چگونه فروش اينترنتي را بالا ببريم

افزايش فروش نخستين دغدغه و خواسته هر فروشگاه آنلاين نوپا و يا قديمي مي باشد. اگرچه در زمينه سوداگري آنلاين توصيه ها و نكات زيادي مطرح شده است، اما اغلب اين موارد جنبه عمومي دارند. اين بار ه سراغ نكته هاي كليدي و چگونه فروش اينترنتي را بالا ببريم اساسي و زياد تأثيرگذار مي رويم. نكات و آموزش هايي كه در چهره اعمال درست آن ها در بازرگاني خود، مي توانيد مطمئن باشيد كه در راه موفقيت قدم برداشته ايد.
ما بعد از مدت ها پژوهش و تحقيق در مقوله فروش آنلاين و رسيدگي عميق اين دامنه به نتايج زيادي دست پيدا كرده ايم كه قصد داريم در ادامه نتايج به دست آمده و در واقع نكات مربوطه را در اين مقاله جامع براي شما بازگو كنيم. در اين مقاله به روش ها و روش هاي افزايش فروش آنلاين اشاره مي كنيم. روش هاي يادشده دربرگيرنده موارد تخصصي و در ضمن عمومي مي شوند و همگي آن ها در ساحل يكديگر به افزايش راهبردي و بلند مدت فروش شما كمك مي كنند.
قابل ذكر است كه اين تكنيك ها هر دو گونه فروش يعني فروش كالاي فيزيكي و فروش خدمات را شامل مي شوند.

افزايش فروش آنلاين

1. در فروش محصولات و سرويس‌هاي خود صادقانه رفتار كنيدقبل از هر چيزي، راستگو بودن در كار نكته موفقيت و آغاز يك فروش قدرتمند خواهد بود. چه بسا به نما چنين پيشنهاد اي مضحك به عقيده برسد، اما بسياري از بازرگاني ها پروا كمي به اين موضوع دارند. براي مثال، خيلي از تجارت ها شروع به خريد و آماده سازي محصولاتي مي كنند كه قادر به پرداخت كل هزينه آن ها نيستند و از چك و ديگر روش هاي پرداخت اقساطي كاربرد مي كنند. چنانچه شدني است فروش مناسبي نداشته باشند و محصولاتشان خيلي كمتر از مرز چشمداشت به فروش بروند. در چنين حالتي مقدار زيادي فرآورده فروخته نشده و اقساط سنگين باقي مي ماند. همين مسئله دليل ورشكست شدن خيلي از بازرگاني ها بوده است.
شايد در نگاه نخست اين ديدگاه، به نوعي بلندپروازي در تجارت باشد و في نفسه مشكلي نداشته باشد، اما بي توجهي به واقعيت ها مي تواند گريبان گير شما شود. شما نبايد بلندپروازي را با جهالت اشتباه بگيريد. هيچ وقت درستي را ناديده نگيريد و تحت هر شرايطي واقع بين باشيد. هيچ اشكالي ندارد اگر از كم شروع كنيد و به مرور مقدار فرآوري و سفارشات خويش را افزايش دهيد. احتمالاً بعضي اوقات شنيده باشيد كه مي نا يك شبه مسير صد ساله را طي كرد ولي به اين صحبت ها توجه نكنيد. كاميابي بيچارگي به كوشش مستمر دارد.
مورد ديگري كه به صداقت در كار مرتبط مي شود، اعتماد كاربران به تجارت و برند شماست. هيچ وقت ادعايي نكنيد كه نتوانيد آن را اتمام دهيد و از اغراق كردن و تعريف بيجا به شدت دوري كنيد. كاربران و مشتريان امروزي هوشيار بوده و سبك سر چنين وعده هايي را نمي خورند. پس صادق باشيد و سعي كنيد در تمام بخش هاي تجارت خويش بي پرده و بدون حاشيه كار و جنبش داشته باشيد.
اشتباه خيلي از افراد مشغول در اين گستره اين است كه انديشه مي كنند بايد هر طور كه شده بازرگاني و كمپاني خويش را كبير كرده لغايت جزو بزرگان آن مقوله قلمداد شوند. كوشش بي وقفه براي رسيدن به اين هدف به راحتي باعث مي شود لغايت شما از اهداف مهمتر فاصله بگيريد. نكته داراي اهميت ساير اين است كه يكباره كاربران و مصرف كنندگان به تجارت هاي حقير نيز اهميت ديتا و آن ها را به خاطر ارائه خدمات شخصي سازي شده تر و موارد مشابه، اولويت قرار مي دهند. تحت هر شرايطي كوشش نكنيد نقش بازي كنيد الي خودتان را چيزي كه نيستيد نمايش دهيد.

2. از افزونه‌هاي تبليغاتي براي اخذ كليك‌هاي بيشتر استفاده كنيدتبليغات كليكي از جمله مهمترين و مؤثرترين شيوه هاي تبليغات كارآمد هستند. گوگل به عنوان بزرگترين مرجع تبليغات كليكي جايگاهي مناسب براي تبليغات شما با كمك سيستم AdWords فراهم كرده است. چنين سيستم مشابهي بدست موتور جستجوي Bing نيز ارائه شده است. اين روش از تبليغات تأثير زيادي در كسب بازديد و رتبه براي هر وب سايتي دارد. اما نكته اي كه كمتر باره توجه وب مسترها قرار گرفته اين است كه شما مي توانيد از افزونه هاي تبليغاتي يا Ad Extentions نيز بهره مند شده الي تبليغات خود را هدفمندتر كنيد.
چنين افزونه هايي به شما كمك مي كنند الي فضاي اكثريت از فهرست نتايج موتورهاي جستجو را به تبليغ خويش وابستگي داده و در پايان نرخ كليك اكثريت گرفتن كنيد. اين افزونه ها به عنوان پكيج پيشنهادي در كنار تبليغات كليكي توصيه مي شوند و به كارگيري آن ها شامل خرج جداگانه نمي شود. با كمك چنين سيستمي توانا خواهيد بود تا لينك هاي بيشتري را به عنوان تبليغ به نمايش بگذاريد.
 در حالت عادي تبليغات ادوردز دربرگيرنده عنوان، آدرس و توضيحات متا مي شود. اما با به كارگيري اين افزونه ها مي توانيد دسته هايي كه در عكس مشخص هستند را نيز به تبليغ خود اضافه كنيد. هر كدام از اين تقسيم ها بدست يگانه از اين افزونه ها ايجاد شده اند. افزونه هاي تبليغاتي گوگل شامل افزونه ويژگي ها (Callout Extension) براي نمايش ويژگي هاي اصلي تبليغ شما در قسمت پائين توضيحات متا، افزونه شبكه هاي اجتماعي (Social Extensions) براي نمايش شمار فالوورها يا امتياز تبليغ شما در گوگل پلاس و ... ، افزونه خلاصه توضيحات (Review Extension) براي نمايش توضيحي چكيده از محتواي تبليغ يا وب سايت و در نهايت افزونه مختص لينك هاي اضافي (Sitelink Extension) كه بسيار كاربردي است، مي باشد. با اين افزونه مي توانيد لينك هاي مهم خويش را بخش بندي كرده و درصد كليك كاربران را در بخش هاي گوناگون سايت خويش افزايش دهيد.

