الزامات و نكات مهم طراحي سايت شركتي چيست؟

مقدمه اي بر طراحي سايت شركتيامروزه به انگيزه گستردگي و تنوع فعاليت هاي افراد و بنگاه هاي حقير و بزرگ اقتصادي و طيف بسيار متنوع گونه ها و خدمات قابل ارائه به كسان و گروه هاي مختلف، لزوم اجرا و پياده سازي يك پايگاه آگاهي رساني بر بستر وب ( طراحي سايت شركتي ) كه همواره دست يافتني همگان باشد، بيش از قبل نمايان شده است.
وب سايت ها ابزارهايي هستند طراحي سايت شركتي در كرج كه تنها با پيوستگي به شبكه حوزه جهاني تمام افراد را در تمام نقاط جهان به يكديگر متصل مي سازند. شبكه اي كه به واسطه آن كسان فقط با يك كليك در اقصي نقاط دنيا از كسب و كار يكديگر و نقاط ضعف و قوت آن مطلع مي شوند.

در واقع اين پيشرفت فناوري است كه نه تنها موجب استفاده از وب سايت ها در دنياي امروز شده است بلكه موجب خلق بسياري از كسب و كارهاي مختلف و گوناگون نيز شده است.
از طرفي روند رو به رشد استفاده از اينترنت از جانب كاربران نيز مزيد بر انگيزه شده است لغايت كسب و كارها بيش از قبل از طراحي تارنما شركتي به عنوان ابزاري براي معرفي خود كاربرد كنند.

