تغيير اسنپ فود در مسير رفع تمام نيازهاي روزمره

رسانه كليك – همه ما اسنپ‌فود را به عنوان سرويس سفارش آنلاين غذا مي‌شناسيم؛ اما اخيرا سرويس‌هاي جديدي به آن اضافه شده‌اند.

 

اگر اخيرا به اپليكيشن اسنپ فود سر زده باشيد، قطعا متوجه سرويس‌هاي جديدي كه اين شركت به خدمات خود اضافه كرده، شده‌ايد. اين شركت پيش از اين سفارش آنلاين از سوپرماركت‌ها را در منوي خود داشت؛ اما اكنون ميوه و سبزيجات، نان سنتي، محصولات پروتئيني و شيريني را به سرويس‌هاي خود اضافه كرده است.

اسنپ فود چگونه توانسته است اين سرويس‌ها را اضافه كند و از سرويس سفارش آنلاين غذا به سرويس سفارش آنلاين همه چيز تبديل شود؟

پاسخ در زيرساخت‌هايي است كه اسنپ فود در طي زمان ايجاد كرده است. اين شركت از زمان تاسيس خود تا به امروز توانست فرهنگ و زيرساخت‌هاي سفارش آنلاين غذا را در سرتاسر ايران توسعه دهد. اكنون هرجاي ايران كه باشيد، مي‌توانيد از رستوران‌هاي اطراف خود سفارش دهيد.

يكي ديگر از اين زيرساخت‌ها، سرويس دليوري اختصاصي اسنپ فود، موسوم به اسنپ اكسپرس است. با در اختيار داشتن سرويس دليوري، شما مي‌توانيد سفارش‌هاي مشتري را در كمتر از يك ساعت تحويل دهيد.

پس از جا افتادن سرويس رستوران، اسنپ فود به سراغ سوپرماركت‌ها رفت و جنبه‌هاي مختلف اين سرويس را آزمود. پس از آن سرويس شيريني نيز به منوي اين اپليكيشن اضافه شد. اين روند ادامه يافت و اسنپ فود در بازارهاي ديگر نيز پا گذاشت.

اسنپ فود اكنون جزو پلت فرم هاي Instant delivery محسوب مي شود و تفاوت آن با سرويس‌هاي مشابه در سه مورد مدت زمان تحويل، ارزش سبد خريد و تامين كننده است. از آن جا كه اسنپ فود به تامين نيازهاي روزانه و پرتكرار اختصاص دارد، سبد خريد مشتري كوچك‌تر است و سفارش‌ها نيز در كمتر از يك ساعت تحويل داده مي‌شود.

از آن جا كه اسنپ فود نوعي market place براي نيازهاي روزانه و پرتكرار است، تامين كننده فروشگاه‌هاي اطراف هر مشتري خواهد بود. اين نوع سرويس هم به نفع مشتري و هم به نفع فروشنده است؛ چرا كه علاوه بر راحتي مشتري، به رونق كسب‌وكارهاي محلي كمك مي‌كند.

در حال حاضر، سرويس‌هاي اسنپ فود شامل موارد زير مي‌شود:

فود: امكان سفارش آنلاين از رستوران‌ها و كافي‌شاپ‌ها است. اين سرويس با ۱۴۰۰۰ رستوران در كل ايران در دسترس بوده و روز به روز نيز در حال گسترش است.

سوپرماركت: براساس گزارش‌هاي منتشر شده، اين سرويس در تهران و ۸ شهر بزرگ ايران در دسترس است. در حال حاضر ۴۰۰ سوپرماركت در اسنپ فود فعال هستند.

نان سنتي: شايد يكي از جذاب‌ترين سرويس‌ها اسنپ فود، سفارش نان سنتي از نانوايي‌ها باشد. بدون نياز به ايستادن در صف، مي‌توانيد انواع نان سنتي مانند نان لواش، سنگك را از نانوايي‌هاي اطراف خود سفارش دهيد.

ميوه و سبزيجات: سفارش اين اقلام هم از طريق سوپرماركت‌ها و هم از طريق فروشگاه‌هاي ميوه و سبزي در تهران و ۴ شهر بزرگ ديگر فراهم شده است و به تدريج گسترش مي‌يابد.

پروتئين: فروشگاه‌هاي پروتئيني انواع گوشت نيز در اسنپ فود حضور دارند. اين دسته از فروشگاه‌ها نيز در تهران فعال شده و در ۴ شهر مشهد، شيراز، قم و اصفهان در حال گسترش هستند.

شيريني: در تهران و ۴ شهر بزرگ اصفهان، قم، مشهد و شيراز امكان سفارش آنلاين شيريني فراهم شده است. اين سرويس تا پايان سال، در ساير شهرها گسترش مي‌يابد.

سرويس‌هاي نان، ميوه، شيريني و پروتئين در تهران، اصفهان، مشهد، شيراز و قم توسعه يافته‌اند و تا پايان سال ۹۹ در ساير شهرهاي بزرگ نيز افتتاح خواهند شد.

منبع: 

https://click.ir/1399/02/16/%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be-%d9%81%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2%d9%87%d8%a7%db%8c/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.