طراحي سايت در استان تهران

قويترين سيستم مديريت محتواي ايراني است كه بدست بهترين كمپاني طراحي وب كشور (شركت به برگزيدن جشنواره وب ايران ، طراحي و پياده سازي شده است.
اين كمپاني كه كار و جنبش خويش را در پهنه وب از سال 1380 آغاز نموده قديمي‌ترين و با سابقه‌ترين كمپاني طراح وب در ايران است.
با محيطي كاربرپسند و كاربري راحت خود، امكان مديريت و بروزرساني وب سايت هاي بزرگ و پيچيده ارگان ها ، موسسات دولتي و شركت هاي خصوصي را بوجود آورده است. پرنرم افزاري است كه از صفر تا صد توسط شركت خلق شده و هيچ بخشي متعلق به از قطعه نرم افزارهاي رايگان يا منبع مفتوح اينترنت گرفته نشده است.
نرم افزاري ايراني با در نظر گرفتن سلايق و عادات كاربران مشكل پسند وب بين الملل و حمايت بي نظير شامل هزاران صفحه help آنلاين ، كتاب راهنما و DVD مولتي مدياي آموزشي. نرم افزاري زنده كه دائما بروزرساني شده و قابليت هاي آن تقويت گرديده و هر ماه قابليت هاي جديدي به آن اضافه مي شود.
 دارا بودن بيش از 300 ماژول و قابليت، پرماژول‌ترين سامانه طراحي تارنما و به تبع آن گران‌ترين سيستم مديريت محتواي فارسي زبان است! پرتال پ گسترده‌ترين طيف مشتريان وب را پوشش داده و با برخورداري از معماري چند لايه امنيتي يگانه از ايمن‌ترين وب ديزاين بسترهاي آنلاين را براي مشتريان خويش فراهم نموده است.
ااز تعدادي قبل ، همزمان با افزايش تماس هاي تقاضا طراحي وب از جانب هم ميهنان مقيم خارج ، مديران شركت دتصميم گرفتند الي كار و جنبش خود را ، به پهنه وب بين المللي اشاعه ديتا و با انتقال مركزيت به دفتر كانادا ، پروا اكثريت مصروف ايرانيان صاحب كسب و كار ، مقيم امريكا ، كانادا ، استراليا و اروپا ، نمايند  لغايت علاوه بر پوشش دادن نيازهاي اين طيف از مشتريان محترم ، بتوانند از پتانسيل بالا و توانمندي هاي تخصصي تيم فني خود ، كه بدبختانه شوربختانه ، در وب ايران ، چندان مورد نياز و تقاضا نبوده  ، بيش از قبل بهره برداري كنند. از سوي ديگر تعامل با كارآزمودگان غير ايراني ، در اجراي برخي از پروژه هاي بين المللي خاص ، مايه بالارفتن سطح كيفي مهندسي و افزايش تخصص دانش فني هسته اصلي پرتال شده و به تبع آن ، افزوده شدن بعضي امكانات و ماژول هاي فوق العاده كاربردي و منحصربفرد ، به نرم ا گرديده است. اين همكاري با كارآزمودگان مختلف در سراسر جهان و فعاليت بين المللي ، مايه برپايي تفاوت هاي مشهود اين شركت با ديگر تيم هاي پركار در ايران شده است.
چرا اجراي پروژه طراحي تارنما شما ، اندك به تهران نيست؟    شما با مقيد كردن جستجوي خود در گوگل به كلمه "تهران" ، آشكاركردن كرده ايد كه متمايل به شغل با يك كمپاني طراحي وب ايراني ، مستقر در شهر طهران هستيد الي از لحاظ فيزيكي ، قابل دسترس و كنارتان باشد. ما معتقديم اين شيوه فكر خطاست! شما بايست طراحي وب خود را به شركت بين المللي معتبر بسپاريد ، بدون نياز به حتي يك جلسه حضوري! پذيرش اين كلام شدني است براي شما ثقيل باشد و پرسش هاي پايين به ذهن شما خطور كند:
 
 آيا قصد اين سايت كه شركت د ، در طهران حضور ندارد و ما مجبوريم براي پيشبرد پروزه يا در طول سهم برداري از سايت ، با كانادا تماس گرفته ، هزينه هاي گزاف ارتباط با بيرون را متحمل شويم؟!