3. خوشنودي كاربران و اعتماد مشتريان خويش را به معرض نمايش قرار دهيدهيچ وقت به اندازه اكنون كه فيدبك ها و بازخوردهاي مشتريان از محصولات و سرويس هاي شما اهميت نداشته است. چرا كه اين ايام مي طاقت در كسري از ثانيه با صدها و هزاران كاربر از راه شبكه هاي اجتماعي وابستگي پيدا كرد. خوشبختانه چنين قابليتي باعث مي شود لغايت مشتريان رضايت‌مند شما به احد از پر توان ترين ابزارهاي شما براي افزايش محبوبيت و رتبه برند و تجارت شما در سطح جهاني تبديل شوند.
متخصصين بازاريابي اينترنتي معتقدند كه كاربران خوشنود و رضايت‌مند از برند شما، لژيون هايي هستند كه مي توانند از هر آلت ديگري فروش شما را بيشتر رونق ببخشند. پس مطمئن شويد كه بهترين كاربرد را از اين كسان مي بريد. بهترين راهكار، انتشار رضايت‌مندي اين دسته از مشتريان در قالب نقد و رسيدگي يا توصيف اجمالي از تجارت، محصولات و يا سرويس هاي شما مي باشد.
براي اين باره مي توانيد بخشي در وب سايت يا بلاگ خود راه اندازي كرده و توئيت ها يا كامنت هاي كاربران خويش را به اشتراك بگذاريد. اگر در توصيف ها و نظرات اين كاربران از چاشني سرنوشت و تمجيدهاي احساسي را نيز بهره مند شويد، تأثيرپذيري اين گفته ها اغلب خواهد شد. خيلي از تارنما هاي موفق از همين طريق بهره‌گيري كرده اند تا كيفيت و ارزش محصولات و برند خود را افزايش دهند. مي توان بخشي از اين نظرات را در صفحه محصولات و يا صفحات فرود نيز افزود.
از ديگر طريق هاي كسب اعتبار، استفاده از نمادهاي اعتماد موسوم به Trust Signals مي باشد. در وب سايت هاي ايراني نيز چنين علائمي براي كسب اعتبار كاربرد مي شوند كه مهمترين آن مظهر الكترونيكي يا E-Namad مي باشد. اگر شما هم چنين نمادهايي داريد، كران آن ها را در تقدير فوتر و يا حتي در يك دسته جداگانه قرار دهيد. اين نمادها به كاربران حس اطمينان مي دهند و مايه مي شوند بازرگاني شما قابل اعتماد به عقيده برسد. از ساير طريق هاي كسب اعتبار در همين راستا، كمپاني كردن در جشنواره وب و در صورت كسب رتبه، نمايش آن در وب سايت مي باشد.
همچنين شما مي توانيد در يك دسته جداگانه و يا در قسمتي از صفحه اصلي تارنما خود، مشتريان رضايت‌مند خويش را به چهره يك ليست معرفي كنيد. به ويژه اگر برخي از اين مشتريان از برندهاي معتبر و كبير باشند، اعتبار شما با شناسايي آن ها به عنوان مشتري به شدت افزايش پيدا مي كند. خيلي از مشاغل گوناگون، حتي مشتريان خويش را در شبكه هاي اجتماعي نيز شناسايي كرده و خدماتي كه براي آن ها اتمام داده اند را به چهره خلاصه بازگو مي كنند.
بيشتر بخوانيد؛ هفت ترفند براي بازاريابي با نظرات مشتريان
رضايت مشتري 4. از پيشنهادات لحظه‌اي و اندك كاربرد كنيديكي از راه هاي ترغيب كردن كاربران و مشتريان به كارگيري پيشنهادات لحظه اي يا پيشنهادات اخص است كه در جستار بازاريابي اينترنتي از آن با عنوان پيشنهادات اورژانسي نيز ياد مي شود. در اين گونه پيشنهادات كه مي بايست در صفحه اصلي تارنما شما و در قسمتي كاملاً روشن قابل رؤيت باشد، شما بايد پيشنهادات لحظه اي از محصولات و يا سرويس هاي خود ارائه دهيد.
براي نمونه مي توانيد گرد از محصولات خود را با تخفيف به معرض رويت و فروش پيمان دهيد. ولي چيزي كه باعث مي شود كاربران به خريد آن فرآورده يا سرويس سوق پيدا كنند، دريافتن اورژانسي بودن اين توصيه مي باشد. در چنين حالتي شما مي بايست با قرار دادن يك تايمر (شمارش معكوس) و يا تعيين كردن يك زمان مشخص، اعلام كنيد كه اين تخفيف به زودي به سپريدن مي رسد الي كاربران با رويت اين اطلاعيه، بيش از قبل روي خريد آن تمركز كنند.
روش ساير و مشابهي كه مانند همين نوع پيشنهادات خيلي از فروشگاه ها را با كاميابي رو به رو كرده است، فروش و ارائه محصولات و خدمات اندك مي باشد. براي اين نوع فروش ها، شمار محصولات و يا سرويس هايي كه شما ارائه مي كنيد محدود است و اگر شما اين مورد را به صورت يك متن تبليغاتي در صفحه اول پيمان دهيد، كاربران حس مي كنند كه شدني است محصول باره نظر به زودي به انجام برسد. همين جستار مايه مي شود تا كاربران ترغيب شده و به صفحه آن فرآورده مراجعه كنند و پيش از اينكه موجودي آن فرآورده به اتمام برسد آن را خريداري كنند.

