نحوه طراحي سايت وردپرس

آموزش ساخت سايت با وردپرس در كمتر از يك ساعتدسته‌بندي‌ها: مقالات وردپرس۱۹ مهر ۱۳۹۹79,331 بار داغ شده        5 رايساخت سايت با وردپرسساخت سايت با وردپرسبه جرات مي‌توان گفت در حال حاضر گرد از مهم‌ترين فاكتورهاي موفقيت هر كسب‌وكاري، داشتن يك وبسايت

همه چيز درباره وردپرس و مقايسه پلت فرم هاي وردپرس | وب رمز

مي‌باشد. پس از درك دربايستن به داشتن وب سايت براي كسب‌وكارتان، شيوه طراحي و تاسيس سايت دائم يك چالش بنيادي بوده است. اين بحران بدست سيستم مديريت محتواي وردپرس كاملا مرتفع شد. بطوريكه امروزه ساخت سايت با وردپرس در كمتر از يك ساعت اتمام مي‌پذيرد و اين فوق العاده است! ما در اين نوشتار به شما طراحي سايت با وردپرس در كمتر از يك ساعت را تعليم خواهيم عدل الي كسب‌كارتان را در اينترنت به نكويي معرفي كنيد و درآمدتان را چندين مساوي نماييد.
ساخت سايت با وردپرسگام‌هاي طراحي سايت با وردپرس در كمتر از يك ساعت:
درك اهميت و لزوم طراحي سايت با وردپرسنحوه انتخاب اسم وبسايت، خريد حوزه و ميزباني وب(هاست)نصب وردپرس و آشنايي isitwp با رابط كاربري آنانتخاب يك قالب وردپرسي مناسب براي وبسايتانتخاب ضروري‌ترين افزونه‌هاي موردنيازساخت صفحات اصلي سايتتوليد محتوا و برپايي تارنگار در سايتساخت ليست وبسايتدرك اهميت و لزوم طراحي سايت با وردپرسپيش از آن كه به شما ياد بدهيم چگونه يك وبسايت براي خودتان طراحي كنيد، خوب است بدانيد كه چرا از وردپرس براي طراحي سايت استفاده مي‌شود؟
وردپرس يك سيستم مديريت محتوا مي‌باشد كه دربايستن شما را براي طراحي سايتي برآورده مي‌كند. اگر بخواهيم سيستم مديريت درونمايه (Content Management Systems -CMS) را در يك جمله به طور چكيده شناسايي كنيد. مي‌توانيم اينگونه بگوييم كه:
“در راستي CMS يك سيستم طراحي smashingmagazine شده در بستر وب است كه ابزارهاي بسيار متنوع و كاربري براي راه‌اندازي سايت در پسنديدن شما قرار مي‌دهد لغايت بتوانيد محتواي سايت خود را بدون هيچ نوع دانش كدنويسي برپايي و ويرايش كنيد”
اگر نياز به آگاهي بيشتر در باره سيستم‌هاي مديريت درونمايه داريد حتما اين مقاله آكادمي را مطالعه بفرماييد.
حال كه با مفهوم سيستم‌هاي مديريت درونمايه آشنا شديد خوب است بدانيد كه در حال حاضر بر پايه اطلاعات منتشر شده در ويكي پديا بيش از 100 سيستم مديريت محتوا هستي دارد!
اما تمامي آمارها به روشني پرتو مي‌دهند كه پرچم دار همه سيستم‌هاي مديريت محتوا، وردپرس است. به طوريكه 34 درصد از همه سايت‌هاي ساخته شده در سرتاسر جهان با وردپرس طراحي شده اند! يعني حدودا از هر سه وبسايتي كه شما بازديد مي‌كنيد، يكي وبسايت با وردپرس طراحي شده است!
در اين نوشتار ما انگيزه گزينش وردپرس به عنوان بهترين سيستم مديريت محتوا را به طور كامل شرح داده‌ايم، حتما به آن سري بزنيد. ولي اگر بخواهيم همه انگيزه ها اهميت به كارگيري وردپرس را خلاصه كنيم، مي‌توانيم بگويم:
وردپرس به طور 100 درصد مجاني است!يك سيستم منبع مفتوح (open source) مي‌باشدامكان طراحي هر گونه سايتي بدون حتي يك خط كدنويسي!انعطاف پذيري و قابليت شخصي سازي بالايك سيستم سريع، بهينه و امنانتطباق پذيري و بهينه سازي فوق‌العاده براي موتورهاي جستجو (سئو) با هدف افزايش درآمدنحوه گزينش اسم وبسايت، خريد پهنه و ميزباني وب(هاست)انتخاب اسم وبسايتدر وسط گام‌هاي ساخت سايت با وردپرس، برگزيدن اسم سايت احد بخش‌هاي جذاب و مهم است كه معمولا كمتر براي آن موعد گذاشته مي‌شود. بد نيست بدانيد كه در حال حاضر (تا سررسيد نگارش اين مقاله) كم و بيش به 2 ميليارد وب سايت  آنلاين در فضاي وب وجود دارد كه اين آمارگرفتن زياد چشم‌گير به عقيده مي‌رسد.
براي دانستن معيارهاي برگزيدن نام وب سايت خود (و برآيند اينكه نام حوزه خود)، حتما به اين نوشتار مراجعه كنيد در آن نوشتار ما به طور كامل هر آنچه را كه براي انتخاب يك نام مناسب و حرفه‌اي براي وبسايتتان نياز داريد را شرح داده‌ايم.
خريد گستره و ميزباني وب(هاست)نام و حوزه وبسايت بيان كننده هويت اصلي شماست پس حتما در انتخاب آن دقت داشته باشيد. ولي پس از انتخاب دامنه، نوبت به خريد آن و خريد سرويس ميزباني وب (هاست) مي‌رسد. هدف از هاست محلي است كه پيمان است اطلاعات و درونمايه سايت شما در آن اندوخته شود. اين جستار دقيقا امثال اندوخته اطلاعات در رايانه شما است. با اين تفاوت كه با خريد سرويس هاي ميزباني وب دسترسي كابران از هر نقطه‌اي جهان به سايت شما امكان پذير خواهد شد و تنها بس است كه شما دامنه خود را به هاست‌تان متصل كنيد.
البته شما بايد پيش از آنكه خريدي اتمام دهيد حتما ويژگي‌هاي يك هاست مناسب را به نكوداشتن بشناسيد. چرا كه جاسازي يك هاست وردپرس مناسب يكتا از مهم‌ترين كارهاي قبل از آغاز ساخت سايت با وردپرس است. ما در اين مقاله از به شما جزئيات كاملي كه بايد هنگام خريد هاست وردپرسي به آن توجه داشته باشيد را گردآوري كرده‌ايم و درنهايت سنجش بين شركت‌ها سرويس دهنده ميزباني وب در درون و بيرون ايران انجام داده‌ايم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.