هدف از طراحي سايت شركتيهدف از طراحي وب سايت شركتي چيست؟مهمترين هدفي كه هر تارنما شركتي پيگيري ميكند به راستي شناسايي يك سوداگري است. كسب و كاري كه چه بسا كوچك و بعيد از دسترس سايرين باشد ولي به وسيله وب سايت خود مورد پروا طيف گسترده اي از كاربران پيمان خواهد گرفت. با پياده سازي يك وب سايت مرزهاي جغرافيايي شكسته خواهد شد و افراد، ساير محدوديت زماني و مكاني براي ديده شدن كسب و كارشان را نخواهند داشت.
امروزه ديگر تارنما نه به عنوان يك دست موزه اوليه و ضروري، بلكه به عنوان يك آلت لوكس براي افزايش اعتبار آن كسب و كار حرف هاي زيادي براي گفتن دارد. ابزاري كه مايه جلب اعتماد مشتريان نهفته شده و آن ها را به سوي سوداگري شما سوق مي دهد.
با ارائه يك تارنما به مشتريان نه فقط كالاها و خدمات خود را به ملت معرفي خواهيم كرد بلكه نزاكت و اطلاعات خويش را به آن ها اثر خواهيم داد و مقاوم خواهيم كرد تا چه اندازه از نزاكت روز جهان آگاه هستيم.
زماني كه در تمام ساعات شبانه روز با يك حمايت قوي همواره در دسترس مشتريان باشيم اعتبار ما و اعتماد مشتريان به كسب و كار ما  افزايش خواهد يافت و قطعا نسبت به كمپاني هايي كه اين حمايت و يا وب سايتي براي شناسايي خويش ندارند قابل اعتمادتر خواهيم بود.
وب سايتي كه به صورت مداوم به روز رساني مي شود نشانه از احترام آن شركت به مشتريان خود دارد و مقاوم ميكند مشتريان تا جه اندازه براي او مهم و قابل احترام هستند. بدين ترتيب اعتماد مشتريان نيز جلب خواهد شد. اطلاعاتي كه در گزين كردن مخاطبان كسب و كار ما قرار ميگيرد قطعا بايد به روز بوده و تغيير ناپذير كند ادب كمپاني بر پايه دانش روز جهان قبل مي رود. علاوه بر اين به روز رساني تارنما بسيار آسان تر از به روز رساني و ايجاد دگرگوني ها در انواع ساير افزار هاي تبليغاتي مشابه كاتالوگ ها و بروشورها است.
نكته مهمي كه در اين مياني به چشم ميخورد اين است كه حتي اگر نگراني ما هزينه بر بودن طراحي وب سايت شركتي نيز باشد بايد بدانيم  خرج طراحي يك وب سايت شركتي به عنوان ابزاري قوي براي معرفي سوداگري شما، در دراز مدت زياد به صرفه تر از زماني است كه كمپاني هدف داشته باشد در رسانه هاي ديگري همانند تلويزيون و غيره تبليغ كند. در واقع از بعدي ديگر وب سايت شركتي ابزاري براي تبليغ كسب و كار بنگاه هاي كوچك و بزرگ محسوب مي شود.
طيف زياد مفصل اي از مشتريان، قبل از هر تصميمي براي خريد و يا كسب اطلاعات در باره چيزي كه در ذهن دارند آغاز به جستجو در اينترنت و موتور هاي جستجوگر مشابه گوگل ميكنند. اين سوژه هر مديري را ترغيب مي سازد لغايت نسبت به پياده سازي و بهينه سازي يك وب سايت شركتي با رعايت اصول و قواعد برنامه نويسي و سئو سازي اهميت دهد.
پيشنهاد ميكنيم:توضيحاتي درباره طراحي سايت با وردپرسهمانطور كه قبل از اين نيز عنوان شد منظور از طراحي سايت شركتي عمدتاً اهداف تجاري و بازرگاني است. شركت ها براي بودن در صحنه چشم وهمچشمي مياني كسب و كارهاي گوناگون بيچارگي به يك تارنما چيره دست خواهند داشت. شركت ها با طراحي وب سايت شركتي در واقع به تقويت برند خويش كمك ميكنند و مايه ادامه زندگي آن برند در صنعت مي شوند. ميتوان به جرات ادعا كرد كه يك تارنما تنها مجموعه اي از كلمات پيرامون تكاپو هاي آن شركت نيست بلكه نشانه از عملكرد بازرگاني و تجارت شركت است كه ميتواند به وسيله عكس ها يا فيلم هاي گوناگون تجاري به تصوير درآيد. با قراردادن رزومه مديران و مثال هاي از پروژه هاي موفق اجرا شده توسط شركت، ميتوان زياد قدرتمندتر از رقبا نما شد.
در اين شرايط عدم حضور يك كمپاني در اين صحنه رقابت و در وضعيتي كه رقبا روز به روز كار و جنبش ها و ويژگي هاي برجسته خويش را پررنگتر ميكنند، به راستي از دست دادن مشتريان بالقوه كمپاني است. برخي تارنما ها حتي پا را فراتر گذاشته و جايگاه تيم فروش و حتي خدمات پس از فروش را به خود گزين كردن مي دهند و مراحل معرفي فرآورده و فروش آن را از پيش درآمد لغايت انتها به بهترين وجه انجام مي دهندو فلذا ديگر نيازي به تيم فروش نخواهيم داشت. زماني كه يك شركت با طراحي سايت شركتي بتواند مياني مشتري خفته و كسب و كار خود پيوستگي و تعامل ايجاد كند تبديل به يك مزيت رقابتي خواهد شد. مزيتي كه احتمالاً رقبا با ناديده اخذ آن ضررهاي ابهت را متحمل شوند.
با توجه به تمام اين موارد لازم است الي بايستگي هستي يك تارنما شركتي به عنوان يك سرمايه براي كسب و كارهاي گوناگون بيش از پيش تشريح شود. موارد زير از مهمترين مواردي هستند كه تغيير ناپذير ميكند تمام كمپاني ها و كسب و كارها بيچارگي به يك تارنما شركتي براي معرفي خويش دارند.

به‌روزرساني اندرويد 10 براي اسمارت‌فون نوكيا 4.2 در آينده‌اي نزديك منتشر مي‌شود

2 روز پيش كمپاني HMD Global به‌روزرساني اندرويد 10 براي اسمارت‌فون نوكيا 3.2 را منتشر كرد. امروز نيز اين شركت فنلاندي از انتشار به‌روزرساني اندرويد 10 براي يك اسمارت‌فون ديگر نوكيا با نام نوكيا 4.2 خبر داد.

با انتشار به‌روزرساني اندرويد 10 توسط نوكيا 4.2 اين هندست از رابط كاربري بازطراحي شده همراه با ژست‌هاي پيمايشي جديد، مشخصه‌هاي Smart Reply و Family Link، ابزارهاي كنترلي جديد براي حريم خصوصي و موقعيت مكاني و حالت Focus Mode بهره‌مند خواهد شد.

