متن بيو اينستاگرام زيبا

هر كاربري كه به سراغ اينستاگرام شما بيايد پيش از هر چيز بيوي اينستاگرام شما را خواهد ديد. هرچند داشتن  متن بيو اينستاگرام زيبا  پست هاي خلاقانه و جذاب براي جذب فالوور مهم است ولي پيش از هر چيزي بايد بيوي اينستاگرام خويش را به نوع اي بنويسيد كه در همان نگاه نخست شما را فالوو كنند.
چگونه لايك فيك بگيريم ؟ما در مقالات زيادي در مورد راهكارهاي افزايش فالوور با هم گفتگو كرده ايم اما اين بار در اين مطلب با هم ياد مي گيريم با چه بنيادي يك بيوي اينستاگرام جذاب بنويسيم كه باعث جذب و افزايش فالوورهاي ما در اينستاگرام شود. با فالوجت ربات افزايش لايك اينستاگرام به اتفاق باشيد.
بيوي اينستاگرامنكات مربوط به نوشتن بيو در اينستاگرام براي اينكه بتوانيم فالوورهاي اينستاگرام را افزايش دهيمبراي داشتن بيوي اينستاگرام جذاب در برگزيدن نام دقت كنيدنكته ي نخست اين است كه كوشش كنيد براي اينكه بيو شما جذاب باشد، نام را به دقت انتخاب كنيد. اسمي كه انتخاب مي كنيد بهتر است يا اسم خودتان باشد و يا اسم كمپاني و يا بنياد-نهاد-سازمان اي است كه مربوط به كسب و كار شما مي باشد.
دقت كنيد كه اين نام مي بايست كاملا خوانا و جذاب باشد چون اثر دهنده ي هويت شما مي باشد و حتي الامكان از واژه ها عجيب و غير معمول كه قابل فهم و درك براي ديگران نيسند استفاده نكنيد.
همچنين مي توانيد براي برگزيدن اسم، از واژه ها مربوط به كار و پيشه تان كاربرد كنيد. همانطور كه مي دانيد اين كلمه، همان كلمه كليدي است كه اينستاگرام شما را با آن مي شناسد و در هنگام جستجو ي شما از اين كلمه ي كليدي كاربرد مي كند، بعد يادتان باشد كه شما با اين واژه شناخته مي شويد.
بيوي اينستاگرام جذاب با عكس پروفايل مناسبنكته ي دوم مربوط مي شود به گزينش عكس پروفايل شما. چنانچه صفحه ي اينستاگرام شما مربوط به شخص خودتان است سعي كنيد يك عكس جذاب از خودتان براي عكس آواتارانتخاب كنيد.
در اين چهره افراد ناشناسي كه وارد صفحه ي شما مي شوند متوجه مي شوند كه شما يك كاربر واقعي هستيد و شدني است از صفحه ي شما خوششان بيايد و شما را پيگيري كنند.
اما چنانچه صفحه مربوط به فعاليتي است كه شما سپريدن مي دهيد مي توانيد از لوگوي مربوط به كسب و كار خود ويا آرم مربوط به آن بهره‌گيري كنيد.براي جذب و افزايش فالوور راجع به كارتان در بيو بنويسيد 
براي اينكه بتوانيد فالوورهاي بيشتري را جذب نمائيد، بهتر است در مورد سوداگري و كار و جنبش خود در بيو، مطالبي قرار دهيد .سعي كنيد ويژگي هاي بي همتا پيشه خود را در بيو پيمان دهيد.
همچنين از محصول و خدماتي كه پيمان است به مشتريان ارائه دهيد، مطالبي را در اختيار بازديدكنندگان قرار دهيد الي بتوانيد فالوورهاي بيشتري را به پيج خويش جذب كنيد.
سعي كنيد بيو را جالب و جذاب كنيدشما مي بايست تمام خلاقيت خويش را به پيشه بريد الي بيو را طوري انتخاب كنيد كه جالب و جذاب باشد. به اين ترتيب زماني كه بيو شما دوستانه باشد و خيلي رسمي نباشد، افراد بيشتري مي توانند با آن وابستگي استوار كنند و فالوور پيج شما شوند.
سعي كنيد لغايت با استفاده از شكلك ها و ايموجي ها كاربران را به خويش جذب كرده كه همانطور كه گفته شد اين مايه افزايش فالوور اينستاگرام مي شود.
