شادوبن اينستاگرام چيست

شما هم متوجه افت شديدي در اينگيجمنت اينستاگرام‌ شده‌ايد و شمار فالوئرهاي دريافتيتان رو به تفريق است و يا هشتگ‌هايتان كار نمي‌كند؟ شادوبن اينستاگرام چيست اين روزها كل در باره كاهش لايك، تفريق كامنت، افت فالوئر، شدوبن (shadow ban) و …. در آپديت جديد الگوريتم اينستاگرام گفتگو مي‌كنند. باورداشت كنيد يا نه، شادوبن يك جنبش خوب براي پاكسازي پلتفرم اينستاگرام است.اگر مي‌خواهيد دلايل شدوبن شدن و راهكارهاي خروج از آن را بدانيد، بعد به خواستن اين مطلب تارنگار آژانس ديجيتال ماركتينگ جورچين پيوستگي دهيد.

چرا اينستاگرام شدوبن (shadowban) را ايجاد كرد؟تا چند ماه گذشته، اكانت‌هاي فيك زيادي در اينستاگرام مي‌ديديم، هشتگ‌هايي كه به صورت سيل‌وار و با عكس ها و كامنت‌هاي نامناسب پست مي‌شدند، در ضمن شدني است كامنت‌هاي تبليغاتي زيادي براي پست‌هاي خود اخذ مي‌كرديد يا اكانت‌هايي براي تبليغات يا فروش محصولات، شما را فالو مي‌كردند، ولي به لطف الگوريتم جديد اينستاگرام همه‌ي اينها از بين رفته است.
مثلا شما يك آژانس ديجيتال ماركتينگ در اينستاگرام فالو مي‌كرديد و در كمتر از چند ساعت آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ ديگري شما را فالو مي‌كردند. يا شما هشنگ بازاريابي ديجيتال را در اينستاگرام فالو مي‌كنيد و پستي در آن مي‌بينيد كه تبليغ طراحي سايت است! اينستاگرام از چنين چيزي خوشش نمي‌آيد، اينكه كاربرانش تجربه‌هاي نامطلوبي در آنجا داشته باشند.
اما در ريشه-بن-بيخ با اين سياست‌هاي سخت، براي خيلي از اكانت‌هاي حقيقي و واقعي نيز سخت برپايي شد. اين وظيفه‌ي ماست لغايت از اين فيلترهاي سخت اينستاگرام عبور نماييم و اثر دهيم كه ما انسان‌هاي حقيقي هستيم و اكانت‌هاي ما نيز راستين است.
توصيه مي‌شود بخوانيد: چرا تعداد لايك اينستاگرام من پايين آمده است؟
شدوبن (shadowban) اينستاگرام چيست؟اصطلاح «شدوبن يا ممنوعيت در سايه» را حدودا سال ۲۰۰۶ براي اولين بار توييتر بهره‌گيري كرد. توييتر اعلام كرد توييت‌هايي كه توهين آميز باشند داراي يك وقفه زودگذر شده و در نتيجه كاربراني كه قوانين توييتر را بشكنند، توييت‌هاي آنها پالايه مي‌شود. البته توييتر برخلاف اينستاگرام كاربران خود را آگاه مي‌كند!
اما بر روي پلتفرم اينستاگرام وقتي شدوبن رخداد مي‌افتد، كاربر مطلع نمي‌شود. آن‌ها پست‌هاي شما را از كاربراني كه شما رو فالو نمي‌كنند پنهان مي كنند، كه مانعي براي رشد اكانت شما و گرفتن فالوئر بيشتر مي‌شود. زيرا افرادي كه شما را فالو نمي‌كنند، قادر به ديد پست‌هاي شما از طريق هشتگ يا اكسپلوور نخواهند بود. و تمام هشتگ‌هاي شما و استراتژي‌هاي آن شكست مي‌خورد. اگر از اينستاگرام براي كسب‌وكار كاربرد مي‌كنيد، شكست در استراتژي، مي‌تواند باعث تفريق مشتري و درآمد و برآيند اينكه منجر به شكست بيزينس شود.
شدوبن (shadowban): شدوبن مسدودكردن و بلاك كردن محتواي كاربراني است كه محتوايي بر خلاف قوانين اينستاگرام منتشر مي‌كنند، به گونه‌اي كه به كاربران نيز اطلاع‌رساني نمي‌كند. اگر شما از طرف اينستاگرام شدوبن شده‌ايد، محتواي شما براي كاربراني كه شما را فالو نكرده‌اند، از طريق سرچ هشتگ و يا اكسپلورر اينستاگرام پرتو ديتا نمي‌شود.
 چگونه بفهميم شادوبن شده‌ايم؟چك كردن اينكه آيا پست‌هاي شما از راه سرچ هشتگ به نمايش ديتا مي‌شود، بهترين مسير براي اين است كه بفهميد شدوبن شده‌ايد يا نه. براي اين كار، پست جديدي در اينستاگرام با دو يا سه هشتگ غير معروف در كپشن، و چند هشتگ غير معروف در كامنت اول بگذاريد. سپس چك كنيد كه آيا پست‌هاي شما براي اكانت هايي كه شما را فالو نكرده‌اند از راه هشتگ نمايش داده مي‌شود يا نه. (توجه داشته باشيد كه اگر شما از يك هشتگ سرشناس بهره‌گيري كرده‌ايد، شكيبيدن اينكه آن‌ها توانا به پيدا كردن تصوير شما باشند  نزديك  صفر مي‌شود. بنابراين، از هشتگ‌هاي غير معروف كه به‌طور يوميه آپديت نمي‌شوند براي بررسي اين جستار استفاده كنيد.)
به سايت‌هاي “تست شدوبن” اعتماد نكنيد!  آن‌ها قابل اعتماد نيستند. خيلي از مردم گزارش داده‌اند كه از راه اين سايت‌ها متوجه شدوبن شده‌اند. اما اكانت آن‌ها در واقعيت شدوبن نشده بود!