اين به‌روزرساني به‌صورت تدريجي و دسته به دسته منتشر مي‌شود. در نخستين مرحله كاربران 43 كشور جهان، به‌روزرساني جديد را دريافت خواهند كرد. اين كشورها عبارتند از:

ارمنستان، اتريش، آذربايجان، بحرين، بلاروس، بلژيك، كامبوج، دانمارك، استوني، فنلاند، فرانسه (به جز منطقه Orange FR)، گرجستان، هنگ كنگ، ايسلند، هندوستان، اندونزي، ايرلند، قزاقستان، كويت، لائوس، ليتواني، ليبي، لتوني، لوكزامبورگ، ماكائو، مالزي، مغولستان، مراكش، هلند، نروژ، عمان، پرتغال، قطر، روسيه، عربستان‌سعودي، اسپانيا، سوئد، تونس، تايلند، امارات‌متحده عربي، اوكراين، ايالات‌متحده آمريكا و يمن.

امروز به‌روزرساني اندرويد 10 براي اسمارت‌فون نوكيا 4.2 در 10 درصد از بازارهاي فوق منتشر مي‌شود. اين رقم در روز 12 آوريل به 50 درصد افزايش يافته و در روز 14 آوريل به 100 درصد خواهد رسيد.

منبع:

https://itresan.com/296369/%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-10-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88-3/

سري هواوي ميت 40 از لنز دوربين Free-From و تراشه جديد كايرين 1020 بهره خواهد برد

گوشي‌هاي سري ميت 40 هواوي چند ماه ديگر معرفي خواهند شد و در همين راستا گو مينگجي (Guo Mingji)، از تحليلگران بين‌المللي، پيش‌بيني‌هايي را درباره آن‌ها كرده است. البته انتظار نمي‌رود اين هندست‌ها زودتر از ماه سپتامبر معرفي شوند و حتي ممكن است به خاطر شيوع ويروس كرونا اين كار ديرتر انجام شود. با اين‌حال، تقريبا همه اطلاعات پيشنهادي مينگجي قابل‌باور هستند، هرچند كه شواهد محكمي در تاييد آن‌ها وجود ندارد.

اگر از چيپست شروع كنيم، ما به احتمال زياد شاهد استفاده از كايرين 1020 (كه با اسم‌رمز “Baltimore” نيز شناخته مي‌شود) در سري ميت 40 خواهيم بود. مينگجي ادعا كرده‌ است كه اين تراشه از پروسه ساخت ۵ نانومتري كوالكام بهره خواهد برد. با اين‌حال هنوز معلوم نيست كه پروسه ساخت آن از نوع N5 خواهد بود كه ۱۵ درصد عملكرد بهتر و ۳۰ درصد مصرف انرژي كمتر نسبت به فناوري ۷ نانومتري دارد، يا اينكه از نوع N5P است كه حدود ۱۵ درصد مصرف انرژي كمتري نسبت به N5 دارد.

نوع هسته‌هاي پردازشي ARM كه در داخل چيپست استفاده خواهند شد هنوز در هاله‌اي از ابهام قرار دارند. مينگجي به هسته‌هاي Cortex-A77 يا Cortex-A78 اشاره كرده‌ كه به نظر مي‌رسد تنها گزينه‌هاي ممكن باشند. در رابطه با تاريخ معرفي كايرين 1020 نيز مينگجي ادعا مي‌كند كه چيپست جديد مي‌تواند در حوالي ماه آگوست به‌طور انبوه عرضه گردد. هواوي راجع به تراشه‌هايش چندان رازدار نبوده و اخيرا برخي از جزييات كايرين 820 5G و كايرين 985 را منتشر كرده است. بنابراين احتمالا در مورد كايرين 1020 هم چنين كاري را خواهد كرد.

در بخش دوربين، براساس جديدترين اطلاعات انتظار مي‌رود كه شاهد بهره‌گيري از طراحي لنز Free-form روي سري ميت 40 باشيم. مينگجي مي‌گويد اين طراحي روي دوربين اولتراوايد اين سري استفاده خواهد شد و انحراف‌ها و اعوجاج‌هاي آن را به حداقل خواهد رساند. طراحي جديد ظاهرا توسط خود هواوي ثبت اختراع خواهد شد و بنابراين منحصر به محصولات اين شركت خواهد بود.

