شيوع كرونا آمازون را به دردسر انداخت؛ تأخير در ارسال سفارشات و اتمام موجودي

آمازون اعلام كرد شيوع ويروس كرونا تحويل به موقع كالاها در سرويس پرايم را با اختلال مواجه كرده و برخي اقلام ضروري منزل نيز رو به اتمام هستند.

آمازون با انتشار بيانيه اي گفت كه افزايش شديد خريدهاي اينترنتي سبب شده تا ارسال سفارشات با تأخير انجام شود. اين شركت اضافه كرد كه به شكل شبانه روزي در حال همكاري با فروشندگان است تا از موجود بودن تمامي كالاها اطمينان حاصل كرده و با افزايش نيروها، تمامي سفارشات را طبق زمانبندي به دست خريداران برساند.

برخي از كالاهاي پرفروش مثل آب معدني و دستمال توالت در آمازون تمام شده اند و مشتريان كه تا پيش از بحران كرونا كالاها را بسيار سريع و پس از يك يا دو روز دريافت مي كردند، حالا بايد سفارشات خود را چند روز ديرتر تحويل بگيرند. به گفته اين شركت، كالا پس از اضافه شدن به سبد خريد، چهار روزه به دست مشتري مي رسد.

 

سرويس «آمازون پرايم» نيز كه كالاها را يكي دو روزه ارسال مي كرد، به خاطر شيوع ويروس كرونا با تأخير آنها را به دست مشتريان مي رساند. سرويس هاي سوپرماركتي آمازون يعني «Prime Now» و «Amazon Fresh» نيز تا چندين روز در تأمين كالاها دچار مشكل شدند و يا نتوانستند سفارشات را تحويل دهند.

افزايش تقاضاي شديد، آمازون را با چالش هاي لجستيكي مواجه كرده است. اين شركت براي تأمين كالاها تلاش زيادي مي كند، ولي تعطيلي برخي كارخانه ها در چين و كشورهاي ديگر روند تأمين را با مشكل روبرو كرده است. علاوه بر اين بعضي كارمندان مركز تأمين اين فروشگاه سر كار حاضر نشده و دوركاري مي كنند.

بزرگ ترين فروشگاه اينترنتي دنيا نيز از بحران كرونا در امان نمانده است؛ بحراني كه براي فروشگاه هاي اينترنتي كشور از جمله ديجي‌كالا، اُكالا و اسنپ ماركت نيز مشكلاتي به وجود آورده و ارسال سفارشات آنها را با تأخير روبرو كرده است.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/03/16/%d8%aa%d8%a7%d8%ae%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.