متن بيو اينستاگرام زيبا

هر كاربري كه به سراغ اينستاگرام شما بيايد پيش از هر چيز بيوي اينستاگرام شما را خواهد ديد. هرچند داشتن  متن بيو اينستاگرام زيبا  پست هاي خلاقانه و جذاب براي جذب فالوور مهم است ولي پيش از هر چيزي بايد بيوي اينستاگرام خويش را به نوع اي بنويسيد كه در همان نگاه نخست شما را فالوو كنند.
چگونه لايك فيك بگيريم ؟ما در مقالات زيادي در مورد راهكارهاي افزايش فالوور با هم گفتگو كرده ايم اما اين بار در اين مطلب با هم ياد مي گيريم با چه بنيادي يك بيوي اينستاگرام جذاب بنويسيم كه باعث جذب و افزايش فالوورهاي ما در اينستاگرام شود. با فالوجت ربات افزايش لايك اينستاگرام به اتفاق باشيد.
بيوي اينستاگرامنكات مربوط به نوشتن بيو در اينستاگرام براي اينكه بتوانيم فالوورهاي اينستاگرام را افزايش دهيمبراي داشتن بيوي اينستاگرام جذاب در برگزيدن نام دقت كنيدنكته ي نخست اين است كه كوشش كنيد براي اينكه بيو شما جذاب باشد، نام را به دقت انتخاب كنيد. اسمي كه انتخاب مي كنيد بهتر است يا اسم خودتان باشد و يا اسم كمپاني و يا بنياد-نهاد-سازمان اي است كه مربوط به كسب و كار شما مي باشد.
دقت كنيد كه اين نام مي بايست كاملا خوانا و جذاب باشد چون اثر دهنده ي هويت شما مي باشد و حتي الامكان از واژه ها عجيب و غير معمول كه قابل فهم و درك براي ديگران نيسند استفاده نكنيد.
همچنين مي توانيد براي برگزيدن اسم، از واژه ها مربوط به كار و پيشه تان كاربرد كنيد. همانطور كه مي دانيد اين كلمه، همان كلمه كليدي است كه اينستاگرام شما را با آن مي شناسد و در هنگام جستجو ي شما از اين كلمه ي كليدي كاربرد مي كند، بعد يادتان باشد كه شما با اين واژه شناخته مي شويد.
بيوي اينستاگرام جذاب با عكس پروفايل مناسبنكته ي دوم مربوط مي شود به گزينش عكس پروفايل شما. چنانچه صفحه ي اينستاگرام شما مربوط به شخص خودتان است سعي كنيد يك عكس جذاب از خودتان براي عكس آواتارانتخاب كنيد.
در اين چهره افراد ناشناسي كه وارد صفحه ي شما مي شوند متوجه مي شوند كه شما يك كاربر واقعي هستيد و شدني است از صفحه ي شما خوششان بيايد و شما را پيگيري كنند.
اما چنانچه صفحه مربوط به فعاليتي است كه شما سپريدن مي دهيد مي توانيد از لوگوي مربوط به كسب و كار خود ويا آرم مربوط به آن بهره‌گيري كنيد.براي جذب و افزايش فالوور راجع به كارتان در بيو بنويسيد 
براي اينكه بتوانيد فالوورهاي بيشتري را جذب نمائيد، بهتر است در مورد سوداگري و كار و جنبش خود در بيو، مطالبي قرار دهيد .سعي كنيد ويژگي هاي بي همتا پيشه خود را در بيو پيمان دهيد.
همچنين از محصول و خدماتي كه پيمان است به مشتريان ارائه دهيد، مطالبي را در اختيار بازديدكنندگان قرار دهيد الي بتوانيد فالوورهاي بيشتري را به پيج خويش جذب كنيد.
سعي كنيد بيو را جالب و جذاب كنيدشما مي بايست تمام خلاقيت خويش را به پيشه بريد الي بيو را طوري انتخاب كنيد كه جالب و جذاب باشد. به اين ترتيب زماني كه بيو شما دوستانه باشد و خيلي رسمي نباشد، افراد بيشتري مي توانند با آن وابستگي استوار كنند و فالوور پيج شما شوند.
سعي كنيد لغايت با استفاده از شكلك ها و ايموجي ها كاربران را به خويش جذب كرده كه همانطور كه گفته شد اين مايه افزايش فالوور اينستاگرام مي شود.
براي اطلاع از نقش به كارگيري ايموجي و شكلك ها در اينستاگرام مطالعه ي نوشتار ي محبوبيت شكلك ها در اينستاگرام و آنچه يك بازارياب حرفه اي بايد بداند را به شما پيشنهاد مي كنيم.
از واژه ها كليدي و هشتگ ها كاربرد كنيددر اينستاگرام از كلمات كليدي به شيوه اي متفاوت از بقيه ي رسانه هاي اجتماعي كاربرد مي شود. استفاده از واژه ها كليدي با هشتگ ها، به شما كمك خواهد كرد الي آنچه مد نظر داريد را بهتر و آسان تر جستجو كنيد.
اما اين را بدانيد كه به علت اينكه در بيو نمي توان سرچ كرد، استفاده از هشتگ ها و واژه ها كليدي در تقدير بيو چندان كارآيي ندارد. بعد رهنمود مي شود كه از هشتگ در بيو استفاده نكنيد مگر اينكه يك هشتگ خاص منحصر به خويش شما باشد.
چگونه مي توانيم بيو خود را شخصي سازي و سفارشي كنيم؟دوستان عزيز آيا مي دانيد كه مخاطبان و بازديدكنندگان شما در اينستاگرام با مخاطبان شما در ديگر شبكه هاي اجتماعي از قبيل : لينكداين، فيسبوك، توئيتر و… متفاوت هستند؟
بنابراين به هيچ عنوان بيو شما در آن شبكه هاي اجتماعي نبايد دقيقا شبيه بيو اينستاگرام شما باشد. البته مي توان بيو را در شبكه هاي اجتماعي كمي همانند هم برپايي كرد ولي نبايد دقيقا كپي همديگر باشد.
از دكمه ي space بهره‌گيري كنيدااز خاصيتي كه دكمه ي اسپيس space در اينستاگرام براي شما فراهم كرده استفاده كنيد. دكمه ي به شما اين اجازه را مي دهد كه مانند اينتر بتوانيد به خط بعدي برويد و فاصله عمودي ايجاد كنيد.
به اين ترتيب محتوايي كه برپايي مي كنيد خواناتر و مشخص تر خواهد بود. البته اين را بدانيد كه با به كارگيري space شما نمي توانيد فاصله اضافه در متن ايجاد كنيد.
مختصر و سودمند بنويسيدشما فقط در مرز چند جمله براي جلب پروا افراد و جذب فالوور فرصت داريد. به چند كلمه اي كه بهتر شما و كارتان را توصيف ميكند انديشه كنيد و از آنها كاربرد كنيد. خيلي جمله سازي نكنيد و كوشش كنيد بيشتر از واژه ها كليدي كاربرد كنيد.
لينك وبسايت يا ايميل خويش را در بيوي اينستاگرام تان بگذاريداز آنجا كه شما در اينستاگرام اغلب از چند جمله نمي توانيد بيو بنويسد ، فلذا سعي كنيد در همين چند جمله آنچه لازم است را بيان كنيد و به عبارتي، مختصر و سودمند بنويسيد.
شما مي بايست بيشتر، از كلمات كليدي كاربرد كنيد و از به كاربردن جملات طولاني كه از حوصله ي مخاطبان خارج است، خويش داري كنيد.
لينك ايميل خود و يا لينك وب سايت تان را بيو پيمان دهيد. خوب است بدانيد كه در اينستاگرام در سرنوشت بيو مي توان لينك با توانايي جستجو پيمان داد.
شما مي توانيد از اين مزيت اينستاگرام براي پيمان دادن لينك هاي شخصي خود بهره‌گيري كنيد. با اين كار شما به افزايش فالوور در اينستاگرام كمك خواهيد كرد. 
با رعايت همين نكات مي توانيد بيوي اينستاگرام خود را متفاوت تر و خلاقانه تر بنويسيد. برخي مواقع كسان فكر مي كنند براي افزايش فالوور در اينستاگرام اقدامات عجيب و غريبي احتياج است!
اما آنچه شما در عمل احتياج داريد خلاقيت و نواوري است. به انديشه راه هاي غير منطقي براي بالابردن تعداد فالوور ها نباشيد. قطعاً آنچه براي شما ارزش دارد فالوور واقعي است.
هرچند شما مي توانيد از ابزارهايي همچون ربات فالوجت براي معرفي اكانت خويش به سايرين بهره‌گيري كنيد لغايت از اين روش تعداد فالوور هايتان افزايش پيدا كند. اما نهايتاً جذابيت پيج اينستاگرامتان است كه مايه مي شود سايرين شما را فالو كنند.