نام طراحي لنز Free-from شايد برايتان كمي مبهم باشد، اما اگر با علم اپتيك آشنايي داشته باشيد ايده آن را به‌راحتي مي‌توانيد بفهميد. البته اين طراحي اسامي ديگري مانند digitally surfaced ،cut-to-polish و direct-to-surface نيز دارد كه كمي توصيفي‌تر هستند. اگر بخواهيم به زبان ساده‌تر بگوييم، طراحي لنز Free-from اشاره به پروسه پيشرفته‌اي دارد كه محدوده گسترده‌اي از اقدامات را شامل مي‌شود: از كارهاي اوليه روي شكل لنز و نوع مواد آن گرفته تا نرم‌افزار پيشرفته و محاسبات پيچيده شكست نور و اپتيك روي سطح لنز. ضمن اينكه بايد به پروسه‌ها و دستگاه‌هاي ساخت آن نيز اشاره كنيم كه مي‌توانند با دقت بسيار بالايي كار كنند. ما درباره ابعادي در حد ۱ ميكرون يا ۱/۲۵۴۰۰ اينچ صحبت مي‌كنيم. بنابراين همانطور كه ملاحظه مي‌كنيد واقعا فناوري پيشرفته‌اي است و ما اميدواريم كه هواوي درنهايت بتواند محصول بهتري ارايه كند.

منبع:

https://itresan.com/296362/%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%aa-40-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d9%86%d8%b2-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-free-from-%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%ac/

طراحي سايت خبري با وردپرس

سايت ها گونه ها گوناگوني دارند و برحسب كاربرد اي كه بعدها پيمان است متعلق به ها بشود ، در اثناء طراحي سايت بايد نكات خاصي باره پروا پيمان گيرد .براي سرعت و زيبايي بخشيدن به طراحي سايت ، يك مسير ساده به كارگيري سيستم هاي مديريت محتوا مانند جوملا و وردپرس است .در اين مقاله به شما اطلاعاتي در باره طراحي سايت خبري با وردپرس داده خواهد شد .
سايت خبري چيست؟سايت هاي  آموزش طراحي سايت خبري با وردپرس خبري يا تازه خوان يا rss به سايت هايي گفته مي شود كه با جستجو در وسط سايت هاي ساير ، اقدام به جمع آوري آگاهي ها و اطلاعات  جديد مي نمايند و با اين كار به بازديدكنندگان سايت كمك مي كندد تا بجاي سر زدن از اين سايت به آن سايت فقط با مراجعه به يك وب سايت تازه ها متنوع و فراواني را تماشا نمايند .شايد اينطور انديشه كنيد كه سر زدن به سايت ها و چك مكردن تازه ها آن ها كه كار دشواري نيست. اما در شرايطي كه شمار اين سايت ها بالا برود ، موعد بسياري ببراي چك كردن آن ها تلف خواهيد كرد . آن هم در شرايطي كه شدني است بسياري از اين سايت ها تازه جديدي نداشته باشند .

چرا از وردپرس كاربرد كنيم؟از مهمترين دلايل استفاده از سيستم مديريت محتواي وردپرس در طراحي سايت خبري با وردپرس ، سئو محور بودن اين سيستم مديريت محتوا است. به نوع اي كه  رتبه سايت زياد بالا خواهد رفت .طراحي سايت خبري با وردپرس براي طراحي سايت هاي خبري و سايت هاي ورزشي ( مخصوصا فوتبال) بسيار سودمند و مناسب است .
ويژگي هاي طراحي سايت خبري با وردپرس :طراحي سايت هاي خبري با وردپرس ويژگي هاي منحصر بفردي به وب سايت خواهد داد . چند مورد از اين ويژگي ها را در فهرست پايين نگريستن مي نماييد :۱)امكان ۴ ستونه نمودن بخش خبري با استفاده از قالب هاي مخصوص۲)بالا بردن مراجعه به سايت و افزايش سئو

خبرگوناگون اولين تلويزيون هوشمند OLED هواوي با چهارده بلندگو و دوربين اولتراوايد معرفي شد

شركت چيني هواوي از اولين تلويزيون OLED خود با نام Vision X65 رونمايي كرد. اين تلويزيون هوشمند به يك پنل 65 اينچي OLED با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است. تلويزيون هوشمند هواوي از فناوري HDR نيز پشتيباني مي‌كند.

