الزامات و نكات مهم طراحي سايت شركتي چيست؟

مقدمه اي بر طراحي سايت شركتيامروزه به انگيزه گستردگي و تنوع فعاليت هاي افراد و بنگاه هاي حقير و بزرگ اقتصادي و طيف بسيار متنوع گونه ها و خدمات قابل ارائه به كسان و گروه هاي مختلف، لزوم اجرا و پياده سازي يك پايگاه آگاهي رساني بر بستر وب ( طراحي سايت شركتي ) كه همواره دست يافتني همگان باشد، بيش از قبل نمايان شده است.
وب سايت ها ابزارهايي هستند طراحي سايت شركتي در كرج كه تنها با پيوستگي به شبكه حوزه جهاني تمام افراد را در تمام نقاط جهان به يكديگر متصل مي سازند. شبكه اي كه به واسطه آن كسان فقط با يك كليك در اقصي نقاط دنيا از كسب و كار يكديگر و نقاط ضعف و قوت آن مطلع مي شوند.

در واقع اين پيشرفت فناوري است كه نه تنها موجب استفاده از وب سايت ها در دنياي امروز شده است بلكه موجب خلق بسياري از كسب و كارهاي مختلف و گوناگون نيز شده است.
از طرفي روند رو به رشد استفاده از اينترنت از جانب كاربران نيز مزيد بر انگيزه شده است لغايت كسب و كارها بيش از قبل از طراحي تارنما شركتي به عنوان ابزاري براي معرفي خود كاربرد كنند.

هدف از طراحي سايت شركتيهدف از طراحي وب سايت شركتي چيست؟مهمترين هدفي كه هر تارنما شركتي پيگيري ميكند به راستي شناسايي يك سوداگري است. كسب و كاري كه چه بسا كوچك و بعيد از دسترس سايرين باشد ولي به وسيله وب سايت خود مورد پروا طيف گسترده اي از كاربران پيمان خواهد گرفت. با پياده سازي يك وب سايت مرزهاي جغرافيايي شكسته خواهد شد و افراد، ساير محدوديت زماني و مكاني براي ديده شدن كسب و كارشان را نخواهند داشت.
امروزه ديگر تارنما نه به عنوان يك دست موزه اوليه و ضروري، بلكه به عنوان يك آلت لوكس براي افزايش اعتبار آن كسب و كار حرف هاي زيادي براي گفتن دارد. ابزاري كه مايه جلب اعتماد مشتريان نهفته شده و آن ها را به سوي سوداگري شما سوق مي دهد.
با ارائه يك تارنما به مشتريان نه فقط كالاها و خدمات خود را به ملت معرفي خواهيم كرد بلكه نزاكت و اطلاعات خويش را به آن ها اثر خواهيم داد و مقاوم خواهيم كرد تا چه اندازه از نزاكت روز جهان آگاه هستيم.
زماني كه در تمام ساعات شبانه روز با يك حمايت قوي همواره در دسترس مشتريان باشيم اعتبار ما و اعتماد مشتريان به كسب و كار ما  افزايش خواهد يافت و قطعا نسبت به كمپاني هايي كه اين حمايت و يا وب سايتي براي شناسايي خويش ندارند قابل اعتمادتر خواهيم بود.
وب سايتي كه به صورت مداوم به روز رساني مي شود نشانه از احترام آن شركت به مشتريان خود دارد و مقاوم ميكند مشتريان تا جه اندازه براي او مهم و قابل احترام هستند. بدين ترتيب اعتماد مشتريان نيز جلب خواهد شد. اطلاعاتي كه در گزين كردن مخاطبان كسب و كار ما قرار ميگيرد قطعا بايد به روز بوده و تغيير ناپذير كند ادب كمپاني بر پايه دانش روز جهان قبل مي رود. علاوه بر اين به روز رساني تارنما بسيار آسان تر از به روز رساني و ايجاد دگرگوني ها در انواع ساير افزار هاي تبليغاتي مشابه كاتالوگ ها و بروشورها است.
نكته مهمي كه در اين مياني به چشم ميخورد اين است كه حتي اگر نگراني ما هزينه بر بودن طراحي وب سايت شركتي نيز باشد بايد بدانيم  خرج طراحي يك وب سايت شركتي به عنوان ابزاري قوي براي معرفي سوداگري شما، در دراز مدت زياد به صرفه تر از زماني است كه كمپاني هدف داشته باشد در رسانه هاي ديگري همانند تلويزيون و غيره تبليغ كند. در واقع از بعدي ديگر وب سايت شركتي ابزاري براي تبليغ كسب و كار بنگاه هاي كوچك و بزرگ محسوب مي شود.
طيف زياد مفصل اي از مشتريان، قبل از هر تصميمي براي خريد و يا كسب اطلاعات در باره چيزي كه در ذهن دارند آغاز به جستجو در اينترنت و موتور هاي جستجوگر مشابه گوگل ميكنند. اين سوژه هر مديري را ترغيب مي سازد لغايت نسبت به پياده سازي و بهينه سازي يك وب سايت شركتي با رعايت اصول و قواعد برنامه نويسي و سئو سازي اهميت دهد.
پيشنهاد ميكنيم:توضيحاتي درباره طراحي سايت با وردپرسهمانطور كه قبل از اين نيز عنوان شد منظور از طراحي سايت شركتي عمدتاً اهداف تجاري و بازرگاني است. شركت ها براي بودن در صحنه چشم وهمچشمي مياني كسب و كارهاي گوناگون بيچارگي به يك تارنما چيره دست خواهند داشت. شركت ها با طراحي وب سايت شركتي در واقع به تقويت برند خويش كمك ميكنند و مايه ادامه زندگي آن برند در صنعت مي شوند. ميتوان به جرات ادعا كرد كه يك تارنما تنها مجموعه اي از كلمات پيرامون تكاپو هاي آن شركت نيست بلكه نشانه از عملكرد بازرگاني و تجارت شركت است كه ميتواند به وسيله عكس ها يا فيلم هاي گوناگون تجاري به تصوير درآيد. با قراردادن رزومه مديران و مثال هاي از پروژه هاي موفق اجرا شده توسط شركت، ميتوان زياد قدرتمندتر از رقبا نما شد.
در اين شرايط عدم حضور يك كمپاني در اين صحنه رقابت و در وضعيتي كه رقبا روز به روز كار و جنبش ها و ويژگي هاي برجسته خويش را پررنگتر ميكنند، به راستي از دست دادن مشتريان بالقوه كمپاني است. برخي تارنما ها حتي پا را فراتر گذاشته و جايگاه تيم فروش و حتي خدمات پس از فروش را به خود گزين كردن مي دهند و مراحل معرفي فرآورده و فروش آن را از پيش درآمد لغايت انتها به بهترين وجه انجام مي دهندو فلذا ديگر نيازي به تيم فروش نخواهيم داشت. زماني كه يك شركت با طراحي سايت شركتي بتواند مياني مشتري خفته و كسب و كار خود پيوستگي و تعامل ايجاد كند تبديل به يك مزيت رقابتي خواهد شد. مزيتي كه احتمالاً رقبا با ناديده اخذ آن ضررهاي ابهت را متحمل شوند.
با توجه به تمام اين موارد لازم است الي بايستگي هستي يك تارنما شركتي به عنوان يك سرمايه براي كسب و كارهاي گوناگون بيش از پيش تشريح شود. موارد زير از مهمترين مواردي هستند كه تغيير ناپذير ميكند تمام كمپاني ها و كسب و كارها بيچارگي به يك تارنما شركتي براي معرفي خويش دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.