خداحافظي با گلكسي نوت گران قيمت

منابع آگاه خبر دادند ؛ شركت سامسونگ الكترونيكس توقف عرضه مدلهاي سري گلسي نوت در سال آينده را بررسي مي كند كه منعكس كننده كاهش تقاضا براي اين گوشيهاي گران قيمت در بحبوحه پاندمي ويروس كروناست. 

گلكسي نوت كه براي صفحه نمايش بزرگ و قلمش معروف است يكي از دو سري گوشي گران قيمت سامسونگ بوده و سري ديگر گلكسي اس است كه با امكانات قابل توجه مصرف كنندگان را جذب خود كرده است.

 

يكي از منابع آگاه به رويترز گفت: مدل اس ۲۱ كه پرچمدار سري گلكسي اس است، قلم خواهد داشت و نسل جديد گوشي تاشوي سامسونگ هم قرار است با قلم عرضه شود كه به صورت جداگانه فروخته مي شود.

 

دومين منبع آگاه اظهار كرد: تلاشهاي توسعه سامسونگ كه تاكنون معطوف سري گلكسي نوت شده بود، اكنون به مدلهاي گوشي تاشو متمركز خواهد شد.

 

تام كانگ، تحليلگر شركت كانترپوينت در اين باره اظهار كرد: پيش بيني مي شود فروش سري نوت سامسونگ امسال يك پنجم كاهش پيدا كرده و به هشت ميليون دستگاه برسد در حالي كه فروش سري اس پنج ميليون دستگاه كاهش پيدا كرده و به حدود ۳۰ ميليون دستگاه مي رسد.

 

گلكسي نوت ۲۰ امسال با قيمت ۹۹۹ دلار در آمريكا عرضه شد در حالي كه قيمت گلكسي اس ۲۰ مانند آيفون ۱۲ از ۷۹۹ دلار شروع مي شود.

بر اساس گزارش رويترز، سامسونگ عرضه نخستين مدل سري نوت را در سال ۲۰۱۱ آغاز شد و با عرضه گوشي داراي صفحه نمايش بزرگتر، موفق شد در آن سال از اپل به عنوان بزرگترين سازنده گوشي هوشمند در جهان سبقت بگيرد.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065126.html

لباس هوشمند براي كنترل سلامت انسان ساخته شد

 اخبار علمي ,خبرهاي علمي,لباس هوشمند
محققان سنگاپوري موفق به توليد لباس هوشمندي شده‌اند كه با گوشي تلفن همراه كنترل مي‌شود و قادر به كنترل علائم حياتي بدن براي بررسي وضعيت سلامت انسان ها است. 

به گزارش مهر به نقل از سي جي تي ان، لباس يادشده مي‌تواند به صورت لحظه به لحظه شاخص‌هايي مانند دماي بدن را بررسي و كنترل كند.

 

اين لباس به خصوص به ورزشكاران حرفه‌اي امكان مي‌دهد تا از عملكرد بدن خود و ميزان آمادگي آن مطلع شوند و در صورت وجود شرايط غيرعادي از پزشكان بخواهند تا براي درمان آنها اقدام كنند.

 

لباس هوشمند مذكور بر مبناي ردگيري علائم حياتي بدن و نحوه حركات دست‌ها و پاها، قادر به تشخيص دادن جراحات مختصر عضلاني و استخواني نيز هست. بدين منظور حسگرهايي بر روي اين لباس نصب شده‌اند كه با استفاده از فناوري ان اف سي با اپليكيشن گوشي در ارتباط هستند و انرژي خود را نيز به همين شيوه تأمين مي‌كنند.

 

اين لباس فعلاً در مرحله آزمايشي است و انتظار مي‌رود در آينده علاوه بر ورزشكاران، بيماران نيز در بيمارستان‌ها از آن استفاده كنند.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065153.html

