حالت تاريك به facebook هم رسيد

بر بنياد جديدترين خبر منتشر شده، حالت تاريك به فيسبوك لايت (Facebook Lite) زودتر از نسخه اصلي رسيده است.به گزارش باشگاه خبرنگاران، فيسبوك لايت (Facebook Lite)، نرم‌افزاري است كه قابليت‌هاي زياد مناسبي به كاربران خويش ارائه مي‌دهد. به تازگي خبر جديدي منتشر شده است كه بر اساس آن پيمان است يك قابليت كه فقط مي‌توان آن را در برنامه‌هاي تمام عيار پيدا كرد به اين نرم اسباب اضافه مي‌شود. اين قابليت حالت تاريك است كه به نسخه لايت فيسبوك اضافه مي‌شود. نكته شگفت اين‌جاست كه كاربران نسخه اصلي فيسبوك هنوز هم چشم براه رسيدن اين قابليت هستند.
 
اضافه شدن حالت تاريك به Facebook Lite 
به هر حال، اگر از Facebook Lite استفاده مي‌كنيد، كه تنها در مناطق خاصي در دسترس است، خوشحال مي‌شويد بدانيد كه يك گزينه جديد براي حالت تاريك به اين برنامه اضافه شده است. در پيوسته اسكرين شات محيط اين نرم‌افزار پس از فعال‌سازي حالت تاريك را نگريستن مي‌كنيد:
اخبار,اخبار تكنولوژي,فيس بوك 
نحوه فعال‌سازي حالت تاريك فيسبوك لايت
دكمه حالت تاريك جديد اين نرم‌افزار را مي‌توان در فهرست تنظيمات يافت، فلذا يافتن آن زياد راحت است. به سادگي مي‌توانيد با ضربه زدن به سمت راست، تم تاريك را پركار كنيد. نكته‌اي كه شدني است شما را كمي رنجانيدن كند اين است كه بعد از فعالسازي حالت تاريك، اين نرم‌افزار بايد به رنگ سياه دربيايد، اما خاكستري است. البته همين حالت تاريك خاكستري نيز مي‌تواند به كمتر شدن آسيب به چشمان كاربر كمك كند.
 شروع ثبت نام كلاسهاي كنكور 1400دسترسي به پزشك كارآزموده درهر موعد ومكان
تم تاريك فيسبوك لايت فراتر از برخي از بخش‌هاي برنامه رفته است پس بعد از پركار كردن آن، تمام زبانه‌ها و منو‌هاي برنامه به رنگ خاكستري تيره ظاهر مي‌شوند. از ماه ماضي گزارش‌هايي درباره تاريخ عرضه حالت تاريك Facebook Lite منتشر مي‌شد، اما به نظر مي‌رسد كه روند گسترده‌تري اخيرا براي انتشار آن نخست شده است؛ فلذا چشمداشت داشته باشيد اگر از قبل آن را نداريد خيلي زود ويژگي جديد را در تلفن خود نگريستن كنيد.

منبع:  https://www.beytoote.com/computer/technews/banews66927.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.