پيشنهاد ويژه

در برخي مواقع ممكن است شرايط بالا دلخواه نباشد. در اين صورت پيشنهاد ديگري نيز براي شما هستي دارد كه مي توان با كمك آن فروش محصولات عادي را نيز افزايش داد. با بهره مند شدن از شيوه يادشده مي نا با ارائه پيشنهادات فرعي در ساحل خريد اصلي در كاربران و مشتريان برپايي دليل كرد. مثلاً مي توانيد در كناره يك محصول، به چهره اشانتيون محصول كوچك و مرتبط ديگري را نيز به عنوان هديه قرار دهيد تا كاربران مشتاق خريد آن محصول شوند.
همچنين رهنمود ارسال رايگان و يا شركت در قرعه كشي هاي هفتگي يا ماهيانه نيز از ساير راه هاي زياد كاربردي در اين مقوله مي باشد كه مي توانند به مقدار قابل توجهي فروش شما را افزايش دهند. اين انحاء از مهم ترين و بهترين راه هاي افزايش فروش آنلاين مي باشند كه هم الان فروشگاه هاي كبير ايراني نيز متعلق به ها استفاده مي كنند.
گوگل براي سيستم AdWords قابليتي به هدف شخصي سازي تبليغات شما فراهم كرده است. احد از اين قابليت ها، امكان افزودن تايمر به فروش ها مي باشد. در اين حالت در كنار تبليغ شما در نتايج جستجوها، سررسيد به واپسين،انجام رسيدن رهنمود شما نيز نمايش ديتا مي شود. تجربه ثابت كرده است اين حركت بازخورد بسيار مفيدي در فروش محصولات به چهره اينترنتي داشته است.
پيشنهاد: Upselling چيست و چطور فروش را افزايش مي دهد؟

5. تضمين بازگشت وجه بي‌قيد و شرط را در فروش خود بگنجانيدشايد اينطور به عقيده نرسد، ولي در بسياري از مواقع، فقط دليل خريد نكردن مشتريان، نبود ضمانت براي خريد است. هنوز هم بيشتر كاربران اينترنتي خريد آنلاين را ريسك آميز مي دانند. در اين حالت در بيشتر مواقع، كاربران به خاطر عدم ضمانت معتبر از خريد خويش صرف عقيده مي كنند. مسلماً نخستين علت اين ترس و بي اعتمادي و قبول نكردن ريسك خريد به خاطر مسئله مالي و خطر احتمالي از دست رفتن پول در ازاي هيچ چيز مي باشد.
البته كل كاربران در اين مورد حق دارند، چرا كه آن ها هيچ اطلاعي از محصول مورد نظر ندارند و دائم اين انديشه را مي كنند كه اگر فرآورده را بخرند و آن سالم نباشد تكليف چيست؟ اگر كيفيت محصول با آن چيزي كه در توضيحات آن ارائه شده است تفاوت داشته باشد و يا اگر محصول اشتباهي فرستاده شود چه؟ چنين سؤالاتي مايه مي شود الي هر كاربري با پايش اكثريت به سراغ خريد آنلاين برود.
پس شما بايد براي مقابله با اين مسئله و اطمينان خاطر دادن به كاربران، سيستم حمايت چيره دست و مراجعت پول خريد در صورت عدم خوشنودي را در كمر بستن مشتريان پيمان دهيد. درواقع مي نا پذيرفتن داشت كه سرنوشت تجارت شما در اين دامنه با چنين مسئله اي گره خورده است. حتي كوچك ترين خريدها نيز براي كاربران دربرگيرنده اين پارامترها مي شوند. بنابراين با ارائه محصولات با كيفيت در ساحل پشتيباني قوي و وانگهي اطمينان سازي براي مراجعت پول، نه تنها فروش اكثريت را تجربه كنيد، بلكه اعتماد مشتريان را نيز به دست بياوريد.

افزايش فروش 
اين مسئله ثابت شده است كه كاربران در هر گويه اي، اگر منبعي پسنديده و مطمئن براي خريدهاي خويش پيدا كنند، پيش از هر جاي ديگري سراغ آن منبع مي روند. در اين چهره شما نه تنها فروش اصلي خويش را تثبيت مي كنيد، بلكه مشتريان مقاوم اكثريت نيز عائد بازرگاني شما خواهند شد و در ضمن، شما به عنوان يك فروشگاه معتبر در بين كاربران و مشتريان شناخته مي شويد.
دقيقاً برعكس اين باره نيز هستي دارد. اگر يك مشتري از خريد خود از شما راضي نبوده و حمايت شما نيز نتواند خوشنودي از دست رفته او را بازيابي كند، آن خريدار نادم شده و نه تنها ساير به فروشگاه شما نخواهد آمد، بلكه خريد كردن از شما را نيز به هيچكس توصيه نمي دهد.
مقاله پيشنهادي در اين زمينه: چطور اعتماد از دست رفته مشتريان را به دست بياوريم؟

6. طيف گستردگي محصولات مثل را كمتر كنيدمسلماً ارائه هر چه اغلب محصولات در زمينه هاي گوناگون يكتا ار راه هاي افزايش فروش مي باشد. اما اين مسئله در همه حالات پسنديده نيست. در واقعيت در بسياري از موارد ارائه محصول بيشتر، مي تواند نتيجه عكس به دنبال داشته باشد. با پروا به اين موضوع، اگر شما از يك محصول مدل هاي همانند خيلي زيادي داشته باشيد، اين مسئله مي تواند به راحتي مايه دو دل شدن خريدار و ناتواني در گزينش يك مورد مناسب از بين اين طيف مفصل محصولات شود كه در پايان ممكن است به كاهش فروش نهايي شما منجر شود.
شما بايد كوشش كنيد تا كران امكان پيشنهادات خويش را براي كاربران كاهش دهيد الي آن ها را سردرگم نكنيد. اگر طيف وسيعي از محصولات را در گزين كردن داريد، مجبور هستيد لغايت آن ها را در تقسيم بندي هاي جزئي تري تقسيم كنيد. زياد بودن محصولات يك زمينه نه فقط فروشگاه شما را پيچيده تر مي كند، بلكه پيدا كردن فرآورده باره پسند براي خريدار را نيز به مراتب دشوار تر مي كند.