انواع نماد الكترونيكي

انواع مظهر اعتماد الكترونيكي، وضعيت ارزيابي و اعطاي اي‌ نمادزمان انتشار
نماد اعتماد الكترونيك از طرف مركز گسترش تجارت الكترونيك و ذيل نظر وزارت صنعت و معدن به فروشگاه‌هاي اينترنتي ديتا مي‌شود. انواع نماد الكترونيكي اين سمبول(لاتين) به راستي يك بر چسب ديجيتالي است كه حائز اصول و ضوابطي مي‌باشد و اخذ اينماد براي وب سايت هاي فروشگاه اينترنتي كه نياز به تاسيس سيستم پرداخت آنلاين دارند الزامي است. چنانچه سايت اينترنتي شما فروش آنلاين ندارد و در آن تراكنش مالي اتمام نمي شود، نيازي به گرفتن مظهر اعتماد الكترونيك نداريد.
دريافت مظهر اعتماد الكترونيك 
اي نماد چيست؟در كسب و كار الكترونيكي بايد بتوانيم اعتماد مشتريان را به خويش جلب نماييم تا مشتري از اعتبار و نام شركتمان مطمئن باشد. اعتماد مشتري دائم مهمترين مسأله است و با گرفتن اين مظهر مي‌توانيم در جذب اطمينان مشتريان براي خريد و فروش محصولات خويش كامياب شويم. بدين منظور امروزه در طراحي سايت نمادي به نام اي‌نماد يا سمبول(لاتين) اعتماد الكترونيك معرفي شده است كه در واقع نوعي تأييديه فروشگاه‌هاي اينترنتي توسط مركزي با نام گسترش بازرگاني الكترونيك وابسته به وزارت صنعت، معدن و بازرگاني مي‌باشد. اين سمبول(لاتين) به كسب و كارهاي اينترنتي مجاز به منظور سازماندهي، احراز هويت و صلاحيت آنها صادر مي‌گردد. e مظهر در وبسايت فروشگاه‌هاي اينترنتي مورد تأييد در رأس صفحه اصلي درج مي‌گردد. وقتي بر روي اي مظهر موجود در سايت كليك كنيد، آشكارا به enamad.ir رفته و مي‌توانيم جزئيات سايت شامل محل تكاپو و هويت قانوني صاحب سايت را تماشا كنيد. بنابراين مي‌توان با اطمينان اكثريت از سايت خريد كرد. به طور كلي، مهمترين گام براي ايجاد فضاي بازرگاني الكترونيك، ساماندهي سايت‌هاي تجاري مي‌باشد به طوريكه ملت مطمئن باشند اين سايت‌ها به تعهدات خويش و حقوق مصرف كنندگان عمل خواهد كرد و با گمان آسوده خريد كنند. فروشگاه‌هاي اينترنتي كه داراي اي‌نماد هستند حائز مزايايي هستند؛ از دسته اينكه مالك فروشگاه را شناسايي و در صورت برپايي اشكال امكان مراجعه وجود دارد. وانگهي مطمئن مي‌شويم كه اطلاعات كالا يا خدمات ارائه شده كامل است. محصولاتي كه در اين فروشگاه‌ها عرضه مي‌شود حائز گارانتي و خدمات پس از فروش مي‌باشد. در ضمن در اين فروشگاه‌ها اطلاعات شخصي و مالي خريداران محفوظ است و امنيت بيشتري دارد و در صورت سوء به كارگيري اطلاعات شخصي براي شكايت از فروشگاه اينترنتي متخلف مي‌توان به مراجع قانوني مراجعه كرد. براي اينكه خريداران از صحت سمبول(لاتين) اعتماد الكترونيكي موجود در فروشگاه‌هاي اينترنتي اطمينان يابند مي‌توانند در ليست وبسايت‌هاي مورد تأييد جستجو نمايند. 
شرايط گرفتن اي نماداي سمبول(لاتين) چيست
براي آنكه وبسايت‌ها اي‌نماد را دريافت كنند بايد حائز شرايطي باشند. از آنگونه اين شرايط اين است كه تنها شركت و وبسايتهايي كه در طراحي سايت خود حائز خدمات خريد و فروش هستند به آنها اين نماد تعلق مي‌گيرد و بايد تمام مراحل سفارش و پرداخت وجه به چهره آنلاين و از راه سايت باشد. اگر سايت شما حائز خدمات فروش كالا نيست و صرفا در آن كسب و كار خويش را تبليغ مي‌كنيد دربايستن به اخذ اي‌نماد نمي‌باشد. وانگهي شركتهاي داراي اعتبار قانوني و به ثبت دريافتي مي‌توانند اي‌نماد را گرفتن كنند. براي دريافت اي‌نماد (e نماد) بايد مدارك گستره وبسايت باشد، بعد بايد پهنه وبسايت در پسنديدن كمپاني يا مالك آن باشد. براي انجام مراحل گرفتن اي نماد توسط نماينده حقوقي شركت، بايد مدارك حقوقي وكالت نماينده از كمپاني موجود باشد. همچنين براي دريافت اي نماد دوستاره، مدارك دريافت تصديق (رانندگي) ssl مورد نياز است.  پس در طراحي سايت فروشگاه اينترنتي براي گرفتن اي‌نماد بايد تمامي ضوابط و قوانين و نيز شرايط امنيتي را رعايت كرده كه بدين قصد مي‌توانيم طراحي سايت خود را به شركت‌هاي معتبر از آنگونه وب 24 واگذار كنيد. كارشناسان وب24 با اعمال موارد مورد دربايستن جهت اخذ مظهر اعتماد الكترونيك و همچنين رعايت كردن ديگر اصول لازم براي طراحي هاي فروشگاهي كه از جمله مهمترين اين موارد مي طاقت به سئو و بهينه سازي سايت، امنيت، آساني كاربري سايت، سرعت لود مناسب، پيمانه پذيري، نمايش درست در دستگاه هاي مختلف و گرافيك جذاب اشاره كرد، مي توانند براي شما سايتي مناسب و حرفه اي جهت فروش محصولات طراحي نمايند.
چگونگي ثبت درخواست سمبول(لاتين) اعتماد الكترونيكيبراي ثبت درخواست اي سمبول(لاتين) به سايت enamad.ir وارد شويد و سپس آدرس گستره سايت فروشگاهي خود را وارد نماييد و سپس فرم ثبت اسم شامل اطلاعات و مدارك پيوسته با هويت مالك سوداگري اينترنتي و  نيز اطلاعات پيوسته با وبسايت كسب و كار اينترنتي را تكميل و تصوير مدارك مورد احتياج را بارگذاري كنيد. نكته‌اي كه بايد براي درخواست سمبول(لاتين) اعتماد الكترونيك بدان پروا كرد اين است كه بايد وبسايت فروشگاهي شما فعال و در حال بهره‌برداري باشد.
ضرورت اخذ مظهر اعتماد الكترونيكيداشتن اي‌نماد از مركز توسعه بازرگاني الكترونيك مايه افزايش اعتماد خريداران براي خريد از فروشگاه‌هاي اينترنتي مي‌شود؛ البته لازمه دريافت اين نماد صدور فرمان كسب براي فرشگاه‌هاي اينترنتي الكترونيكي مي‌باشد. فلذا به دليل اينكه اطلاعات اين فروشگاه‌ها در مراجع رسمي ثبت و وارسي مي‌شود، خريداران با اطمينان بيشتر نسبت به خريد كالا با به كارگيري خدمات اينترنتي اقدام مي‌كنند. البته در قانون امروز جمهوري اسلامي ايران گرفتن e نماد الزامي نشده، اما در آينده‌اي تقريبا  براي يكپارچه شدن وارسي بر وبسايت‌ها براي تمامي وبسايتهاي پركار در مقوله بازرگاني الكترونيك اخذ اي‌نماد الزامي خواهد شد.