براي اطلاع از نقش به كارگيري ايموجي و شكلك ها در اينستاگرام مطالعه ي نوشتار ي محبوبيت شكلك ها در اينستاگرام و آنچه يك بازارياب حرفه اي بايد بداند را به شما پيشنهاد مي كنيم.
از واژه ها كليدي و هشتگ ها كاربرد كنيددر اينستاگرام از كلمات كليدي به شيوه اي متفاوت از بقيه ي رسانه هاي اجتماعي كاربرد مي شود. استفاده از واژه ها كليدي با هشتگ ها، به شما كمك خواهد كرد الي آنچه مد نظر داريد را بهتر و آسان تر جستجو كنيد.
اما اين را بدانيد كه به علت اينكه در بيو نمي توان سرچ كرد، استفاده از هشتگ ها و واژه ها كليدي در تقدير بيو چندان كارآيي ندارد. بعد رهنمود مي شود كه از هشتگ در بيو استفاده نكنيد مگر اينكه يك هشتگ خاص منحصر به خويش شما باشد.
چگونه مي توانيم بيو خود را شخصي سازي و سفارشي كنيم؟دوستان عزيز آيا مي دانيد كه مخاطبان و بازديدكنندگان شما در اينستاگرام با مخاطبان شما در ديگر شبكه هاي اجتماعي از قبيل : لينكداين، فيسبوك، توئيتر و… متفاوت هستند؟
بنابراين به هيچ عنوان بيو شما در آن شبكه هاي اجتماعي نبايد دقيقا شبيه بيو اينستاگرام شما باشد. البته مي توان بيو را در شبكه هاي اجتماعي كمي همانند هم برپايي كرد ولي نبايد دقيقا كپي همديگر باشد.
از دكمه ي space بهره‌گيري كنيدااز خاصيتي كه دكمه ي اسپيس space در اينستاگرام براي شما فراهم كرده استفاده كنيد. دكمه ي به شما اين اجازه را مي دهد كه مانند اينتر بتوانيد به خط بعدي برويد و فاصله عمودي ايجاد كنيد.
به اين ترتيب محتوايي كه برپايي مي كنيد خواناتر و مشخص تر خواهد بود. البته اين را بدانيد كه با به كارگيري space شما نمي توانيد فاصله اضافه در متن ايجاد كنيد.
مختصر و سودمند بنويسيدشما فقط در مرز چند جمله براي جلب پروا افراد و جذب فالوور فرصت داريد. به چند كلمه اي كه بهتر شما و كارتان را توصيف ميكند انديشه كنيد و از آنها كاربرد كنيد. خيلي جمله سازي نكنيد و كوشش كنيد بيشتر از واژه ها كليدي كاربرد كنيد.
لينك وبسايت يا ايميل خويش را در بيوي اينستاگرام تان بگذاريداز آنجا كه شما در اينستاگرام اغلب از چند جمله نمي توانيد بيو بنويسد ، فلذا سعي كنيد در همين چند جمله آنچه لازم است را بيان كنيد و به عبارتي، مختصر و سودمند بنويسيد.
شما مي بايست بيشتر، از كلمات كليدي كاربرد كنيد و از به كاربردن جملات طولاني كه از حوصله ي مخاطبان خارج است، خويش داري كنيد.
لينك ايميل خود و يا لينك وب سايت تان را بيو پيمان دهيد. خوب است بدانيد كه در اينستاگرام در سرنوشت بيو مي توان لينك با توانايي جستجو پيمان داد.
شما مي توانيد از اين مزيت اينستاگرام براي پيمان دادن لينك هاي شخصي خود بهره‌گيري كنيد. با اين كار شما به افزايش فالوور در اينستاگرام كمك خواهيد كرد. 
با رعايت همين نكات مي توانيد بيوي اينستاگرام خود را متفاوت تر و خلاقانه تر بنويسيد. برخي مواقع كسان فكر مي كنند براي افزايش فالوور در اينستاگرام اقدامات عجيب و غريبي احتياج است!
اما آنچه شما در عمل احتياج داريد خلاقيت و نواوري است. به انديشه راه هاي غير منطقي براي بالابردن تعداد فالوور ها نباشيد. قطعاً آنچه براي شما ارزش دارد فالوور واقعي است.
هرچند شما مي توانيد از ابزارهايي همچون ربات فالوجت براي معرفي اكانت خويش به سايرين بهره‌گيري كنيد لغايت از اين روش تعداد فالوور هايتان افزايش پيدا كند. اما نهايتاً جذابيت پيج اينستاگرامتان است كه مايه مي شود سايرين شما را فالو كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.