 البته كه خير! شركت داده و نه فقط دفتر خود در طهران را كماكان داير نگاه داشته ، بلكه نمايندگي هاي فعال خويش در بعضي مراكز استان ها را ، تعطيل نكرده است. در ضمن اگر ، مشتري احتياج به وابستگي با كسي از كارآزمودگان ما پيدا كرد كه مقيم كانادا يا امريكاست ، مي تواند با تماس با عدد هاي دفتر تهران ، بدون متحمل شدن هزينه ، با ايشان به هر ميزان زمان لازم ، مكالمه نمايد. 
  مگر نه اين است كه براي طراحي وب سايت لازم است جلسه‌‌‌اي حضوري به قصد ذكر نيازها، تقاضاها و انتظارات ما برگزار شود تا كمپاني طراح وب بتواند اهداف ما را بهتر درك كند و راه‌ حل‌هاي مناسب تري ارائه نمايد!؟
اولاً سابقه كاري، تجارب فراوان و پختگي كارشناسان پروژه طراحي سايت ما در نشانه اجراي پروژه‌هاي انبوه و گوناگون وب در وب بين الملل و حتي در سراسر كشور، چنان است كه مي‌توانند از يك مكالمه تلفني 15 دقيقه‌اي با شما، برداشت‌ها و برداشت هايي داشته باشند و راه حل هايي ارايه دهند كه با فردي ساير طي چندين جلسه حضوري نيز مصداق پيدا نكند!
ثانيا برگزاري جلسه حضوري با كمپاني ما هم ، صرفا به انگيزه عدم حضور مديران فني ما در ايران ، منتفي نيست؛ مي توانيد با انسجام قبلي به دفتر تهران ما تشريف آورده و طي جلسه‌اي حضوري با كارشناسان ما گفتمان نماييد.
از همه مهمتر آن است كه ما در اثر اجراي پروژه‌هاي متعدد در عرصه‌هاي گوناگون، به ويژه وب بين الملل كه بي شك 10 سنه ، از نيازهاي حال حاضر وب پارسي ، جلوتر است ، قبلا طيف وسيعي از نيازهاي متنوع مشتريان را شناسايي نموده و ماژول هاي قدرتمندي را قبل بيني كرده‌ايم كه نه فقط درك احتياج مشتري ، بلكه پياده سازي تمام و كمال آنرا براي ما راحت مي سازد.
 در حين طراحي گرافيكي شركت طراحي سايت آوش تك كه امري سليقه اي است ، چگونه مي‌توانيم نظرات گرافيكي و سلايق ويژه خويش را ، به تيم گرافيكي كه در تهران حضور ندارد، منتقل نماييم!؟
پروسه طراحي گرافيكي در پرتال د ساير پروسه هاي مكانيزه و نظم مند ، طوري راهكار شده است كه بعد از آغاز پروژه، المان‌هاي گرافيكي مورد بيچارگي در طراحي ظاهر وب سايت، همانند عنوان كامل سايت، گستره هاي فعاليت، رنگ‌هاي سازماني، لوگو يا آرم، تصاوير موضوعي، فايل‌هاي جانبي و... از طريق فرم الكترونيك از شما درخواست شود.
پس از دريافت المانهاي ارسالي شما، ديزاين تارنما ، بر پاي بست، پسينيان استانداردهاي گرافيك وب و توسط هنرمندان مجرب گرافيك كامپيوتر اي ما ، بر اساس تيپ كار و جنبش سايت ، مخاطب سنجي پرتال ، روانشناسي رنگ و واپسين اصول كاربردپذيري ، طراحي شده و به عنوان طرح تم اوليه از طريق ايميل ارسال مي‌شود. شما ديزاين را رسيدگي و نظرات خويش را به تيم گرافيك ن ، با مكالمه اي تلفني و در حالي كه ماوس شما هنگام اشاره به نقاط مختلف طرح ، براي طراح ما قابل ديد است! منتقل مي‌كنيد. در ته دگرگوني ها باره نظر شما در طرح گرافيكي اعمال و براي تاييد ، دوباره ارسال مي شود و اين رفت و برگشت ، تا زماني كه نظر شما كاملا جلب شود ، پيوستگي خواهد يافت.
نمونه كارهاي متنوع و ديزاين هاي گرافيكي جذاب و زيبا و غير تكراري كه طي ساليان گذشته براي مشتريان حساسي چون ايران خودرو ، برنج محسن ، اويلا و ... پيشه شده است مويد كارآمدي اين فرآيند است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.