مزاياي نماد اعتماد الكترونيكي در فروشگاه‌هاي اينترنتي يكي از مكانيزم‌هاي اصلي جلب توجه اعتماد مشتريان به فروشگاه‌هاي اينترنتي اعطاي سمبول(لاتين) اعتماد الكترونيكي مي‌باشد. به راستي عامل مهم در توسعه تجارت الكترونيك اعتماد است. مهمترين گام براي برپايي فضاي تجارت الكترونيك به ويژه B2C ساماندهي سايتهاي بازرگاني مي‌باشد. پس مركز توسعه بازرگاني الكترونيك با تعبيه قوانيني در مورد تكاپو كسب و كار در اينترنت به متقاضياني كه اين دستورالعمل‌ها را رعايت كنند برچسب الكترونيكي به نام سمبول(لاتين) اعتماد الكترونيك (اي‌نماد) اعطا مي‌كند. اعطاي اي‌نماد مايه قانونمندي و چارچوب‌دهي به تكاپو فروشگاه‌هاي اينترنتي مي‌شود؛ به طوريكه خريداران با اطمينان اقدام به خريد مي‌كنند. به اين ترتيب كه خريدار با جستجو در فهرست فروشگاه‌هاي داراي نماد اعتماد الكترونيكي از صحت اين سمبول(لاتين) اطمينان حاصل مي‌نمايند. در پايين به بعضي از مزاياي داشتن اي ‌نماد اشاره مي‌شود:•    با اعطاي اي‌نماد وبسايت شما معتبر و رسمي مي‌شود•    مي‌توان براي سايت فروشگاهي خود درگاه بانكي گرفتن كرد•    باعث ايجاد اعتماد و اطمينان خريداران از لحاظ رسمي بودن وبسايت مي‌شود•    مايه رعايت قوانين توسط مشتريان در انجام خريدهاي اينترنتي مي‌شود•    افزايش ميزان امنيت خريد و افزايش امنيت مبادلات كالا•    مي‌توان با اداره پست پيمان نامه بست و سيستم تحويل در محل داشته باشيد•    محفوظ پايدار گذاشتن حريم شخصي كاربران و همچنين خويش كمپاني و اطلاعات شخصي و مهم مثل پسوردهابه طور كلي مي‌توان نتيجه گرفت كه براي نظام‌مند شدن فروشگاه‌هاي اينترنتي؛ وانگهي براي بالا بردن ضريب امنيت، اعتماد سازي و برپايي چشم وهمچشمي سالم در تفريق قيمتها، افزايش سطح كيفيت فروش كالا و ارائه خدمات مناسب به خريداران گرفتن اي‌نماد نه فقط لازم بلكه بايسته مي‌باشد.
نماد اعتماد الكترونيك حائز سه نوع براي طراحي سايت فروشگاهي مي‌باشد:
نماد اعتماد الكترونيك موقت؛ اين گونه نماد براي سرعت بخشي به فرايند گرفتن اين نماد است و طراحي سايت فروشگاهي با دست كم معيارهاي موجود باره بررسي قرار مي‌گيرد.نماد دائم تك ستاره؛ پس از گرفتن سمبول(لاتين) موقت، فرايند بررسي فروشگاه براي گرفتن سمبول(لاتين) پيش درآمد شده و مركز توسعه بازرگاني الكترونيك سايت‌هاي فروشگاهي را ملزم به رعايت بعضي نكات مي‌كند و پس از اعمال اين معيارها توسط سايت مظهر اعتماد الكترونيك دريافت مي‌گردد.نماد همش دو ستاره؛ فرايند دريافت نماد دو ستاره از نظر معيارهاي ارزيابي همانند سمبول(لاتين) تك ستاره است با اين تفاوت كه فروشگاه ملزم به نصب گواهي امنيت ssl در وبسايت فروشگاه براي امنيت اغلب وسط انتقال اطلاعات ميان سايت و بازديدكنندگان مي‌باشد. مركز توسعه تجارت الكترونيك براي افراد درخواست كننده اخذ نماد، داراي شاخص‌هاي ارزيابي براي تعيين شرايط احراز مي‌باشد كه دربرگيرنده استوار كردن هويت و دريافت تضمين هاي لازم جهت صدور اي نماد مي باشند.
1- اعطاي مظهر الكترونيكي تك ستارهدر مرحله اول پس از آنكه متقاضي پرونده را تكميل كرد، روند ارزيابي شايستگي كسب و كار اينترنتي براي اخذ اي‌نماد ابتدا شده؛ بدين صورت كه آغاز آدرس و شماره تماس محل كار و جنبش سوداگري اينترنتي حقيقت آزمايي شده و بعد از تصديق آدرس و عدد تماس توسط وب از سامانه پيمانكار طرف قرارداد با مركز گسترش بازرگاني الكترونيك به نظام مظهر ارسال مي‌گردد. در مرحله پس وبسايت فروشگاهي از سه گوشه محتواي وبسايت، فرايند فروش و ثبت سفارش و نيز استاندارد صفحات سايت باره ارزيابي پيمان مي‌گيرد. محتواي سايت از عقيده مدل كسب و كار و خدمات ارائه شده مورد بررسي قرار مي‌گيرد. بدين چهره كه كالا و خدمات ارائه شده فاقد پروانه يا ممنوعه نباشد، همچنين تصاوير و تبليغات مغاير با شئونات اسلامي در سايت نبوده و نيز تبليغات غير قانوني در سايت درج نگردد. در ضمن از آرم دولتي در سايت فروشگاهي پيوسته با تقسيم خصوصي استفاده نگردد.در تقسيم فروش و ثبت كالا مشخصات فني و كاربردي و نيز قيمت كالا و خدمات عرضه شده درج گردد، در ضمن برگزيدن كالا و ثبت سفارش به صورت آنلاين با اعلام كليه هزينه‌ها براي دريافت كالا و يا خدمات موجود باشد. در سايت فروشگاهي بايد قبل از ثبت نهايي سفارش قبل فاكتور نمايش ديتا شود و بعد از خريد كد رهگيري سفارش به خريدار ارائه گردد.ارزيابي استاندارد صفحات وبسايت بدين نوع است كه بايد داراي تب يا لينك در ارتباط با ما براي آگاهي از اطلاعات هويتي مالك فروشگاه و ليست مجوزهاي اخذ شده، تب يا لينك تماس با ما براي اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه و نيز داراي تب يا لينك آيين نامه و شرايط ثبت سفارش و خريد باشد. شركت وب 24 با آشنايي كامل به اصول و قوانين مربوط به دريافت مظهر اعتماد الكترونيك، طراحي سايت فروشگاهي شما را در سريعترين زمان ممكن انجام ديتا و بدين صورت نرخ تبديل سايت را به طور چشمگير افزايش مي‌دهد.در مرحله پس پس از تأييد ارزيابي مراحل تقاضا متقاضي نماد اعتماد الكترونيكي، بايد كپي برابر اصل كليه مدارك بارگذاري شده در پرونده خود، تكميل فرم تعهدنامه و استشهاد امضا شده در يكتا از دفاتر اسناد رسمي به مركز گسترش تجارت الكترونيك ارسال گردد. در پسينيان مرحله براي دريافت اي‌نماد صلاحيت فردي متقاضيان اي‌نماد از شهرباني نظارت بر اماكن عمومي ناجا استعلام مي‌گردد.
2- اعطاي مظهر اعتماد الكترونيكي دو ستارهعلاوه بر احراز شرايطي كه در بالا ذكر شد بايد وبسايت فروشگاهي در كليه صفحات سايت،  استشهاد امنيتي ssl نصب كند. در اينصورت مظهر اعتماد دو ستاره به وي اعطا مي‌گردد. گواهي امنيتي SSL بر بنياد پروتكل ايمن موجود در اينترنت اخذ مي شود و اطلاعات انتقالي در وب سايت، بر همين اساس به چهره ايمن و رمزنگاري شده رد و بدل مي شوند. به كارگيري پروتكل https باعث مي شود كه امنيت محتواي سايت هاي اينترنتي افزايش پيدا كند. 
توجه داشته باشيد كه براي اخذ نماد اعتماد الكترونيك لازم است كه سايت فروشگاهي شما توسط كارشناسان اينماد رسيدگي و تاييد شود و بعد از طراحي سايت اوليه اقدام به ثبت نام در سامانه مظهر اعتماد الكترونيك نموده و مراحل پيشه را انجام دهيد. اخذ مظهر اعتماد الكترونيك قبل از اقدام به پيمان نامه با شركت هاي پرداخت الكترونيك بانكي الزامي است.