7. با كمك سيستم Lookalike Audiences فيسبوك مشتريان هدفمند را پيدا كنيدبهترين كاري كه يك تجارت يا فروشگاه ويژه مي تواند انجام، دهد اين است كه از روش هاي مختلف مشتريان تغيير ناپذير خود را اشاعه داده و ديگر كاربران و مشترياني كه پتانسيل تبديل شدن به اين دسته را دارند قصد پيمان دهند. فيسبوك به شما در اين گويه كمك مي كند. شما مي تواند با به كارگيري دست موزه Lookalike Audiences اين شبكه اجتماعي مشتريان نهفته و هدفمند را پيدا كنيد.
روش كار سيستم Lookalike Audiences بسيار جذاب و كاربردي مي باشد. تعداد زيادي بيننده فعال و چيره دست در فيسبوك تكاپو دارند كه قادرند ويژگي ها و مشخصات تجارت شما را با ديتابيس بزرگي از كاربران به اشتراك بگذارند. كافيست كه اطلاعات لازم بدست شما در فيسبوك ذخيره سازي شود. سپس اين اطلاعات توسط اين افراد به اشتراك گذاشته شده و از همين روش ده ها، صدها و هزاران كاربر مشتاق براي اخذ اطلاعات اغلب به سراغ شما مي آيند.
اين تبليغات هوشمند گرد از هدفمند ترين تبليغات كاربردي مي باشد كه بر خلاف روش هاي مشابه، خرج زياد اندكي براي اتمام احتياج دارد. به راستي اين افزار كمك مي كند تا كاربراني كه سلايق مشابهي با يكديگر دارند همديگر را پيدا كنند. اين سلايق مي توانند دربرگيرنده هر چيزي باشند. چرا تبليغات شما در بين اين موارد نباشد؟
در همين راستا بيشتر بخوانيد: 10 طريق ثابت شده افزايش درآمد از راه شبكه هاي اجتماعي
Facebook Lookalike Audiences
8. پيچيدگي فرآيند سفارش و پرداخت را الي حتماً امكان تفريق دهيدبه گزارش Business Insider مبلغي بالغ بر 4 تريليون دلار در سال 2017 در سبدهاي خريد كاربران اينترنتي خلاص شده است كه 63% از اين مقدار قابل بهره‌گيري دوباره بوده است! اين آمار و ارقام باور نكردني مقاوم مي كنند كه مردم حوصله فرآيندهاي پيچيده خريد آنلاين را ندارند و به سرعت از خريد خويش منصرف مي شوند. با توجه به اين مسئله بايد گفت كه از مهمترين دلايل كاهش فروش آنلاين يك تارنما يا فروشگاه اينترنتي، همين پروسه خريد است كه در حال حاضر خيلي از وب سايت هاي ايراني نيز با آن دست و پنجه نرم مي كنند.
درست وارونه اين مسئله، وب سايت هايي كه خريد كردن متعلق به ها راحت بوده و پروسه سفارش و پرداخت در آن ها بدون پيچيدگي سپريدن مي شود، مقدار بسيار اكثريت از تارنما هاي مشابه، فروش داشته اند. با درس گرفتن از اين موضوع، شما مي بايست لغايت حتماً امكان پروسه سفارش، پرداخت و خريد محصولات از راه فروشگاهتان را تسهيل نمائيد.
براي اين پيشه از هر قدم بي احتياج در فرآيند سبد خريد خودداري كنيد. از زوركردن كردن كاربران براي پر كردن فرم هاي غير ضروري دوري كنيد. كوشش كنيد سيستمي ايجاد كنيد كه مراحل خريد در آن اندوخته سازي شوند و كاربران در چهره اشتباه مجبور به سپريدن دادن كل چيز از اتبدا نباشند. خيلي از وب سايت ها حتي اجباري براي ساخت حساب كاربري نيز اعمال نمي كنند.
اين گونه تارنما ها در طرف مقابل، از سيستم لاگين گوگل يا فيسبوك كاربرد مي كنند. به كارگيري اين سيستم سبب مي شود الي كاربران زمان خود را براي ساخت و پر كردن فرم حساب كاربري تلف نكنند و در عين حال، امنيت حساب كاربري خود را نيز حفظ مي كنند و مي توانند به راحتي به گزارش خريد، فاكتورها و رسيدهاي پرداخت دسترسي داشته باشند.

Easy Checkout

9. روش‌هاي پرداخت را لغايت جايي كه امكان دارد اغلب كنيديكي ساير از مهمترين انگيزه ها گزينش و يا عدم گزينش يك فروشگاه اينترنتي براي خريد بدست كاربران، شيوه هاي پرداخت آن فروشگاه مي باشد. به اين نكته توجه گزيده تر داشته باشيد كه اگرچه اين روزها تقريباً تمام نقل و انتقالات مالي بدست كارت هاي اعتباري چهره مي گيرند، ولي هنوز هم درصد قابل ملاحظه اي از كاربران وجود دارند كه پرداخت نقدي در محل را به انواع ديگر پرداخت ها ترجيح مي دهند.
شما بايد هر مدل پرداختي كه امكان استفاده از آن وجود داشته باشد را براي كاربران و مشتريان خويش فراهم كنيد. اين روش ها مي توانند دربرگيرنده پرداخت اعتباري يا به اصطلاح كيف پول، پرداخت آنلاين از طريق درگاه بانكي، پرداخت هاي بين المللي از طريق حساب هاي اعتباري، انتقال وجه كارت به كارت يا حساب و در نهايت پرداخت نقدي (در محل) باشند.

گزينه هاي پرداخت
 
10. براي محصولات خود عكس ها با كيفيت تهيه كنيدظاهر يك فرآورده ارتباط مستقيمي با فهم ما از كيفيت آن محصول دارد. نمايش يك تصوير ايده آل از محصولات، نه تنها مايه شفاف سازي و تصميم گيري بهتر و قابل سنجش تري مي شود، بلكه في نفسه يك آيتم شيفته كننده مي باشد، البته اگر بتوان به نكويي آن را به نمايش گذاشت. اين تعاريف اهميت زياد بالاي عكس ها محصولات را ثابت مي كنند.
شما بايد روي اين مسئله به صورت جدي و حرفه اي سرمايه گذاري كنيد. تمام تارنما ها و فروشگاه هاي معتبر آنلاين، همگي داراي يك اتاق عكاسي هستند تا در آن اطاق ها از محصولات خويش از زواياي متفاوت عكس تعبيه كنند. حتي اگر عكس ها محصول مورد عقيده شما در سطح اينترنت نيز دست يافتني است، مفتوح هم رهنمود مي شود الي عكس هاي انحصاري خودتان را تهيه كنيد. اين حركت از دسته مؤثرترين راه هاي كسب اعتماد كاربران مي باشد.
سعي كنيد براي اين مورد از متخصصين مربوطه بهره‌گيري كنيد، چرا كه مسائل گوناگوني در اين پيشه وجود دارند كه تأثير سر راست در تصاوير پاياني خواهند داشت. مطمئن شويد كه چندين عكس از زواياي گوناگون از محصول خود تهيه كنيد. تجربه نشان داده است كه تقريباً تمام كاربران و مشتريان اينترنتي مايلند قبل از خريد محصول خود، تصوير راستين آن را از زواياي مختلف تماشا كنند. اگر اين خواسته آن ها را برآورده كنيد، بخت خيلي اكثريت براي افزايش فروش خود خواهيد داشت. 
افزايش فروش

