرم را به درگاه پرداختي مستقيم بانكي متصل نماييد و كاربران بتوانند آن مبلغ را به چهره آنلاين پرداخت نمايند. فرم مالي در سايت هاي شركتي-اداري در مواردي مانند پرداخت حق عضويت ، همكاري مالي ، فروش فرآورده يا خدمتي ويژه ، خرج مشاوره و ... استعمال دارد. 
 اتصال به درگاه سر راست بانكي سايت ساز >شما مي توانيد در سايت هاي شركتي - اداري ، سمبول(لاتين) اعتماد الكترونيك اخذ كنيد و سپس درگاه پرداخت سر راست بانكي را نيز فعال نماييد. در اين صورت مي توانيد در سايتتان تراكنش هايي مستقيم به حساب بانكي خودتان يا شركتتان داشته باشيد. 
طراحي سايت شركتي با درگاه پرداخت   امكانات طراحي سايت شركتي گالري تصوير ، ويدئو و صوت در طراحي سايت شركتي >شما امكان شناسايي خدمات ، محصولات يا پروژه هايتان را با تصوير ، ويدئو و صوت خواهيد داشت و صفحات نگارخانه تصوير ، ويدئو و صوت را مي توانيد ايجاد كنيد. 
 دموي طراحي سايت شركتي و تغيير مجاني پوسته ها > با قالب هاي سايت سازيوتاب مي توانيد ظاهري چيره دست براي وب سايتتان داشته باشيد . همچنين بعد از انجام روند طراحي سايت و ورود به پنل مديريت ، امكان تغيير رايگان قالب را نيز خواهيد داشت. شما حتي مي توانيد از قالب هاي جديدي كه به گردآور قالب هاي يوتاب اضافه مي شوند نيز به صورت مجاني استفاده كنيد. 
قالب هاي طراحي سايت شركتي   طراحي قالب ريسپانسيو سايت شركتي طراحي سايت شركتي ريسپانسيو يا بازتاب گرا > همه ي قالب هاي موجود در سايت ساز يوتاب براي مشاهده در گونه ها گوشي و تبلت ها مناسب سازي شده اند و به صورت ريسپانسيو در اختيارتان پيمان مي گيرند و نيازي به هيچ خرج اضافه اي براي اين پيشه نيست. 
 نظرسنجي در طراحي سايت شركتي >شما مي توانيد درباره روند فعاليتتان ، علايق مخاطبينتان و يا هر موضوع ديگري نظرسنجي به عمل آوريد. با نظرسنجي مي توانيد براي پيوسته روند تكاپو كمپاني و يا گروهتان بهتر تصميم گيري نماييد. 
امكانات طراحي سايت در سايت ساز آنلاين يوتاب   امكانات اطلاع رساني در طراحي سايت شركتي ارسال پيامك و ايميل براي اعضا در طراي سايت شركتي >از روش پيامك و ايميل نيز مي توانيد با اعضا و كاربران وب سايتتان در ارتباط باشيد و آن ها را در جريان فعاليت هايتان قرار دهيد. در چهره فعال سازي پيامك و ايميل بر روي تارنما ، پيام عضويت ، فراموشي رمز عبور و ... براي اعضا ارسال مي گردد.

 لپ تاپ‌هاي تينك پد لنوو به روز شد

شركت چيني لنوو از به روزرساني لپ تاپ‌هاي سري تينك پد خود با استفاده از پردازنده‌هاي نسل دهم اينتل خبر داد. 

به گزارش فارس به نقل اززد دي نت، لپ تاپ هاي جديد لنوو در اشكال و مدل هاي مختلفي عرضه شده اند كه يكي از برترين آنها مدل X1 Carbon است. اين اولين لپ تاپ اينتل است كه در آن از فناوري Athena استفاده شده است.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,لپ تاپ‌

 

مزيت استفاده از فناوري Athena آن است كه سرعت آغاز مجدد فعاليت لپ تاپ بعد از قرارگرفتن در حالت خواب به كمتر از يك ثانيه مي رسد و كاربر نبايد مدت طولاني را منتظر راه اندازي مجدد رايانه خود باقي بماند. لپ تاپ مذكور تا بدان حد قدرتمند است كه براي پخش 16 ساعت ويدئو بدون نياز به شارژ مجدد نيز قابل استفاده است.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,لپ تاپ‌

البته شارژ لپ تاپ يادشده در حالت عادي براي 18.5 ساعت باقي مي ماند و شارژ 80 درصد آن در عرض تنها يك ساعت انجام مي شود. اين لپ تاپ 14 اينچي حدود يك كيلوگرم وزن دارد و ضخامت آن تنها 15 ميليمتر است. قيمت اين محصول 1480 دلار است.

