تلفيق واقعيت و جهان مجازي در عينك‌هاي هوشمند اپل

 اخبار تكنولوژي,خبرهاي تكنولوژي,عينك‌هاي هوشمند اپل
خبرهاي منتشر شده از شركت اپل حاكي از تلاش مهندسان اين شركت براي توليد عينك‌هايي هوشمند با ويژگي‌هاي پيشرفته و عملكردي خاص است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اپل با انجام سرمايه‌گذاري‌هاي مالي و تخصصي بسيار گسترده در زمينه گجت‌هاي هوشمند تاكنون توانسته سود بسيار مناسبي را از اين محصولات پرطرفدار در جهان بدست آورد. از همين رو مهندسان اين شركت در صدد هستند تا با معرفي نسل جديدي از عينك‎‌هاي هوشمند اپل طرفداران اين غول فناوري را شگفت‌زده كنند. قرار  است اين عينك‌هاي با ويژگي‌هاي پيشرفته خود تحولي در دنياي عينك‌هاي هوشمند ايجاد كرده و مرز بين جهان واقعي و دنياي مجازي را از بين ببرد.

 

عينك‌هاي هوشمند آينده اپل از توانايي‌هاي ارتباطي و كيفي بسيار پيشرفته‌اي برخوردار هستند و به طور هم‌ زمان از فناوري‌هاي واقعيت افزوده(VR) و واقعيت مجازي(AR) پشتيباني مي‌كنند. مطمئنا اين ويژگي عينك هوشمند اپل، تصاويري فوق‌العاده و باورنكردني را به كاربران خود ارائه مي‌دهد. علاوه بر موارد ذكر شده برخي از كارشناسان معتقداند اين عينك‌ها به صورت‌هاي گوناگوني قابل كنترل است. به نظر مي‌رسد عينك‌هاي هوشمند اپل مي‌تواند جايگزين مناسب براي نمايشگرهاي بزرگ، سنگين و غيرقابل حمل باشد.

 

 اخبار تكنولوژي,خبرهاي تكنولوژي,عينك‌هاي هوشمند اپل

 

نمايش تصاويري با كيفيت 8K در عينك هوشمند اپل

عينك جديد اپل با ساير گجت‌هاي هوشمند اين شركت مانند هدست‌هاي اپل به خوبي هماهنگ شده و بدون  كوچك‌ترين اختلالي خدماتي مطلوب را به كاربر خود ارائه مي‌دهد. يكي از ويژگي‌هاي قابل توجه در اين گجت‌ هوشمند اپل سازگاري آن با دستكش‌هاي مخصوص اين شركت است. يعني كاربران مي‌توانند با پوشيدن اين دستكش‌ها و حركت دستان خود در مقابل عينك به راحتي به قسمت‌هاي مختلف سيستم‌عامل مورد استفاده در اين گجت پوشيدني دسترسي داشته باشند. 

 اخبار تكنولوژي,خبرهاي تكنولوژي,عينك‌هاي هوشمند اپل

 

كيفيت تصاوير قابل نمايش در عينك هوشمند اپل به طرز چشمگيري ارتقاء يافته و به 8K رسيده است. اپل از پردازنده ۵ نانومتري مخصوص عينك‌هاي هوشمند در اين محصول استفاده كرده است. تعبيه حسگرهاي خاص در عينك‌هاي هوشمند اپل سبب شده است اين عينك‌ها در تمامي ساعت‌هاي مختلف شبانه‌روز و وضعيت‌‌هاي گوناگون آب و هوايي، ميزان نور و ديگر پارامترهاي مرتبط با تصوير را تنظيم نموده و از خستگي و اذيت شدن چشم جلوگيري كند. 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11035440.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.