هواوي مي‌گويد با توجه به اين كه ميزان روشنايي پنل اين دستگاه به عنوان بزرگ‌ترين صفحه‌نمايش جهان در حداكثر حالت به 1000 نيت مي‌رسد، اين محصول تاييديه TUV Rheinland آلمان را براي حفاظت از چشم‌هاي كاربران دريافت كرده است.

تلويزيون هوشمند هواوي

هم‌چنين، براي ارايه تجربه‌اي بهتر به مخاطبان، تلويزيون Vision X65 هواوي از چهارده بلندگو براي انتشار صداي خروجي استفاده مي‌كند كه مقدار صداي خروجي آن برابر با 75 وات است.

تلويزيون هوشمند هواوي

مكانيزم دوربين پاپ‌آپ تلويزيون هوشمند هواوي يك دوربين اولتراوايد 24 مگاپيكسلي را در خود جاي داده است. اين دوربين براي برقرار تماس‌هاي ويديويي كاربرد دارد كه توسط چيپست Hi3559C شركت HiSilicon و واحد پردازش عصبي آن از محاسبات مرتبط با هوش مصنوعي پشتيباني مي‌كند. به علاوه، با استفاده از اين دوربين مي‌توانيد به وسيله ژست‌هاي حركتي، صدا و تصوير را كنترل كنيد.

هواوي از تراشه سفارشي Honghu 898 براي تلويزيون OLED خود استفاده كرده است. اين تراشه با استفاده از الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي، كيفيت تصوير را بهبود مي‌بخشد. در كنار اين تراشه نيز يك رم 6 گيگابايتي به همراه حافظه داخلي 128 گيگابايت تعبيه شده است.

منبع:

https://itresan.com/296247/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-oled-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%af/?ref=shahrekhabar

خبرگوناگون تصويري از جعبه تلفن گوگل پيكسل 4a در يك فروشگاه خرده‌فروشي رويت شد

مدت زمان نسبتا زيادي از آخرين شايعات درباره اسمارت‌فون جديد گوگل پيكسل 4a مي‌گذرد، اما بايد به ياد داشته باشيم كه شايعات و اخبار غيررسمي تلفن‌هاي جديد هر چند هم با فاصله زيادي منتشر شوند، اما فرآيند آن‌ها تا لحظه معرفي رسمي متوقف نمي‌شود. جديدترين اطلاعات درباره پيكسل 4a تصويري از بسته‌بندي اين تلفن در يك فروشگاه خرده‌فروشي را به ما نشان مي‌دهند. اين تصوير توسط وب‌سايت Slashleaks منتشر شده است.

مورد خاصي در كارتن تلفن جديد وجود ندارد و بسته‌بندي آن همانند پيكسل 4 است. همانند مدل قبلي، تصوير قسمت بالايي دستگاه برروي اين بسته‌بندي مشاهده مي‌شود.

پيكسل 4a

با نگاهي به تصوير قسمت پشتي و كناري تلفن برروي كارتن آن مي‌توان متوجه شد كه هيچ چيزي در اين تلفن نسبت به مدل قبلي عوض نشده است. در گوشه بالايي سمت چپ پنل پشتي يك ماژول مربعي شكل براي ميزباني لنز‌هاي دوربين پيكسل 4a ديده مي‌شود كه طراحي آن همانند مدل پيكسل 4 است. البته، اين تلفن فقط از يك لنز اصلي به همراه فلاش LED براي ثبت تصاوير و ضبط فيلم‌ها استفاده مي‌كند. در بخش كناري تلفن نيز دكمه پاور سفيد رنگ برروي مدل مشكي اين تلفن رويت مي‌شود.

در اين مرحله نمي‌توان هيچ زماني براي معرفي و عرضه رسمي تلفن پيكسل 4a مشخص نكرد. پيش از اين، انتظار مي‌رفت كه تلفن جديد گوگل در رويداد I/O 2020 اين شركت رونمايي شود، اما با توجه به لغو اين رويداد به دليل شيوع ويروس كرونا، هيچ كس از زمان دقيق يا حدودي معرفي ميان‌رده جديد آمريكايي‌ها مطلع نيست.

منبع:

https://itresan.com/296316/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d8%b9%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-4a-%d8%af%d8%b1-%db%8c%da%a9-%d9%81%d8%b1/?ref=shahrekhabar