طراحي سايت خبري با وردپرس

سايت ها گونه ها گوناگوني دارند و برحسب كاربرد اي كه بعدها پيمان است متعلق به ها بشود ، در اثناء طراحي سايت بايد نكات خاصي باره پروا پيمان گيرد .براي سرعت و زيبايي بخشيدن به طراحي سايت ، يك مسير ساده به كارگيري سيستم هاي مديريت محتوا مانند جوملا و وردپرس است .در اين مقاله به شما اطلاعاتي در باره طراحي سايت خبري با وردپرس داده خواهد شد .
سايت خبري چيست؟سايت هاي  آموزش طراحي سايت خبري با وردپرس خبري يا تازه خوان يا rss به سايت هايي گفته مي شود كه با جستجو در وسط سايت هاي ساير ، اقدام به جمع آوري آگاهي ها و اطلاعات  جديد مي نمايند و با اين كار به بازديدكنندگان سايت كمك مي كندد تا بجاي سر زدن از اين سايت به آن سايت فقط با مراجعه به يك وب سايت تازه ها متنوع و فراواني را تماشا نمايند .شايد اينطور انديشه كنيد كه سر زدن به سايت ها و چك مكردن تازه ها آن ها كه كار دشواري نيست. اما در شرايطي كه شمار اين سايت ها بالا برود ، موعد بسياري ببراي چك كردن آن ها تلف خواهيد كرد . آن هم در شرايطي كه شدني است بسياري از اين سايت ها تازه جديدي نداشته باشند .

چرا از وردپرس كاربرد كنيم؟از مهمترين دلايل استفاده از سيستم مديريت محتواي وردپرس در طراحي سايت خبري با وردپرس ، سئو محور بودن اين سيستم مديريت محتوا است. به نوع اي كه  رتبه سايت زياد بالا خواهد رفت .طراحي سايت خبري با وردپرس براي طراحي سايت هاي خبري و سايت هاي ورزشي ( مخصوصا فوتبال) بسيار سودمند و مناسب است .
ويژگي هاي طراحي سايت خبري با وردپرس :طراحي سايت هاي خبري با وردپرس ويژگي هاي منحصر بفردي به وب سايت خواهد داد . چند مورد از اين ويژگي ها را در فهرست پايين نگريستن مي نماييد :۱)امكان ۴ ستونه نمودن بخش خبري با استفاده از قالب هاي مخصوص۲)بالا بردن مراجعه به سايت و افزايش سئو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.