طراحي و پشتيباني سايت

امروزه كاربران از بي آمار نمايشگر در ابعاد بزرگ و حقير براي دستيابي به صفحات اينترنت كاربرد مي كنند. همان طور كه در معماري، با بهره گرفتن از تكنولوژي امروزين اين امكان را فراهم مي آورند الي بتوان اجزاء و تجهيزات مختلف را به طور خودكار طراحي و پشتيباني سايت كنترل نمود، طراحي تارنما بازتاب گرا نيز رويكرد مناسبي است كه طراحان وب را توانا مي سازد تا با پياده سازي تارنما انعطاف پذير، نسبت به تغيير دستگاه كاربران واكنش دهد.
 
از آنجا كه امروزه تكنولوژي به يك بخش ضروري از حيات روزمره تبديل شده است در نتيجه مي بايست طيف گسترده اي از دستگاه هايي كه كاربران به واسطه آنها توانا به دسترسي به اينترنت هستند را در نظر گرفت. زيرا نرمش پذيري، كليد كاميابي كسب و كار به خصوص كسب و كار آنلاين است.
امروزه كاربران از بيشمار نمايشگر در ابعاد كبير و كوچك براي دستيابي به صفحات اينترنت استفاده ميكنند. همان طور كه در معماري، با بهره اخذ از تكنولوژي نوين اين امكان را فراهم مي آورند تا بتوان اجزاء و تجهيزات مختلف را به طور خودكار كنترل نمود، طراحي تارنما بازتاب گرا نيز رويكرد مناسبي است كه طراحان وب را توانا مي سازد تا با پياده سازي تارنما انعطاف پذير، نسبت به تغيير دستگاه كاربران بازتاب دهد.
تا شماري قبل براي نمايش يك وب سايت creativebloq در موبايل، طراحي و برنامه نويسي مجزا تحت عنوان Mobile version يا سايت موبايل محور انجام مي‌شد. در اين گونه طراحي، سرور با توجه به مشخصه مرورگر كاربر تشخيص مي عدل كه كاربر سايت را با موبايل بازديد مي كند در اين حالت محتواي موبايل را در همان آدرس به او پرتو مي‌داد يا او را به URL ويژه موبايل هدايت مي نمود.
اهميت طراحي تارنما پيامد گرا ريسپانسيو (RESPONSIVE)
با طراحي سايت بازتاب گرا ساير نيازي نيست كه براي هر گجت موجود در بازار يك سايت اختصاصي طراحي كرد.
در طراحي سايت پيامد گرا كه Responsive Web Design نامدار است، ساختار لايه‌هاي سايت به صورت شناور طراحي مي‌شود كه مايه تنظيم designmodo پهنا صفحه، سايز متن و ... در ابعاد مختلف مي شود كه اين كار به صورت كاملا اتوماتيك انجام مي‌شود.
سايت پيامد گرا براي واكنش سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، موبايل، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها مورد بهره‌گيري قرار مي گيرد.
يك كمپاني پيشرو و كامياب بايستي اطلاعات سوداگري خود را به بهترين نحو ارايه ونسبت به تغيير دستگاه كاربران پيامد پسنديده دهد.
با پروا به اين امكان بي نظير كاربر تعامل بهتري با سايت استوار كرده و اين تكنيك كارايي مثبت و جذب اكثريت روي كاربر خواهد داشت.
هم الان هنگام تغيير و ارائه سايت در محتوايي جديد و قالبي پيشرو مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.