لپ تاپ‌هاي تينك پد لنوو به روز شد

شركت چيني لنوو از به روزرساني لپ تاپ‌هاي سري تينك پد خود با استفاده از پردازنده‌هاي نسل دهم اينتل خبر داد. 

به گزارش فارس به نقل اززد دي نت، لپ تاپ هاي جديد لنوو در اشكال و مدل هاي مختلفي عرضه شده اند كه يكي از برترين آنها مدل X1 Carbon است. اين اولين لپ تاپ اينتل است كه در آن از فناوري Athena استفاده شده است.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,لپ تاپ‌

 

مزيت استفاده از فناوري Athena آن است كه سرعت آغاز مجدد فعاليت لپ تاپ بعد از قرارگرفتن در حالت خواب به كمتر از يك ثانيه مي رسد و كاربر نبايد مدت طولاني را منتظر راه اندازي مجدد رايانه خود باقي بماند. لپ تاپ مذكور تا بدان حد قدرتمند است كه براي پخش 16 ساعت ويدئو بدون نياز به شارژ مجدد نيز قابل استفاده است.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,لپ تاپ‌

البته شارژ لپ تاپ يادشده در حالت عادي براي 18.5 ساعت باقي مي ماند و شارژ 80 درصد آن در عرض تنها يك ساعت انجام مي شود. اين لپ تاپ 14 اينچي حدود يك كيلوگرم وزن دارد و ضخامت آن تنها 15 ميليمتر است. قيمت اين محصول 1480 دلار است.

 

اما لپ تاپ جديد ديگر لنوو به نام X1 Yoga حدود 1400 كيلوگرم وزن و 15.5 ميليمتر ضخامت دارد. عمر باتري اين لپ تاپ بعد از هر بار شارژ 18.3 ساعت بوده و يك قلم ديجيتال هوشمند به نام تينك پد پن هم همراه با آن عرضه مي شود. اين لپ تاپ در شهريور ماه به قيمت 1610 دلار به بازار مي آيد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11035314.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.