با وجود گذشت بيش از يك سال از اجرايي شدن نهايي طرح رجيستري، همچنان مشكلات ريز و درشتي براي برخي كاربران در اين زمينه به وجود ميآيد كه سرمنشا علت اين مشكلات براي عدهاي از كاربران چندان مشخص نيست. اين دسته از افراد ميتوانند با كمك سيستم هوشمند شناسايي سامانه همتا پي به مشكل و راه حل دقيق آن ببرند.
طرح رجيستري از زمان اجرايي شدن خود تا به امروز توانسته مشكل قاچاق گوشي در كشور را تقريبا به صفر برساند اما از آنسو مشكلات ديگري در آن يافت ميشود كه سامانه هوشمند شناسايي مشكلات طرح رجيستري همتا در راستاي حل اين مشكلات پديد آمده است.
سامانه همتا اعلام كرده كه كاربران ميتوانند از اين پس با مراجعه به سايت همتا به آدرس از قسمت «ثبت و پيگيري مشكلات» با وارد كردن شماره تلفن داراي مشكل و شناسه (IMEI)هاي دستگاه، به صورت آني از مشكل رجيستري گوشي خود مطلع شده و راهنماييهاي كامل و جامعي را براي حل مشكل به وجود آمده دريافت كنند.
در اين پايين اين بخش گزينهاي وجود دارد تحت عنوان اينكه: مشكل دستگاهم را نمي دانم (كمك در انتخاب مشكل) و كاربر با انتخاب اين گزينه وارد پروسه شناسايي هوشمند و پيدا كردن راه حل براي آن ميشود. به گفته سامانه همتا اين سيستم به صورت كاملاً هوشمند و در تمامي ساعات شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس كاربران بوده تا بتوانند مشكلات مربوط به رجيستري گوشي خود را به راحتي و در كمترين زمان ممكن بررسي و حل كنند.
پيش بيني مي شود كه در روزهاي اوليه اجرايي اين طرح، مشكلات ريزي در مراحل اجرايي و پيادهسازي آن باشد و از همين رو براي بهبود و ارتقا اين سيستم هوشمند، سامانه همتا از تمامي كاربران خواسته كه تجربه استفاده خود را به ايميل hamtainfo@ntsw.ir ارسال نمايند.
با طرح جديد سامانه همتا ميتوان از انتظارهاي طولاني براي وصل شدن به كارشناسان پشتيباني اين سامانه خلاصي پيدا كرد و در بستري آنلاين و سريعتر به مشكلات و دريافت راه حل آنها پي برد.
منبع:
- شنبه ۰۳ اسفند ۹۸ | ۱۰:۲۶
- ۵۳ بازديد
- ۰ نظر