كلمات كليدي چيست؟

Keyword واژه اي است كه كاربران براي پيدا كردن مطالب مورد بيچارگي خود، در موتورهاي جست و جو مثل گوگل يا ياهو وارد مي نمايند. كاربران اينترنت و مشتريان شما، هنگام جست و جو در اينترنت، از عبارات و اصطلاحات پيوسته با محصولات و خدمات باره دربايستن

منظور از كلمات كليدي چيست

خويش استفاده مي نمايند.
كلمات كليدي، عبارات و يا كلماتي هستند كه معرف محتواي يك سايت مي باشند. در واقع شما هربار كه در تو موتورهاي جستجو عبارتي را وارد و search مي نماييد، در حال به كارگيري كلمات كليدي مي باشيد. براي نمونه زماني كه شما به پيگيري يك كمپاني ارائه دهنده خدمات اينترنت در تهران هستيد، در گوگل و يا هر موتور جستجوي ديگر، عبارت "اينترنت پرسرعت در تهران" را جست و جو مي نماييد. اين عبارت يك واژه كليدي براي كمپاني هاي ارائه دهنده خدمات اينترنتي كه در شهر طهران هستند، محسوب مي شود. اين كمپاني ها با وارد نمودن اين عبارت و ديگر عبارات مثل آن در متاتگ ها مايه بالا رفتن احصاء سايت خود در موتورهاي جست و جو مي شوند. هرچه كليد واژه ها ريزبين تر و پيوسته با مفهوم انتخاب شوند، نتيجه اي كه موتور جستجو در كمر بستن كاربر مي گذارد مفيدتر خواهد بود.
استفاده از واژه ها كليدي احد از تكنيك هاي بهينه سازي تارنما (SEO)  است، البته از آن جايي كه وب مسترها براي بالا بردن آمارگرفتن سايت خود در موتورهاي جست و جو، از عبارات نامرتبط با سوژه كار و جنبش سايت خويش كاربرد نموده اند، امروزه اكثر موتورهاي جستجو در اثناء نمايه گذاري سايت ها، ضريب و وزن كمي براي واژه كليدي در نظر مي گيرند. كلمات كليدي در زبان هاي برنامه نويسي به چه معنا است؟
برخي از كلمات در زبان هاي برنامه نويسي هستند كه امكان به كارگيري آن ها به عنوان يك متغير  (variable) هستي ندارد. اين كلمات توسط برنامه رزرو شده اند و براي برنامه داراي يك معنا و مفهوم مشخص هستند.هر زبان برنامه نويسي داراي مجموعه اي از كلمات كليدي است كه امكان به كارگيري آن ها به عنوان يك متغير وجود ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.