11. صفحات فرود (Landing Pages) اضافي را حذف كنيدصفحات فرود يا Landing Page از دسته موارد كهنه در طراحي سايت هاي فروشگاهي به حساب مي آيند كه بارها از مزايا و نكات مثبت آن ها گفته ايم. اما اين صفحات باعث مي شوند الي خيلي از وب مسترها در به كارگيري آن ها اغراق كرده و به قول سرشناس ريشه-بن-بيخ را فداي فرع كنند. بهتر است كمي حرفه اي تر به اين مسئله بپردازيم. وجود صفحات فرود غير بايسته و غير استاندارد نه فقط جواب مثبت نخواهد داشت، بلكه شدني است تأثير نامناسبي در فروشگاه اينترنتي شما به به اتفاق داشته باشد.
معمولاً مهمترين هدف به كارگيري Landing Pages نمايش ويژه و اخص يك فرآورده و يا تبليغ يك مجموعه مي باشد. شما مي توانيد به جاي به كارگيري اين مدل صفحات باستاني براي همه محصولات، از كمپين هاي تبليغاتي فيسبوك يا AdWords گوگل بهره‌گيري كنيد. به راستي اين سيستم هاي تبليغاتي مي توانند جايگزيني بسيار عالي براي صفحات فرود قديمي و سنتي باشند.
از مهمترين دلايلي كه مي توان براي اين مورد به آن اشاره كرد، اين است كه كاربران رغبت زيادي براي اسكرول كردن صفحات فرود ندارند و ترجيح مي دهند خيلي سريع تر و راحت با محصولات و سرويس هاي شما ارتباط پايدار كنند.
نسل جديد تبليغات ادوردز گوگل كه Call-Only Ads ناميده مي شوند، عازم پسنديده براي جايگزين كردن طريق هاي باستاني اين نوع تبليغات هستند. با كمك اين آلت ساده، مسير هاي اصلي ارتباطي شما مانند عدد هاي تماس، براي مخاطبين در نتايج جستجوها نمايش ديتا مي شود و آن ها مي توانند با يك لمس با شما تماس بگيرند.
چنين تبليغاتي به شدت بازخورد مناسبي دارند. به راستي شما با به كارگيري اين سيستم به جاي صفحات فرود، مي توانيد طيف بسيار وسيع تري از محصولات خويش را در كمترين موعد ممكن به نمايش در بياوريد و مخاطبين هدفمند خويش را خيلي آسان تر پيدا كنيد.
مقاله مرتبط: رسيدگي اشتباه‌هاي رايج در «صفحه فرود» و شيوه رفع آن‌ها

12. از ابزار تبليغات Gmail كاربرد كنيدبعد از سال ها نسخه آزمايشي، گوگل سرانجام سيستم نهايي تبليغات جيميل موسوم به Gmail Ads را براي كاربرد عموم ارائه كرد. با حضور بيش از يك ميليارد كاربر فعال در جيميل، اين سيستم ايميلي از جمله بهترين محيط‌ ها براي نمايش تبليغات هدفمند شما مي باشد. اين ايده خيلي جالبيست كه در كناره پيدا كردن كاربران در شبكه هاي اجتماعي و ...، تبليغات خويش را در صندوق پيام هاي كاربران نيز به نمايش بگذاريد!
مسلماً اين سيستم حرفه اي رقباي زيادي نيز براي شما خواهد داشت. بنابراين بايد به چهره هدفمند و دقيق، كلمات تأثيرگذار خويش را برگزيدن كنيد. احد از بهترين انحاء براي كاميابي در اين زمينه، توجه به كلمات كليدي استفاده شده بدست رقبا مي باشد. با كمي جستجو و مشاهده نمونه تبليغات سايرين مي توانيد نتايج زيادي به دست بياوريد. سپس شما هم مي توانيد با به كارگيري آن واژه ها كليدي به جمع رقبا بپيونديد و بهره زيادي از كاربران را براي خويش داشته باشيد. 
تبليغات Gmail

13. از تبليغات PPC به حقيقت استفاده كنيدحتماً قبل آمده كه شما هم با تبليغات تصويري يا متني زيادي رو به رو شده باشيد كه پس از كليك روي آن ها، به صفحات غير پيوسته ديگري كه اغلب آن ها صفحات فرود بعضي سايت ها هستند هدايت شويد. اين گونه تبليغات صرفاً به قصد جذب كليك كاربران طراحي مي شوند و به نوعي سبك سر زدن آن ها تلقي مي شود. اگرچه نمي تاب گفت همه اين نوع تبليغات با اين قصد باره كاربرد پيمان مي گيرند، اما دسته زيادي از آن ها با اين منظور در وب سايت هاي مختلف تعبيه مي شوند.
با استفاده از اين مدل روش ها، احتمالاً به خاطر تعداد زياد كليك ها درآمد احسان كسب كنيد، اما مطمئن باشيد تنها همان يك بار خواهد بود چرا كه كاربراني كه اعتمادشان را نسبت به شما از دست بدهند ساير سراغ شما نخواهند آمد.
سعي كنيد به هيچ عنوان جزو اين بخش نباشيد و از تبليغات كاذب PPC امتناع كنيد. مهم نيست سخيف تبليغات شما چيست، اما بايد هر تبليغي كه مي كنيد، به محتواي همان تبليغ لينك ديتا شود. اگر كاربران روي تبليغ يك محصول كليك مي كنند، تنها و فقط بايد به صفحه همان فرآورده هدايت شوند. نه به محصولات مرتبط، يا محصولات ويژه و ... بلكه تنها و فقط به همان محصول. اگر در اين باره صادق باشيد و كوشش نكنيد از كاربران سوء كاربرد كنيد، هم اعتماد آن ها را مستحكم مي كنيد و هم اعتبار و فروش خويش را افزايش مي دهيد.

