شروع وردپرس

به تناسب گونه طراحي وب سايتي كه مي خواهيد ، سيستم هاي مديريت محتواي مختلفي هستي داره اما وردپرس به دليل رايگان بودنش محبوب ترين اونهاست. وردپرس نرم افزاري Open Source يا منبع باز است كه در PHP تأليف شده و مي توانيد براي برپايي يك وب سايت، تارنگار يا برنامه هاي كاربردي استفاده كنيد. طرح هاي زيبا، خاصيت هاي قدرتمند و آزادي براي برپايي هر چيزي كه مي خوايد، وردپرس هم سررسيد هم رايگانه و هم راحت. %28 از دنياي وب از دسته تارنما هاي سرگرمي تا بزرگترين سايت هاي خبري آنلاين از وردپرس بهره‌گيري مي كنند. بيش از 60 ميليون تن وردپرس را برگزيدن كرده اند لغايت وب سايتشون پرماسيدن خونه رو بهشون القا كنه.
در سنه 2003 وردپرس با به كارگيري يك بيت كد با كاربراني كه تعدادشون كمتر از انگشت هاي بخش براي ميل به زيبايي و نشر سيستمي معماري شده شروع به كار كرد، متعلق به سررسيد به پس بزرگترين ابزار تارنگار نويسي ميزباني در جهان با پروا به اينكه در ميليون ها سايت بهره‌گيري مي شود و روزانه ده ها ميليون تن آن را مي بينند شد. وردپرس يك پروژه منبع مفتوح است به اين معني كه صدها تن در سراسر جهان روي آن شغل مي كنن ، وانگهي به اين معني كه شما مي توانيد از آن براي هر نوع سايتي و بدون پرداخت خرج مجوز طراحي سايت و تعدادي ساير از آزادي هاي مهم كاربرد كنيد. وردپرس به عنوان يك سيستم تارنگار نويسي پيش درآمد شده ، ولي امروزه به عنوان سيستم مديريت محتوايي كامل از طريق هزاران پلاگين و ويدجت و تم ها باره كاربرد پيمان گرفته است، وردپرس تنها به تخيل شما محدود ميشه.
براي دريافت فايل منبع WordPress به سايت https://wordpress.org يا  https://wordpress.com مراجعه كنيد و آخرين نسخه به روز شده رو دانلود كنيد و روي سيستم خودتون بارگذاري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.