صفر تا صد توليد محتوا

اولين چيزي كه با شنيدن نام محتوا به ذهن خطور مي‌كند به شايستن زياد فرآوري درونمايه است. و نخستين عبارتي كه پس از شنيدن فرآوري محتوا در ذهن ما نقش مي‌بندد توليد درونمايه از نوع متن و نوشته است. آيا واقعاً همينگونه است و درونمايه صرفاً به فرآوري و توليد نيز صرفاً به محتواي متني ختم مي‌شود؟
در استجابت به سؤال نخست بايد گفت كه قطعا اينطور نيست و پيشنهاد مي‌كنيم پيش از مطالعه اين بخش، راندآپ بخش راهبرد درونمايه را ملاحظه بفرماييد و سپس اين مطلب را پيوستگي دهيد؛ زيرا شدني است به اين نتيجه برسيد كه در راهبرد محتواي شما نيازي به توليد توسط خودتان نيست و مي‌توانيد با برون‌سپاري، راهبرد خويش را پياده‌سازي كنيد. بعد توليد محتوا كل چيز نيست و حتي ممكن است در راهبرد درونمايه هستي نداشته باشد. اما اگر هستي داشت چه؟ اگر پيمان باشد خودتان توليد درونمايه كنيد چه؟ در پيوسته اين مطلب از نخست در رابطه با اهميت فرآوري محتوا، سپس انواع قالب‌ها و فرمت‌هايآژانس ديجيتال ماركتينگ آوش تكدرونمايه و در نهايت دستورالعملي براي توليد محتوا را خواهيد يافت. كه در فلوچارت روبرو اين مراحل به چهره خلاصه آورده شده‌است.

در نخست مطلب زير سوخت كافي را براي مطالعه و پيش‌روي در راه پرپيچ درونمايه در برگزيدن شما خواهد داد:
ضرورت توليد محتوا
حال كه به بايستگي فرآوري درونمايه پي برديم وقت دست‌به‌كار شدن است، ولي دست نگه داريد و بياييد قبل از طبخ آش توليد محتوا، مواد مورد دربايستن اين آش را بشناسيم و در قدم اول بياييد كمي اغلب از آشي كه پيمان است بپزيم بدانيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.