سوئيچ هاي تك اتمي پرظرفيت جايگزين تراشه‌ها مي‌شوند

محققان دانشگاه تگزاس از توليد تراشه‌هاي رايانه‌اي جديدي خبر داده اند كه مبتني بر استفاده از تك اتم‌ها و تحركات آنها براي ذخيره سازي اطلاعات هستند. 

به گزارش مهر به نقل از نيواطلس، تراشه‌هاي تك اتمي يكي از كوچك‌ترين ابزار موجود در جهان براي ذخيره كردن اطلاعات ديجيتال محسوب مي‌شوند و مبتني بر استفاده از اتم‌هاي چند نانومتري هستند.

 

تراشه‌هاي جديد كه اتم ريستور نام گرفته‌اند، زمينه را براي توليد سيستم‌هاي حافظه جديدي هموار مي‌كنند كه ظرفيت بالايي براي ذخيره سازي اطلاعات دارند.

 

تراشه‌هاي تك اتمي در صورت قرار گرفتن در معرض ولتاژهاي خاص برق، شاهد تغيير مقاومت الكتريكي خود خواهند بود و اين تحول در شدت و ضعف مقاومت مذكور ذخيره سازي داده‌ها و قرائت آنها را ممكن مي‌كند. تك اتم‌هاي اتمريستورها بر روي سطح اين محصول كه آغشته به دي سولفيد موليبدن (MoS2) است جابجا مي‌شوند و اين جابجايي ميزان رسانايي آن را تغيير مي‌دهد.

 

تغيير ميزان رسانايي اتمريستورها باعث مي‌شود بتوان از آنها براي توليد محصولات برقي مختلف و كم حجم به راحتي استفاده كرد. ابعاد نهايي تراشه‌اي كه بدين شكل توليد مي‌شود يك نانومتر در يك نانومتر است و ضخامت آن هم از يك اتم فراتر نمي‌رود. اگر ابعاد اين اتمريستورها به يك سانتيمتر مربع افزايش يابد از آنها مي‌توان براي ذخيره سازي ۲۵ ترابايت اطلاعات استفاده كرد. اين ظرفيت ۱۰۰ برابر بيشتر از پرظرفيت‌ترين حافظه‌هاي فلاش موجود در بازار است.

 

 

محققان مي‌گويند اين دستاورد جديد علمي انقلابي در زمينه توليد حافظه‌هاي كوچك و بسيار پرظرفيت، سيستم‌هاي رايانه‌اي پيشرفته، مجموعه‌هاي مخابراتي راديويي و غيره ايجاد مي‌كند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065525.html

۱۰ گوشي برتر ۲۰۲۰

سال ۲۰۲۰ براي بازار جهاني گوشي تلفن همراه با ثبت دست‌كم دو اتفاق بزرگ رو به پايان است. افزايش تقاضا در اين بازار باعث رشد ۴/ ۲ درصدي فروش تلفن همراه در سال جاري ميلادي شد. بخشي از اين رشد مديون تبديل دسته‌اي از اين گوشي‌ها به يك كامپيوتر قدرتمند است. ۱۰ گوشي برتر سال ۲۰۲۰ براساس مجموعه‌اي از مشخصات و ويژگي‌ها معرفي شده‌اند. سامسونگ گلكسي S۲۰ پلاس و S۲۰ در اين رده‌بندي، شماره يك را به خود اختصاص داده‌اند و بعد از آن آي‌فون ۱۲ ميني و آي‌فون ۱۲ در رديف دوم قرار دارند.

 

حدود يك ماه تا پايان سال ۲۰۲۰ باقي است؛ سالي كه به‌رغم تحولاتي چون شيوع كرونا، محصولات تكنولوژي متعددي در آن معرفي شد. براساس گزارش IDC فصل سوم سال ۲۰۲۰ براي توليد و فروش تلفن‌هاي همراه فراتر از پيش‌بيني‌ها بود و حالا پيش‌بيني مي‌شود طي روزهاي تعطيلات پاياني سال اين صنعت به رشد خود بازگردد. بر همين اساس پيش‌بيني مي‌شود امسال نسبت به سال قبل رشد فروش تلفن‌همراه در جهان به ۴/ ۲ درصد برسد و اين رشد در سال آينده يعني ۲۰۲۱ هم به ۴/ ۴ درصد رشد كند. به پيش‌بيني تحليلگران اين جهش بازار با توجه به بهبود زنجيره تامين محصولات موبايل و افزايش تقاضاي ناشي از ارائه نسل پنجم موبايل تقويت خواهد شد.  در سال ۲۰۲۰ شاهد معرفي برخي از بهترين و پيشرفته‌ترين تلفن‌هاي همراه هم بوديم. دستگاه‌هايي كه به لطف رشد تكنولوژي حالا به قدرتمندي يك كامپيوتر هم رسيده‌اند و قادر به پردازش‌هاي سنگين‌اند. در اين ميان قيمت اين محصولات هم به‌طرز باورنكردني در سال‌هاي اخير بالا رفته و مدل‌هاي پيشرفته آن به يكي از گران‌قيمت‌ترين محصولات تكنولوژي تبديل شده‌اند.