تبليغات كليكي PPC

14. به بازخوردهاي مشتريان به دقت توجه كنيدهميشه و تحت هر شرايطي در جستار فروش آنلاين سؤالات، پيشنهادات و انتقادات زيادي از جانب مخاطبين و مشتريان مطرح مي شود. وظيفه شما شفاف سازي اين موارد است لغايت هيچ شك و شبهه اي در مورد تكاپو شما و محصولات و سرويس هاي ارائه شده بدست برند شما وجود نداشته باشد. اين مسئله يگانه از بزرگترين چالش هاي موجود در بازاريابي اينترنتي به حساب مي آيد كه از قضا خيلي كمتر از مرز انتظار توسط برندها و فروشگاه ها مورد توجه قرار گرفته است.
خيلي از مشاغل پركار در دامنه بازاريابي اينترنتي به خاطر بي توجهي به اين مسئله با دشواري ها بسيار زيادي رو به رو شده اند. بسياري از اين تجارت ها به اشتباه فكر مي كنند كه مشتريان از مشخصات و جزئيات محصولات و سرويس هايي كه اين فروشگاه ها ارائه مي كنند آگاه هستند و مراجعه كاربران به تارنما آن ها نشانه از نزاكت و علم آن ها نسبت به محصولات مورد نظر است. اما درستي اين است كه تقريباً اغلب كاربران و مخاطبين يك فروشگاه اينترنتي قبل از هر چيز به تعقيب اطلاعات كافي از محصول يا سرويس مورد عقيده خويش هستند. حتي اگر كاربران و مشتريان اطلاعات زيادي هم داشته باشند، باز هم براي اطمينان خاطر مايل هستند تا پذيرش پرسش هاي احتمالي خود را پيدا كنند.
اينجاست كه بي توجهي وب مسترها به اين مسئله، باعث باقي پايدار گذاشتن صدها و يا هزاران سؤال بي پاسخ مي شود. نتايج تحقيقات پرتو مي دهند كه بيش از دو سوم اين مشتريان به خاطر همين سوژه از خريد خود از آن فروشگاه منصرف شده و سراغ فروشگاهي مي روند كه شفاف سازي هاي لازم را اعمال كرده باشد. فلذا وظيفه شما اين است كه قبل از هر چيز بستري پسنديده براي دريافت و پاسخ به سؤالات و دغدغه هاي كاربران برپايي كنيد و در ضمن پذيراي انتقادات، شكايات و درخواست هاي آن ها باشيد. با اين شغل نه تنها مايه كسب اعتماد آن ها مي شويد، بلكه اعتبار خود را به عنوان يك فروشگاه چيره دست در بين رقبا افزايش مي دهيد.

اولين عكس ۳۲۰۰ مگاپيكسلي در جهان ثبت شد

 اين محققان با استفاده از حسگرهايي كه بخشي از بزرگترين دوربين ديجيتالي جهان خواهد بود، موفق به ثبت بزرگترين و واضح ترين عكس تاريخ شدند.

 

اين دوربين روي تسلكوپ "LSST" متعلق به دانشگاه استنفورد نصب خواهد شد.

 

اين تلسكوپ كه در شيلي قرار خواهد گرفت، انرژي و ماده تاريك را مورد مطالعه قرار خواهد داد و "بزرگترين فيلم نجومي در تمام ادوار" را خواهد ساخت.

 

تصاوير ثبت شده در واقع آنقدر بزرگ هستند كه براي نمايش يكي از آن‌ها در اندازه كامل، بايد از ۳۷۸ صفحه نمايشگر تلويزيون K۴ با كيفيت فوق‌العاده بالا استفاده كرد.

 

كيفيت تصوير به حدي بالاست كه مي‌توان يك توپ گلف را از فاصله ۲۴ كيلومتري مشاهده كرد.

 

حسگرها نيز مي‌توانند اشياء را ۱۰۰ ميليون بار تيره‌تر از چشم غيرمسلح نشان دهند.

 

اين عملكرد خيره‌كننده با استفاده از ۱۸۹ حسگر، معروف به "دستگاه بارجفت‌شده" (CCDs) ممكن مي‌شود. هر كدام از اين دستگاه‌ها ۱۶ مگاپيكسل را اندازه‌گيري مي‌كند.

 

دستگاه‌ بارجفت‌شده يك حسگر تصويربرداري است كه از يك مدار يكپارچه تشكيل شده كه شامل آرايه‌اي از اتصالات يا خازن‌هاي حساس متصل مي‌شود.

 

اين دستگاه‌ها در واحدهايي به نام "rafts" بسته‌بندي مي‌شوند كه صفحه كانوني دوربين را تشكيل مي‌دهد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11060741.html

مچ بند هوشمندي كه استرس را به كاربران اعلام مي كند

فيت بيت كه از سال ۲۰۱۸ تا به امروز مچ بند هوشمند جديدي عرضه نكرده بود بعد از دو سال مچ بندي را براي اندازه گيري سطح استرس افراد عرضه كرده است.

 

مچ بند فيت بيت سنس داراي حسگرهاي جديدي است و رقيبي براي اپل واچ و گلكسي واچ ۳ محسوب شده و مي تواند از طريق بررسي واكنش پوست به حسگرهاي خود سطح استرس افراد را اندازه گيري كند. بدين منظور ميزان دماي بدن اشخاص نيز با حسگرهاي اين مچ بند اندازه گيري مي شود.

 

فيت بيت هنوز اين مچ بند هوشمند را با اپليكيشن فيت بيت سازگار نكرده و قرار است اين كار را در آينده انجام دهد. قيمت اين مچ بند هوشمند ۳۲۹ دلار است. مچ بند يادشده با دستيارهاي صوتي هوشمند الكساي آمازون و گوگل اسيستنت سازگاري دارد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11060757.html

