خبرگوناگون دوام باتري هواوي Y6 2019 جان يك انسان را نجات داد

فناوري‌هاي مرتبط با سلامتي در عصر نوين، در دستگاه‌هاي الكترونيكي متفاوتي ادغام شده‌اند. به عنوان نمونه مي‌توان به گوشي‌هاي همراهي اشاره كرد كه با تشخيص‌دهنده‌هاي هوشمند مي‌توانند در شرايط حاد و ضروري به طور خودكار با مركز فوريت‌هاي پزشكي تماس بگيرند. علاوه بر اين، سيستم‌هاي ويژه پايش وضعيت سلامتي افراد كه در اين محصولات الكترونيكي استفاده شده‌اند، مي‌توانند مشكلات و موارد مرتبط با وضعيت جسماني و سلامت را به كاربر يادآوري كنند.

با توجه به اين پيشرفت‌ها و قابليت‌ها، شايد در نگاه اول رابطه‌اي بين عملكرد خوب باتري يك گوشي هوشمند و وضعيت سلامتي افراد پيدا نكنيم؛ اما گزارش جديدي كه از تجربه يكي از كاربران منتشر شده، حكايت ديگري دارد.

بث مك درموت، ۴۲ ساله كه بر اثر حادثه‌اي سه شبانه‌روز از هوش رفته بود توانست با استفاده از گوشي هوشمند Huawei Y6 با اورژانس تماس گرفته و از آن‌ها كمك بخواهد.

او كه به تنهايي زندگي مي‌كند به دليل سقوط از پله و ضربه‌اي كه به سرش وارد شد، سه شبانه‌روز بيهوش بود. بعد از به هوش آمدن متوجه شد كه توانايي حركت دادن پاهايش را ندارد. علاوه بر اين، ابتلا به رابوميوليز (شرايطي كه به واسطه آن عضلات اسكلتي آسيب‌ديده سريعا مي‌شكنند) باعث شد حركت كردن او به مراتب سخت‌تر شود.

در اين شرايط، گوشي Huawei Y6 كه او به تازگي با قيمت ۹۰ پوند خريداري كرده بود در نقش يك منجي ظاهر مي‌شود. Beth در ابتدا تصور مي‌كرد پس از سه شبانه‌روز، باتري گوشي تمام شده اما گوشي همچنان ۵۰ درصد شارژ داشت. او توانست با مركز فوريت‌هاي پزشكي تماس بگيرد تا به بيمارستان منتقل شده و حدود يك هفته تحت درمان قرار گيرد.

Beth از اين شرايط به عنوان ترسناك‌ترين تجربه زندگي‌اش ياد مي‌كند و گفته باور نمي‌كند همچنان زنده باشد. او در گفتگو با منابع خبري گفته اگر به خاطر عملكرد خوب باتري اين گوشي نبود احتمالاً او هم در قيد حيات نبود. Beth مي‌گويد: «به هيچ وجه انتظار نداشتم گوشي همچنان روشن باشد اما در كمال تعجب هنوز ۵۰ درصد از شارژ باتري باقي مانده بود.»

ظاهرا پيش از Huawei Y6 او از يك گوشي آيفون ۶ چهارصد پوندي استفاده مي‌كرده و دليلي كه باعث شده او اين گوشي اپل را فراموش كرده و به سراغ محصولي از هواوي بيايد، نياز به چند بار شارژ شدن آيفون ۶ در شبانه‌روز بوده است.

نسخه جديد Huawei Y6 2019 سال گذشته ميلادي با صفحه‌نمايش ۶.۰۹ اينچي، دوربين پشتي ۱۳ مگاپيكسلي، دوربين جلوي ۸ مگاپيكسلي و بالاخره باتري ۳۰۲۰ ميلي آمپرساعتي رونمايي شد.

منبع:

https://itresan.com/293845/%D8%AF%D9%88%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-y6-2019-%D8%AC%D8%A7%D9%86-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D8%AC%D8%A7%D8%AA/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.