 

الا قيمت گوشي به حدود هزار دلار رسيده و در مواردي از آن هم بالاتر رفته است. همچنين اضافه شدن قابليت ۵G هم يكي از مهم‌ترين ترندهاي گوشي‌هاي امسال بود كه در كنار تلفن‌هاي تا شدني از نوآوري‌هاي اصلي بازار موبايل به حساب مي‌آيند. در ادامه نگاهي داريم به بهترين موبايل‌هايي كه در سال ۲۰۲۰ معرفي شده‌اند. تعدادي از اين گوشي‌ها پرچمداران برندهاي خود نيز هستند.

 

۱- سامسونگ گلكسي S۲۰ پلاس /  s۲۰

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي برتر ۲۰۲۰

 

صفحه نمايش: 7/ 6 اينچ 

رزولوشن: 3200 در 1440 

رم: 12 گيگابايت 

باتري :4500 ميلي‌آمپر

 عداد دوربين: 4

 

هر چند گوشي اس 20 كمي كوچك‌تر و كم‌قابليت‌تر است اما تقريبا از بسياري از جهات S20 پلاس و S20 با هم شبيه‌اند. سامسونگ قيمت پرچمدارش را نسبت به سال قبل افزايش داده است. اس 20 با قيمت 999 دلار و s20 پلاس با قيمت 1199 دلار جزو گوشي‌هاي گران‌قيمت بازارند. اين گوشي از شبكه 5G پشتيباني مي‌كند.

  

2 – آي‌فون 12 ميني /  آي‌فون 12

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي برتر ۲۰۲۰

وزن: 134 /  164 گرم

 صفحه نمايش: 5/ 4 و 1/ 6 اينچ

 رزولوشن: 1080  2340 /  1170  2532

 رم: 4 گيگابايت

 باتري: نامشخص

 تعداد دوربين: 2

 

اپل چهار مدل آي‌فون 12 را معرفي كرد كه تقريبا از بسياري جهات شبيه به هم هستند اما آي‌فون 12 و آي‌فون 12 ميني نسخه ارزان‌تر و كم‌قابليت‌تر نسبت به مدل پرو به شمار مي‌روند. دو مدل آي‌فون 12 ميني و آي‌فون 12 اما به جز سايز هيچ فرق ديگري با هم ندارند. يك صفحه نمايش باكيفيت و بهره‌گيري از پردازنده پرسرعت و دوربين بسيار خوب نقاط قوت اين موبايل است. قيمت ارزان‌ترين نسخه آي‌فون 12 از 799 دلار شروع مي‌شود كه نسبت به ارزان‌ترين نسخه پرو 200 دلار ارزان‌تر است.

 

3- گلگسي نوت 20 اولترا

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي برتر ۲۰۲۰

  وزن: 208 گرم 

صفحه نمايش: 9/ 6 اينچ

 رم: 12 گيگابايت

 باتري: 4500 ميلي آمپر

 تعداد دوربين: 5

 

اين گوشي را مي‌توان يكي از بهترين گوشي‌ها از نظر كيفيت دوربين دانست. تنها يكي از لنزهاي پشتي آن 100 مگاپيكسلي است كه براي يك گوشي موبايل فوق‌العاده است. با زوم اپتيكال 5 برابري و قلم اين گوشي براي كساني كه به نوت برداشتن يا كار كردن با قلم روي گوشي علاقه‌ دارند ايده‌ال است. قيمت اين گوشي از 999 دلار آغاز مي‌شود و براساس ظرفيت به 1449 دلار مي‌رسد.

 

4- آي‌فون 12 پرو /  آي‌فون 12 پرو مكس

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي برتر ۲۰۲۰

 

 وزن: 189 /  228 گرم

صفحه نمايش: 1/ 6 و 7/ 6 اينچ

 رم: 6 گيگابايت

 باتري: نامشخص

 تعداد دوربين: 4

 

نسخه حرفه‌اي از آي‌فون 12 داراي ظرفيت باتري بهتر و دوربين قدرتمندتري است و طبيعتا قيمت آن نيز گران‌تر است. اين دو نسخه درحال‌حاضر قدرتمندترين گوشي‌هاي اپل به‌شمار مي‌روند. 

 

5 – One Plus 8 Pro

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي برتر ۲۰۲۰

  وزن: 199 گرم

 رزولوشن: 3168  1440

 رم: 8/  12 گيگابايت

 باتري: 4510 ميلي آمپر

 تعداد دوربين: 5

 

يكي از بهترين گوشي‌هاي معرفي شده در سال 2020 كه تحليلگران مختلف به آن امتياز بالايي داده‌اند. وان پلاس حالا با بهترين گوشي‌هاي بازار از نظر كيفيت برابري مي‌كند هرچند به اندازه رقبايش در بازار شناخته‌شده نيست. يك صفحه نمايش فوق‌العاده با باتري قابل قبول و دوربين با كيفيت از اين گوشي يك محصول قدرتمند ساخته است.

  

6 – آي‌فون SE (نسخه 2020)

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي برتر ۲۰۲۰

  وزن: 148 گرم 

رزولوشن: 1134  750

 باتري: 1821 ميلي‌آمپر

 رم: 3 گيگابايت

 تعداد دوربين: 2 

 

ارزان‌ترين گوشي جديد اپل با قابليت‌هاي قابل قبول و مشخصاتي مشابه آي‌فون 11 كه براي جلب كاربراني است كه مي‌خواهند يك آي‌فون ارزان‌قيمت در اختيار داشته باشند. طبيعتا با قيمت 399 دلار نبايد انتظار ويژگي‌هاي حرفه‌اي از اين گوشي داشت اما با همين قيمت و اتصال به فروشگاه اپل استور اين گوشي عملا انتخاب مناسبي براي بسياري از افراد است. اين گوشي داراي يك صفحه نمايش 7/ 4 اينچي است. به‌رغم اينكه داراي دوربين‌هاي مدل‌هاي گران‌قيمت‌تر خود نيست اما كيفيت عكس‌هاي آن كاملا قابل قبول است

 

7- گوگل پيكسل 5

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي برتر ۲۰۲۰

  

 وزن: 151 گرم 

رزولوشن: 2340  1080

 رم: 8 گيگابايت 

باتري: 4 هزار ميلي‌آمپر

 تعداد دوربين: 3

 

گوشي‌هاي گوگل طي سال‌هاي اخير در سطح نسبتا بالايي از جدول پرچمدارها قرار داشته‌اند هرچند به قله نزديك نمي‌شده‌اند. گوگل پيكسل 5 نسخه بهبود يافته گوگل پيكسل 4 است. دوربين اين گوشي داراي يك سنسور 12 مگاپيكسلي است كه به لطف نرم‌افزار قدرتمند گوگل تصاوير بسيار خوبي عرضه مي‌كند. در اين دوربين همچنين يك لنز 16مگاپيكسلي اولترا وايد هم قرار داده شده است. قيمت اين گوشي 649 دلار است.