سايت فروشگاهي آماده ارزان

خريد سايت آمادهخريد سايت اماده ارزانديگر ذهن و هزينه خويش را براي مراحل تاسيس تارنما هزينه نكنيد، ما بهترين راهكار را داريم...
نام شمانام شماوب سايتوب سايتايميل شماايميل شماشماره تماس شماشماره تماس شمابودجه شما
بودجه شمابهترين تاريخ تحويل
بهترين تاريخ تحويل
دريافت مشاوره رايگانشركت هايي كه به ما اعتماد كردنتاسيسات وب آي پي تهرانلوازم خانگيمجتمع فني  تهرانقبليبعديخريد تارنما حاضر سريعترين راه حلخريد تارنما حاضر سريعترين مسير حل براي ورود به دنياي ديجيتال ماركتينگ
كم كم كل كمپاني ها متوجه نيرو داشتن يك وب سايت چيره دست شده اند و دارند به اين سمت هدايت مي شوند. شما نيز بايد تا سايت فروشگاهي آماده ارزان دير نشده اقدام كنيد و با تاسيس يك تارنما آماده چيره دست خريداران سرتاسر كشور را به سمت خويش هدايت كنيد. 
شركت طراحي سايت ما اهميت اين جستار را متوجه شده، لذا تارنما هايي حاضر در موضوعات فروشگاهي، شركتي، شخصي و خبري ايجاد كرده است كه با طراحي روانشناسي شده در نگاه اول كاربر را به هدفي كه تعيين شده (خريد، تماس، ثبت اسم و يا كليك) هدايت ميكند. 
تمام وب سايت هاي آماده ضمانت رعايت اصول امنيت و سئو را دارا مي باشند.
لطفا فرمان دهيد لغايت در اين باره بها خريد سايت آماده شما را بيشتر ارشاد كنيم.
درخواست مشاوره رايگانخريد سايت آماده ارزانفروش خود را 4 مساوي كنيد
خريد سايت آماده فروشگاهيتيم ما با بررسي احتياج كاربران، سايت اماده فروشگاهي اي طراحي كرده است كه تمام كاربران فهم حقيقت از تارنما شما داشته باشند و بدون ويرايش در بخش هاي گوناگون آن بتوانيد گونه ها محصولات را در سايت آماده فروشگاه اينترنتي تان ارائه دهيد.
با خريد سايت فروشگاه اينترنتي اماده يك سايت فروشگاهي با تمام امكانات و استاندارد هاي جهاني + پشتيباني و مشاوره مجاني اخذ خواهيد كرد.
بيشتر بدانيدقابليت هاي كليدي خريد سايت هاي آمادهويژگي هاي خريد سايت آماده شركتي، سايت آماده فروشگاهي سايت حاضر شخصي ، سايت آماده پزشكي و ...
طراحي سايتامكان تغيير و سفارشي سازي
سايت هاي حاضر ارائه شده براي فروش امكان تغيير و سفارشي سازي توسط مشتري را دارا مي باشد بطوري كه دقيقا چيزي كه ميخواهيد را در نهايت بدست آوريد.
آيكون موشكسريع مانند موشك
خريد سايت اماده از كمپاني ما داراي گارانتي سرعت لود و بهينه سازي شده مي باشد، درواقع ما در سايت هاي آماده مان قدم نخست سئو را برداشته ايم.
كدنويسي بهينه شدهساختار و امنيت استاندارد
ساختار سايت آماده خريداري شده با رعايت تمام اصول و استاندارد هاي جهاني مي باشد در ضمن 30 تنظيم امنيتي چيره دست بر روي سايت اتمام شده است.
آيكون برنامه ريزي گروهيآموزش رايگان نحوه شغل با سايت
تمام مشتريان پس از خريد تارنما حاضر خود تعليم مجاني شيوه مديريت و كار با سايت را به مجاني گرفتن خواهند كرد.
آيكون گزارشراه اندازي با پژوهش بازار
قبل از فروش سايت آماده فروشگاهي و شركتي براي جذب سريعتر بيننده تحقيقات لازم در بازار سپريدن شده و تمام صفحات براي مخاطب منظور طراحي شده اند.
بررسي اوليهمشاوره مجاني افزايش فروش
بعد از خريد وب سايت اماده از ما تيم ديجيتال ماركتينگ ما بهترين تدبير هاي فروش آنلاين را به شما در قالب يك جلسه طوفان ذهني ارائه خواهند داد.
دريافت پروپوزال مجاني ويژه شماخريد سايت آماده ارزانكيفيت را گران نخريد، با ما خريد با كيفيت و ارزان را براي نخستين بار تجربه نماييد
شركت طراحي سايت و سئو آبا ايجاد ساختاري هوشمندانه توانسته است همان وب سايتي كه در حالت عادي بايد چندين ميليون تومان براي آن هزينه كنيد را در قالب خريد سايت حاضر ارزان با بها باورداشت نكردني ارائه دهد!
اين سايت ها در كل زمينه اي موجود مي باشد : خريد سايت حاضر سالن زيبايي ، خريد تارنما آماده ، خريد سايت خبري ، خريد سايت خبري رستوران ، خريد سايت آموزشگاهي ، خريد سايت آموزشي ، خريد سايت خبري تبليغاتي ، خريد سايت خبري مذهبي ، خريد سايت خبري آموزشي ، خريد سايت خبري دانلودي ، خريد سايت وكالت ، خريد سايت املاك ، خريد سايت آماده و ارزان و…
كه در اين رابطه رهنمود ميكنيم براي فهم علت ارزان بودن سايت آماده صفحه ” چرا ما طراحي سايت ارزان سپريدن مي دهيم ” را تماشا كنيد.
دريافت اطلاعات بيشترطراحي سايت ارزانبا خريد تارنما آمادهبا خريد سايت حاضر گذرگاه رسيدن به قصد خود را كوتاه‌تر كنيد
در حالت عادي تاسيس هر تارنما كاملي دست كم به يك ماه موعد دربايستن دارد ولي ما وب سايت مورد دربايستن شما را از قبل راه اندازي كرده ايم!
فقط كافيست درخواست دهيد الي در 1 لغايت 3 روز تارنما شما حاضر بازديد و فروش شود!
امروز مي توانيد موعد خود را صرف تعيين استراتژي هاي فروش كنيد زيرا كه ساختار آن را ما براي شما ساخته ايم.
همين اكنون شروع كنيدخريد فروشگاه اينترنتي آمادهشركت ديجيتال ماركتينگ آهران براي شما امكاناتي را فراهم كرده است كه شما مي توانيد بدون هيچ دردسري صاحب وب سايت فروشگاهي شويد
تيم متخصص Atgo با جمعي از برنامه نويسان و متخصصان وب ، قالب هاي حاضر اي را مي سازد كه به شما اين امكان را مي دهد كه بتوانيد در كمترين سررسيد صاحب وب سايت شويد
خريد فروشگاه اينترنتي آماده براي شما كاملا مفيد است زيرا بدون داشتن اطلاعاتي درباره تارنما ، مي توانيد بهترين قالب را با ارزان ترين بها براي خويش خريداري كنيد
خريد سايت حاضر فروشگاهي ارزان از ساير خدماتي است كه در شركت ديجيتال ماركتينگ Atgo سپريدن مي گردد ، شما مي توانيد براي آگاهي بيشتر با مشاوران ما تماس بگيريد و 24 ساعته به چهره رايگان مشاوره دريافت كنيد
براي برآورد قيمت سايت حاضر و ارزان مي توانيد همين حال كه اقدام كنيد
درخواست مشاوره رايگان

پاول دوروف اپل را به برعهده نگرفتن مسئوليت حذف محتواي تلگرام متهم مي‌كند

پاول دوروف اپل را به برعهده نگرفتن مسئوليت حذف محتواي تلگرام متهم مي‌كند

مديرعامل تلگرام اخيرا فاش كرد كه اپل اين شركت را براي حذف محتوايي از اين اپليكيشن تحت فشار گذاشته؛ اما نقش خود در انجام اين كار را از كاربران تلگرام مخفي كرده است.