 

اما لپ تاپ جديد ديگر لنوو به نام X1 Yoga حدود 1400 كيلوگرم وزن و 15.5 ميليمتر ضخامت دارد. عمر باتري اين لپ تاپ بعد از هر بار شارژ 18.3 ساعت بوده و يك قلم ديجيتال هوشمند به نام تينك پد پن هم همراه با آن عرضه مي شود. اين لپ تاپ در شهريور ماه به قيمت 1610 دلار به بازار مي آيد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11035314.html

تلفيق واقعيت و جهان مجازي در عينك‌هاي هوشمند اپل

 اخبار تكنولوژي,خبرهاي تكنولوژي,عينك‌هاي هوشمند اپل
خبرهاي منتشر شده از شركت اپل حاكي از تلاش مهندسان اين شركت براي توليد عينك‌هايي هوشمند با ويژگي‌هاي پيشرفته و عملكردي خاص است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اپل با انجام سرمايه‌گذاري‌هاي مالي و تخصصي بسيار گسترده در زمينه گجت‌هاي هوشمند تاكنون توانسته سود بسيار مناسبي را از اين محصولات پرطرفدار در جهان بدست آورد. از همين رو مهندسان اين شركت در صدد هستند تا با معرفي نسل جديدي از عينك‎‌هاي هوشمند اپل طرفداران اين غول فناوري را شگفت‌زده كنند. قرار  است اين عينك‌هاي با ويژگي‌هاي پيشرفته خود تحولي در دنياي عينك‌هاي هوشمند ايجاد كرده و مرز بين جهان واقعي و دنياي مجازي را از بين ببرد.

 

عينك‌هاي هوشمند آينده اپل از توانايي‌هاي ارتباطي و كيفي بسيار پيشرفته‌اي برخوردار هستند و به طور هم‌ زمان از فناوري‌هاي واقعيت افزوده(VR) و واقعيت مجازي(AR) پشتيباني مي‌كنند. مطمئنا اين ويژگي عينك هوشمند اپل، تصاويري فوق‌العاده و باورنكردني را به كاربران خود ارائه مي‌دهد. علاوه بر موارد ذكر شده برخي از كارشناسان معتقداند اين عينك‌ها به صورت‌هاي گوناگوني قابل كنترل است. به نظر مي‌رسد عينك‌هاي هوشمند اپل مي‌تواند جايگزين مناسب براي نمايشگرهاي بزرگ، سنگين و غيرقابل حمل باشد.

 

 اخبار تكنولوژي,خبرهاي تكنولوژي,عينك‌هاي هوشمند اپل

 

نمايش تصاويري با كيفيت 8K در عينك هوشمند اپل

عينك جديد اپل با ساير گجت‌هاي هوشمند اين شركت مانند هدست‌هاي اپل به خوبي هماهنگ شده و بدون  كوچك‌ترين اختلالي خدماتي مطلوب را به كاربر خود ارائه مي‌دهد. يكي از ويژگي‌هاي قابل توجه در اين گجت‌ هوشمند اپل سازگاري آن با دستكش‌هاي مخصوص اين شركت است. يعني كاربران مي‌توانند با پوشيدن اين دستكش‌ها و حركت دستان خود در مقابل عينك به راحتي به قسمت‌هاي مختلف سيستم‌عامل مورد استفاده در اين گجت پوشيدني دسترسي داشته باشند. 

 اخبار تكنولوژي,خبرهاي تكنولوژي,عينك‌هاي هوشمند اپل

 

كيفيت تصاوير قابل نمايش در عينك هوشمند اپل به طرز چشمگيري ارتقاء يافته و به 8K رسيده است. اپل از پردازنده ۵ نانومتري مخصوص عينك‌هاي هوشمند در اين محصول استفاده كرده است. تعبيه حسگرهاي خاص در عينك‌هاي هوشمند اپل سبب شده است اين عينك‌ها در تمامي ساعت‌هاي مختلف شبانه‌روز و وضعيت‌‌هاي گوناگون آب و هوايي، ميزان نور و ديگر پارامترهاي مرتبط با تصوير را تنظيم نموده و از خستگي و اذيت شدن چشم جلوگيري كند. 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11035440.html