 

8 – شيائومي Mi 10 Pro

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي برتر ۲۰۲۰

 

 وزن: 208 گرم

 رم: 8 /  12 گيگابايت 

صفحه نمايش: 67/ 6 اينچ

 رزولوشن: 23401080 

تعداد دوربين: 5

 

برند شيائومي يكي از توليدكنندگان محصولات چيني است كه به ساخت محصولات با كيفيت ولي ارزان‌قيمت شهرت دارد، با اين حال اين موبايل شيائومي به‌رغم داشتن ويژگي‌هاي بسيار خوب هم قيمت بسياري از پرچمداران رقيبش است. با يك دوربين 108 مگاپيكسلي و باتري 4500 ميلي‌آمپري اين گوشي شيائومي يك گوشي بسيار قدرتمند است. قيمت اين گوشي 929 دلار است.

 

9 – هوآوي P40 Pro

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي برتر ۲۰۲۰

 

 وزن: 209 گرم 

رزولوشن: 26401200

 رم: 8 گيگابايت

 باتري: 4200 ميلي‌آمپر

 صفحه نمايش: 7/ 6 اينچ

 تعداد دوربين: 5

 

يكي از بهترين گوشي‌هاي سال 2020 قطعا اين گوشي است كه طبيعتا مهم‌ترين جذابيت آن‌را مي‌توان در دوربين 50 مگاپيكسلي آن دانست. هوآوي اين گوشي قدرتمند را در زمانه‌اي عرضه كرده كه تحريم‌هاي آمريكا اجازه نداد تا اين گوشي اندرويدي به گوگل سرويس متصل باشد به اين ترتيب امكان دانلود مستقيم برنامه‌ها از فروشگاه نرم‌افزار گوگل براي آن وجود ندارد اما طبيعتا به‌دليل داشتن سيستم‌عامل اندرويد قابليت نصب اپليكيشن‌ها از فروشگاه‌هاي اپليكيشن ديگر وجود دارد. هوآوي در اين گوشي تقريبا بهترين‌ قابليت‌ها را به‌كار گرفته است از صفحه نمايش با كيفيت تا پردازنده قدرتمند اين گوشي مجهز به نسل پنجم را در بين بهترين‌هاي سال 2020 قرار مي‌دهد.

  

10 - Oppo Find X2 Pro

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي برتر ۲۰۲۰

 

باتري: 4260 ميلي‌آمپري

 رم: 12 گيگابايت

 صفحه نمايش: 7/ 6 اينچ

 تعداد دوربين: 4

 

يك گوشي كمتر شناخته شده چيني براي عموم اما بسيار قدرتمند كه نقدهاي بسيار خوبي در سال 2020 به خود اختصاص داد. اين گوشي با قيمت بالاي هزار دلار جزو گران‌قيمت‌هاي بازار به حساب مي‌آيد با اين حال با دوربين 48 مگاپيكسلي و پشتيباني از شبكه 5G و باتري بزرگ عملا يك محصول ايده‌آل براي كساني است كه به موبايل با صفحه نمايش بزرگ و وزن نسبتا سنگين علاقه‌ دارند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065809.html

طراحي و پشتيباني سايت

امروزه كاربران از بي آمار نمايشگر در ابعاد بزرگ و حقير براي دستيابي به صفحات اينترنت كاربرد مي كنند. همان طور كه در معماري، با بهره گرفتن از تكنولوژي امروزين اين امكان را فراهم مي آورند الي بتوان اجزاء و تجهيزات مختلف را به طور خودكار طراحي و پشتيباني سايت كنترل نمود، طراحي تارنما بازتاب گرا نيز رويكرد مناسبي است كه طراحان وب را توانا مي سازد تا با پياده سازي تارنما انعطاف پذير، نسبت به تغيير دستگاه كاربران واكنش دهد.
 
از آنجا كه امروزه تكنولوژي به يك بخش ضروري از حيات روزمره تبديل شده است در نتيجه مي بايست طيف گسترده اي از دستگاه هايي كه كاربران به واسطه آنها توانا به دسترسي به اينترنت هستند را در نظر گرفت. زيرا نرمش پذيري، كليد كاميابي كسب و كار به خصوص كسب و كار آنلاين است.
امروزه كاربران از بيشمار نمايشگر در ابعاد كبير و كوچك براي دستيابي به صفحات اينترنت استفاده ميكنند. همان طور كه در معماري، با بهره اخذ از تكنولوژي نوين اين امكان را فراهم مي آورند تا بتوان اجزاء و تجهيزات مختلف را به طور خودكار كنترل نمود، طراحي تارنما بازتاب گرا نيز رويكرد مناسبي است كه طراحان وب را توانا مي سازد تا با پياده سازي تارنما انعطاف پذير، نسبت به تغيير دستگاه كاربران بازتاب دهد.
تا شماري قبل براي نمايش يك وب سايت creativebloq در موبايل، طراحي و برنامه نويسي مجزا تحت عنوان Mobile version يا سايت موبايل محور انجام مي‌شد. در اين گونه طراحي، سرور با توجه به مشخصه مرورگر كاربر تشخيص مي عدل كه كاربر سايت را با موبايل بازديد مي كند در اين حالت محتواي موبايل را در همان آدرس به او پرتو مي‌داد يا او را به URL ويژه موبايل هدايت مي نمود.
اهميت طراحي تارنما پيامد گرا ريسپانسيو (RESPONSIVE)
با طراحي سايت بازتاب گرا ساير نيازي نيست كه براي هر گجت موجود در بازار يك سايت اختصاصي طراحي كرد.
در طراحي سايت پيامد گرا كه Responsive Web Design نامدار است، ساختار لايه‌هاي سايت به صورت شناور طراحي مي‌شود كه مايه تنظيم designmodo پهنا صفحه، سايز متن و ... در ابعاد مختلف مي شود كه اين كار به صورت كاملا اتوماتيك انجام مي‌شود.
سايت پيامد گرا براي واكنش سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، موبايل، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها مورد بهره‌گيري قرار مي گيرد.
يك كمپاني پيشرو و كامياب بايستي اطلاعات سوداگري خود را به بهترين نحو ارايه ونسبت به تغيير دستگاه كاربران پيامد پسنديده دهد.
با پروا به اين امكان بي نظير كاربر تعامل بهتري با سايت استوار كرده و اين تكنيك كارايي مثبت و جذب اكثريت روي كاربر خواهد داشت.
هم الان هنگام تغيير و ارائه سايت در محتوايي جديد و قالبي پيشرو مي باشد.