، با انتشار پيامي در پلتفرمش فاش كرد كه اين شركت از سوي  براي سانسور كردن برخي محتواي اين پيام‌رسان تحت فشار بوده است. به گفته‌ي دوروف، اپل از اين پيام‌رسان خواسته‌ است سه كانال مربوط به مقامات بلاروپاول دوروف اپل را به برعهده نگرفتن مسئوليت حذف محتواي تلگرام متهم مي‌كند س را حذف كند. به گفته‌ي كوپرتينويي‌ها، افشاي اين اطلاعات مي‌تواند باعث ايجاد خشونت و آشفتگي شود.

دوروف در اعتراض به درخواست اخير اپل گفت اين كانال‌ها براي افشا كردن مقامات دولتي ايجاد شده بود؛ اما دليل او اپل را متقاعد نكرد و اين شركت تلگرام را تهديد كرد كه اپليكيشنش را در سيستم‌عامل آي‌او‌اس مسدود مي‌كند.

آنچه بيشتر باعث آزردگي مديرعامل تلگرام شد، درخواست اپل براي حذف سه‌ كانال به دليل «محتواي غير مرتبط» بود و اينكه كاربران تلگرام نبايد درباره‌ي انجام اين كار از سوي كوپرتينويي‌ها مطلع شوند.

دوروف در اين باره توضيح داد:‌

پيش از اين، در حذف پست‌هاي تلگرام به درخواست اپل، به كاربران اطلاع مي‌داديم كه به دليل قوانين اپل محدوديت‌هايي براي كاربران آي‌اواس وجود دارد و اين محتوا نشان داده نمي‌شود. چندي پيش، كوپرتينويي‌ها از ما خواستند اين اطلاعيه‌ را به كاربران نشان ندهيم.

اپل با پنهان ‌كردن درخواست‌هايش با زباني مبهم تلاش مي‌كند تا مسئوليت اجراي قوانينش را برعهده نگيرد و اين موضوع منطقي است؛ چراكه طبق نظرسنجي انجام‌شده، كاربران بلاروس معتقدند كانال‌هايي كه باعث نگراني اپل مي‌شوند، نبايد حذف شوند.

 

همچنين، مديرعامل تلگرام به حذف پيام اطلاع‌رساني فيسبوك به دليل غير مرتبط ‌بودن محتوا اشاره كرد كه در آن كاربران را از دريافت كارمزد ۳۰ درصدي اپل از برگزاركنندگان رويدادهاي مجازي اين پلتفرم مطلع مي‌كرد. دوروف معتقد است اپل از همين زبان مبهم «غير مرتبط ‌بودن محتوا» استفاده مي‌كند تا اجراي قوانينش را براي كاربران مخفي ‌كند. او با اشاره به اينكه با دليل ‌آوردن اپل مبني ‌بر «غير مرتبط بودن محتوا» بسيار مخالف است گفت حذف محتواي مد نظر اين شركت يا كارمزد ۳۰ درصدي به غير مرتبط بودن محتوا ربطي ندارد.

دوروف در پايان گفت:

اپل مي‌تواند حريص و رسمي باشد (يا نباشد. اين بستگي به تصميم دادگاه و رگولاتورها دارد)؛ اما بايد مسئوليت حذف محتواي مد نظرش را از پلتفرم‌هاي ديگر برعهده گيرد و آن را از كاربرانش پنهان نكند. كاربران بايد دليل اصلي محتواي حذف‌شده را بدانند.

اعتراض‌هاي اخير شركت‌ها و توسعه‌دهندگان به انحصارطلبي اپل، بسياري از قوانين سختگيرانه‌ي اين شركت را آشكار كرده است؛ از جمله اينكه توسعه‌دهندگان اپليكيشن‌هاي پولي در اپ‌استور بايد كارمزد ۳۰ درصدي به اين شركت پرداخت كنند. اين كار اپل براي اين شركت درآمدزايي دارد و مي‌تواند قراردادهاي ويژه‌اي با ساير شركت‌ها ببندد؛ كاري كه اپل ادعا كرد هيچ‌وقت انجام نداده است. اپل تلاش مي‌كند با پنهان‌كاري، همچنان محبوبيت و شهرتش را بين كاربراني كه محدوديت‌هاي اين سيستم‌عامل براي آن‌ها اعمال مي‌شود، حفظ كند.

 

ويندوز ۱۰ به تماس گوشيهاي اندرويدي پاسخ مي دهد!



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,ويندوز ۱۰
پشتيباني ويندوز ۱۰ از پاسخ به تماس هاي گوشي هاي مجهز به سيستم عامل اندرويد سرانجام عملياتي شد و اين خدمات در پيش نمايش جديد سيستم عامل مذكور به نمايش گذاشته شد. 

به گزارش ايكروسافت نسخه پيش نمايش تازه اي از ويندوز ۱۰ را براي تعدادي توسعه دهنده داخلي دويندوز ۱۰ به تماس گوشيهاي اندرويدي پاسخ مي دهد! معرض ديد قرار داده كه به علاقمندان امكان مي دهد هم به تماس هاي دريافتي از طريق گوشي هاي اندرويدي پاسخ دهند و هم با رايانه شخصي مجهز به ويندوز ۱۰ تماس هاي خارجي برقرار كنند.

 

براي بهره مندي از اين خدمات گوشي كاربر بايد حداقل مجهز به نسخه ۷ سيستم عامل اندرويد يا بالاتر باشد. همچنين كاربر بايد برنامه اندرويدي Your Phone را بر روي گوشي خود نصب كند و رايانه شخصي وي از قابليت بلوتوث پشتيباني كند.

 

بعد از اين كار فهرست تماس گوشي از طريق رايانه مجهز به ويندوز ۱۰ در دسترس خواهد بود و رد كردن تماس دريافتي از طريق ارسال پيامك يا متصل كردن فرد تماس گيرنده به صندوق پستي صوتي نيز ممكن است.

 

مايكروسافت هشدار داده برخي برنامه هايي كه براي شكستن قفل بازي هاي رايانه اي يا برخي نرم افزارها به كار مي روند، ممكن است عملكرد يادشده را مختل كنند.